ایران قلم :آکسیون اعتراضی در میدان حقوق بشر پاریس – داعش حمایت می‌کند رجوی حمایت می‌کند

0
1438

همه یک صدا شعار ” داعش خیانت می‌کند ، رجوی حمایت می‌کند ” سر دادند و در همین راستا رهبری فرقه مجاهدین را به دلیل مزدوری برای قدرت‌های جنگ طلب و سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و عربستان به چالش کشیدند . یک نفر از اعضای جداشده از مجاهدین خلق در این آکسیون اعتراضی مطرح می‌کرد که اگر چه فرقه تروریستی داعش مسئولیت دو حمله همزمان تروریستی به مجلس ایران و آرامگاه ایت الله خمینی را در چند هفته قبل برعهده گرفته‌ اند ،اما اگر نگوییم که ارتباط ارگانیک بین این دو فرقه تروریستی ، داعش و مجاهدین خلق، وجود دارد، اما بدون تردید و با قاطعیت می‌توان گفت تاکتیک‌های این حمله های تروریستی را از فرقه مجاهدین خلق الهام و فراگرفته اند و تمام اعضای سازمان مجاهدین خلق که در دهه های 60 و 70 خورشیدی در تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق حضور داشته اند، به یاد دارند که مسعود رجوی بارها طرح انفجار مقبره آیت الله خمینی را یکی از آرزوهای خود عنوان می‌کرد که باید با خاک یکسان شود و لابلای سرودهای انقلابی خود که از تلویزیون عراق پخش می شد، تصاویر شبیه سازی شده به صورت فیلم از انفجار آرامگاه آیت الله خمینی پخش می کرد.

آکسیون اعتراضی در میدان حقوق بشر پاریس: داعش حمایت می‌کند رجوی حمایت می‌کند

ایران قلم ـ 02.07.2017

آکسیون اعتراضی در پاریس علیه فرقه رجوی برگزار شد . به گزارش خبرنگار ایران قلم در این اکسیون اعتراضی که روزگذشته ، 01.07.2017 ، با مسئولیت انجمن یاران و همکاری و مشارکت سایر انجمن‌ها و فعالین حقوق بشر در زیر باران شدید در میدان حقوق بشر پاریس برگزار شد، همه یک صدا شعار ” داعش جنانت می‌کند ، رجوی حمایت می‌کند ” سر دادند و در همین راستا رهبری فرقه مجاهدین را به دلیل مزدوری برای قدرت‌های جنگ طلب و سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و عربستان به چالش کشیدند . مریم رجوی در خیمه شب بازی که همزمان با آکسیون اعضای جداشده از مجاهدین در ویلپنت پاریس برگزار کردند برای مردم ایران جنک و خشونت را از قدرت های جنگ طلب خواستار شد و  مدعی شد.

یک نفر از اعضای جداشده از مجاهدین خلق در این آکسیون اعتراضی مطرح می‌کرد که اگر چه فرقه تروریستی داعش مسئولیت دو حمله همزمان تروریستی به مجلس ایران و آرامگاه ایت الله خمینی را در چند هفته قبل برعهده گرفته‌ اند ،اما اگر نگوییم که ارتباط ارگانیک بین این دو فرقه تروریستی ، داعش و مجاهدین خلق، وجود دارد، اما بدون تردید و با قاطعیت می‌توان گفت تاکتیک‌های این حمله های تروریستی را از فرقه مجاهدین خلق الهام و فراگرفته اند و تمام اعضای سازمان مجاهدین خلق که در دهه های 60 و 70 خورشیدی در تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق حضور داشته اند، به یاد دارند که مسعود رجوی بارها طرح انفجار مقبره آیت الله خمینی را یکی از آرزوهای خود عنوان می‌کرد که باید با خاک یکسان شود و لابلای سرودهای انقلابی خود که از تلویزیون عراق پخش می شد، تصاویر ی تخیلی به صورت فیلم از انجار آرامگاه آیت الله خمینی پخش می کرد.

همچنین در این اکسیون اعتراضی تعدادی از شرکت کنندگان که کماکان قربانیان اسیری را در تشکیلات مجاهدین خلق دارند که با جدیت دنبال آزادی این اسیران بودند از جمله آقای مصطفی محمدی که برای نجات فرزندش از کانادا به فرانسه آمده است  و در گفتگوی کوتاهی هدف خود در شرکت در این آکسیون در مصاحبه ای کوتاه اعلام کرد . توجه شما را در انتها به فیلم کوتاهی از این آکسیون اعتراضی جلب می نماییم.

2

Azaye jodashode-Against_terrorism_Mojahedin_Khalq_Maryam_Rajavi_Paris_20171

 

azaye jodashode-paris 13-01-07-17

 

 

8

azaye jodashode-paris 5-01-07-17

azaye jodashode-paris 11-01-07-17

 

10

13

azaye jodashode-paris 8-01-07-17

14

15

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید