شرکت انجمن زنان در تظاهرات و جلسه بر علیه تروریسم و شانتاژ فرقه رجوی در فرانسه

0
910

اعضای انجمن زنان به دولت فرانسه در مورد این بی توجهی هشدار دادند و خاطر نشان نمودند که هدف فرقه رجوی از به صحنه کشاندن کسانی همچون ترکی الفیصل یا تلاش برای آوردن سایر نمایندگان و سوء استفاده از آنها برای بدست آوردن مشروعیت سیاسی و جلوگیری از ریزش سایر نیروهای باقیمانده می باشد.  فرقه رجوی بعد از اضمحلال تشکیلاتی و رهائی اعضایش و افشاگری آنها در مورد دیکتاتوری تشکیلاتی در پایگاههای آنها و همینطور وابستگی به دولت و وابستگی و خیانت فاقد اعتبار سیاسی میج باشد.

شرکت انجمن زنان در تظاهرات و جلسه بر علیه تروریسم و شانتاژ فرقه رجوی در فرانسه 

 زنان ایران، آلمان 07.02.2017

لینک به منبع

2

همزمان با برگزاری شو تبلیغاتی و خیمه شب بازی عناصر فرقه رجوی و بکار گیری دشمنان مردم ایران همچون ترکی الفیصل از طرف دولت خودکامه عربستان و صرف هزینه هنگفت برای آوردن خود فروختگانی همچون جولیانی به برنامه شان ، انجمن ها و اعضای منتقدین جدا شده در یک آکسیون اعتراضی و افشاگرانه در مرکز شهر پاریس در میدان تروکادرو این تحرکات و شو تبلیغاتی را محکوم کردند.

اعضاء انجمن زنان خانم ها بتول سلطانی و خانم زهرا معینی و همچنین خانم حمیرا محمد نژاد بهمراه سایر انجمن ها پس از شرکت دراین آکسیون در سالن گردهمائی منتقدان فرقه رجوی و فعالین ضد فرقه گرائی و تروریسم بهمراه دیگر شخصیتهای حقوق بشری سخنرانی کردند و هر کدام به بخشی از ترفندها فرقه رجوی برای عوامفریبی و تروریسم و مخفی کردن چهره جنایتکار رجوی اشاره کردند. آنها به دولت فرانسه و همینطور کسانی که منافع مردم ایران و همینطور اعضای اسیری که هنوز در پایگاههای فرقه رجوی محبوس هستند  را در همدستی با فرقه رجوی نادیده می گیرند هشدار دادند.

فرقه رجوی بعد از بسته شدن دکانشان درعراق و از دست دادن ولی نعمت خود صدام حسین برای ادامه کارهای تروریستی، وطن فروشی و خیانت به عربستان سعودی روی آورده و مزدوری خویش را در مداری متفاوت آغاز کردند.

اعضای انجمن زنان به دولت فرانسه در مورد این بی توجهی هشدار دادند و خاطر نشان نمودند که هدف فرقه رجوی از به صحنه کشاندن کسانی همچون ترکی الفیصل یا تلاش برای آوردن سایر نمایندگان و سوء استفاده از آنها برای بدست آوردن مشروعیت سیاسی و جلوگیری از ریزش سایر نیروهای باقیمانده می باشد.

فرقه رجوی بعد از اضمحلال تشکیلاتی و رهائی اعضایش و افشاگری آنها در مورد دیکتاتوری تشکیلاتی در پایگاههای آنها و همینطور وابستگی به دولت و وابستگی و خیانت فاقد اعتبار سیاسی میج باشد.

همچنین در عصر روز گذشته صدها بروشور افشاگرانه در مورد ماهیت فرقه رجوی درپاریس توسط اعضای انجمن زنان پخش گردید.

2

9

11

102

8

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید