زهرا معینی: آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند

0
465

آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند 

زهرا معینی، زنان ایران، پنجم نوامبر ۲۰۱۷:…  از خانم رجوی باید پرسید: خائن و وطن فروش و مزدور کیست؟ به او می گویم: سالها پیش وقتی از زندان خود ساختۀ شما فرار کردم بخاطر اینکه تمام حقایق درون شما را بر دولت آلمان گفتم مسعود رجوی و شما حکم مرگ من را صادر کردید به این دلیل که پرده از روی چهره ای بزک کرده‌ای شما برداشتم. من در این راه از هیچ چیزی نترسیدم بلکه ایستادم و روی تو و آن سارمان تروریستی … 

لینک به منبع

آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند

خانم زهرا معینی، زنان ایران، آلمان ۰۵٫۰۱۱٫۲۰۱۷

زهرا معینیاز خانم رجوی باید پرسید: خائن و وطن فروش و مزدور کیست؟ به او می گویم: سالها پیش وقتی از زندان خود ساختۀ شما فرار کردم بخاطر اینکه تمام حقایق درون شما را بر دولت آلمان گفتم مسعود رجوی و شما حکم مرگ من را صادر کردید به این دلیل که پرده از روی چهره ای بزک کرده‌ای شما برداشتم. من در این راه از هیچ چیزی نترسیدم بلکه ایستادم و روی تو و آن سارمان تروریستی تو خط باطل کشیدم و همچنان هم ایستاده ام.

در سال ۲۰۱۶ با دعوت از شاهزاده ترکی الفیصل به شوی مریم قجر در پاریس، شاهزاده امیر ترکی الفیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعات وضد اطلاعات عربستان سعودی در شوی مریم قجر در پاریس با اشاره به مریم قجر عضدانلو دو باراین جمله را تکرار کرد: مرحوم مسعود رجوی همسر سابق شما.

بالاخره واقعیت از پس پرده بیرون افتاد و آن هم توسط یکی ازاربابان این فرقه و این جای بسی ننگ است که سران فرقه رجوی تا آن روز سر این مسأله سکوت کرده بودند تا اینکه به دست ارباب عربستانی خودشان از آن پرده برداشته شد. ولی همچنان زنده یا مرده بودن مسعود رجوی در پرده‌ای از ابهام است.

همچنین پس از گذشت نزدیک به چند ماه از انتخاب دولت ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا و با اینکه آقای ترامپ موضع گیرهای تندی در مورد مردم ایران گرفت و آن‌ها را تروریسم خواند و ورود آن‌ها را به خاک آمریکا ممنوع کرد خانم رجوی همچنان زیر پرچم آمریکا سینه میزند و در اکتبر۲۰۱۷ پس از موضع گیری دولت ترامپ در مورد برجام و بلافاصله بعد از اینکه سخنرانی آقای ترامپ تمام شد نخست وزیر اسرائیل و پادشاه عربستان سعودی سریع موضع گیری کردند و از این سخنرانی استقبال نمودند. مریم رجوی برای اینکه از این قافله عقب نماند پشت سر این دو نفر بیانیه صادر کرد و از سخنرانی اقای ترامپ استقبال نمود و به شدت مانند سابق خودش را جر می داد که زمان به رسمیت شناختن ما یعنی سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) به عنوان تنها آلترناتیو و جایگزین دیکتاتوری مذهبی فرا رسیده است!!.

اخیرا در گفتگوی صدای آمریکا با آقای نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا ولابی

سازمان مجاهدین در آمریکا آقای گینگریچ در قسمتی از مصاحبه خود گفت که او بر این باور است که ما باید از اپوزیسیون ایران (مجاهدین ،یا اسم جعلی آن شورای ملی مقاومت ایران ) بخواهیم برای دولت آمریکا جاسوسی کند چونکه هدف دولت آمریکا حمله به ایران نیست بلکه فقط از طریق تحریم و فشار بر دولت ایران آن را سرنگون میکنند.

https://ir.voanews.com/a/gingrich-full-/4084446.html

https://ir.voanews.com/a/us-iran-/4079400.html
خانم رجوی اینقدر شما بی‌شرم شدید که بخاطر رسیدن به حکومت حاضرید سکوت کنید و حاضرید مردم ایران را قربانی کنید.

شما بخوبی نشان دادید که بویی از انسانیت نبرده اید زیرا می توانستید موضع گیری کنید که مردم ایران تروریست نیستند و می توانستید به اینکه نام خلیج فارس را آقای ترامپ خلیج عربی خواند اعتراض کنید اما شما تنها بفکر خودتان هستید.

خانم رجوی من حاضرم در هرکجای این دنیا که باشد با شما مناظره کنم اگر واقعاً خودتان را تنها آلترناتیو می دانید.

 زهرا معینی – آلمان ۰۴٫۱۱٫۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید