وحشت فرقه رجوی از تشکیل انجمن نجات یافتگان آلبانی‏

0
704

نکته دیگر اینکه سران فرقه رجوی در این مطلب خشم کینه خود را نسبت به خانواده های شریف و محترمی که تنها آرزوی شان دیدن عزیزان شان هست که در این سازمان فرقه گرا در کمپ لیبرتی عراق گرفتار هستند. سازمان با فرهنگ چاله میدانی خاص خود ش این خانواده های عزیز را الدنگ نامیده است که بیشتر شایسته خودشان می باشد. و اینگونه اوج سوزش خود را از نقش خانواده ها در فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و استالینی اش به نمایش گذاشته است. نکته دیگر اینکه سازمان گفته که ایرانیان آزاده خارج کشوری هیچ توجهی به مطالب این سایت های خبری نمی کنند و همچنین سازمان مجاهدین خلق در در اوج قله قرار گرفته است. دراین رابطه می خواستم از سران فرقه رجوی سوال کنم که اگر سازمان مجاهدین خلق در اوج قله تشکیلاتی و پیشرفت و ترقی قرار دارد پس چرا دیگر از تشکیل یک سایت اینترنتی در آلبانی که بقول خودتان افرادش با اسم مستعار مطلب می نویسند اینقدر ابراز نگرانی کرده و به ترس و وحشت افتاده آید؟

واکنش عجز آلود فرقه رجوی از تشکیل انجمن نجات یافتگان آلبانی‏

مهران توفیقی، تیرانا ، البانی    21.05.2015   بعد از  چند هفته که از تشکیل سایت نجات یافتگان آلبانی می گذرد سران فرقه رجوی به وحشت افتاده و طی یک مطلبی در سایت پوششی افتابکاران؛ ترس و وحشت و نگرانی خود را از موج رو به افزایش جدا شدگان در کمپ تیرانا را بر ملا کرده‌اند. این مطلب عجز آلود حاوی نکات جالبی می باشد که قبل از همه  بیانگر ترس و وحشت سران فرقه رجوی از شکل گیری این سایت که با اهداف افشاگری علیه ترفند های رجوی در کمپ تیرانا و کمک به نجات یافتگان در این کمپ تشکیل شده ،می باشد .

نکته بعدی اینکه بیانگر این واقعیت هست که در کمپ تیرانا از تشکیل چنین سایتی استقبال شده است که سران سازمان اینگونه به سوز و گداز پرداخته اند.
نکته دیگر اینکه سازمان در این مطلب ضمن لجن پراکنی های تکراری اش علیه جدا شدگان ؛ از اینکه افراد در کمپ تیرانا با اسم مستعار برای سایت نجات یافتگان آلبانی مقاله می فرستند به سوز و گداز پرداخته است. که در این رابطه باید به سران فرقه و بطور خاص رهبری سازمان بگویم که اولا این افراد از سازمان یاد گرفته اند که از اسم مستعار استفاده کنند ؛ و حالا چطور است که استفاده از اسم مستعار در سازمان مجاهدین خوب است ولی وقتی کسی جدا شده دیگر نباید استفاده کند ؛ لابد از این ناراحت هستید که چرا این جدا شدگان اسم اصلی خود را نگفته اند تا اراذل و اوباش شما در کمپ تیرانا به حساب شان برسند. و جالب اینکه خود کسی که این مطلب را نوشته است و از کسانی که با اسم مستعار مطلب می نویسند انتقاد کرده است ؛ خودش اسمش را پای مقاله ای که نوشته نیاورده است
نکته دیگر اینکه سران فرقه رجوی در این مطلب خشم کینه خود را نسبت به خانواده های شریف و محترمی که تنها آرزوی شان دیدن عزیزان شان هست که در این سازمان فرقه گرا در کمپ لیبرتی عراق گرفتار هستند. سازمان با فرهنگ چاله میدانی خاص خود ش این خانواده های عزیز را الدنگ نامیده است که بیشتر شایسته خودشان می باشد. و اینگونه اوج سوزش خود را از نقش خانواده ها در فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و استالینی اش به نمایش گذاشته است.
نکته دیگر اینکه سازمان گفته که ایرانیان آزاده خارج کشوری هیچ توجهی به مطالب این سایت های خبری نمی کنند و همچنین سازمان مجاهدین خلق در در اوج قله قرار گرفته است. دراین رابطه می خواستم از سران فرقه رجوی سوال کنم که اگر سازمان مجاهدین خلق در اوج قله تشکیلاتی و پیشرفت و ترقی قرار دارد پس چرا دیگر از تشکیل یک سایت اینترنتی در آلبانی که بقول خودتان افرادش با اسم مستعار مطلب می نویسند اینقدر ابراز نگرانی کرده و به ترس و وحشت افتاده آید؟

و آیا اگر اینقدر در بین ایرانیان آزاده خارج کشوری طرفدار دارید ؛ پس چرا خانم مریم رجوی رییس جمهور مادام العمر  مسعود رجوی به جای کمک به قربانیان در آلبانی  همه ساله برای گرامیداشت خودش  با خرجهای کلان افغانی ها و دانشجویان بلوک شرق و آفریقایی ها را به این مراسم رسوا کشانده و مقاصد سیاسی خاص خودش را پیش ببرند؟
نکته دیگر اینکه در این مطلب آمده است که در آینده خلق قهرمان ایران حساب این جدا شدگان را می رسند. اولا که آن خلق قهرمانی که شما به دروغ سنگ حمایت از آنرا به سینه می زنید ؛ نه تنها حامی شما نیستند بلکه به سبب خیانتها و جنایاتیکه علیه شان در این سالیان مرتکب شده اید به شدت مورد تنفر و انزجار آنها قرار دارید. و ثانیا اگر واقعا در آینده قرار باشد خلق قهرمان ایران حساب کسی را برسد ؛ این رهبری نا لایق سازمان هست که باید حساب پس بدهد که چه خیانتهایی به مردم ایران و مردم عراق و نیروهای معترض در داخل تشکیلات قرون وسطایی اش مرتکب شده است ؛ و نه کسانی که از خیانتها و فشارهای روحی و روانی و جسمی این سازمان فرقه گرا به تنگ آمده و از آن جدا شده اند و اکنون یه افشاگری علیه سران فرقه رجوی مشغول هستند .
و اما نکته آخر و بسیار مهم اینست که علت اصلی این همه سوز و گداز سران و لجن پراکنی های فرقه رجوی علیه جدا شدگان ؛ بسیار واضح و روشن است. چون که بر اثر همین فعالیت های افشاگرانه و روشنگری های جدا شدگان بود که رجوی مجبور شد قلعه استراتژیکی اشرف را تخلیه کرده و به کمپ لیبرتی منتقل شود و باز بر اثر همین افشاگری های جدا شدگان بود که تمام تلاش های فرقه رجوی برای نگهداری نیروها در عراق در آستانه شکست کامل قرار گرفته است و الان نیروهای زیادی به کمپ آلبانی منتقل شده اند و باز همین افشاگری های این افراد جدا شده باعث شد که سازمان نتواست محاکمه مهدی ابریشم چی یکی از سرکردگان فرقه رجوی را در داد گستری پاریس بخاطر فعالیت های تروریستی اش مخفی نگه دارد و همچنین اکنون هم با تشکیل انجمن نجات یافتگان آلبانی و فعالیت های جدا شدگان در کمپ تیرانا هست که ترفند های رجوی برای پیشبرد اهداف سیاسی خاص خودش و پیشبرد خط جایگزین کردن کمپ تیرانا به جای کمپ اشرف تحت عنوان های کذایی هزار اشرف و اشرف نوین ؛ لو رفته است و به همین خاطر هست که رجوی ها اینجوری به سوز و گداز پرداخته اند و از موج رو به افزایش جدا شدگان در کمپ تیرانا ابراز نگرانی و وحشت کرده اند .
در پایان ما اعضای جداشده از سازمان در آلبانی خطاب به  رهبری سازمان می گوییم که همانطور که نتوانستید به بهانه حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف و با کشتن دادن نیروهای گرفتار سازمان در کمپ اشرف این قلعه استراتژیکی را حفظ کنید و همانطور که علی رغم همه کار شکنی ها و سنگ اندازی ها نتوانسته آید جلوی انتقال نیروهای گرفتار سازمان در کمپ لیبرتی عراق را بگیرید و اکنون تعداد زیادی از آنها به کمپ آلبانی منتقل شده اند. بنابراین مطمئن باشید که نمی توانید خط جایگزینی کمپ اشرف در آلبانی را پیش ببرید.

لینک فحش نامه سازمان مجاهدین

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4734

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید