عیسی آزاده: سوزش رجوی از رسیدن جداشدگان به دنیای آزاد

0
783

 فرقه از فرط سوزش و گزش از حضور و فعالیت قانونی ما درفرانسه متوسل به انواع و اقسام اقدامات غیر قانونی و تروریستی بر علیه ما شده است. بر همین اساس درست یک ساعت قبل از شروع اکسیون ما در میدان سن میشل  پاریس در دفاع و حمایت از دادگاه و قاضی ضد تروریست پاریس بوسیله تعدادی از مزدوران و فالانژهای هرزه و لمپن خود که به همین منظور از آلمان و هلند آورده بودند اقدام به نصب تراکت و بروشور با عکس های جداشدگان در میدان سن میشل و خودروهای پارک شده در اطراف میدان و در کوچه منتهی به میدان نمودند تا به زعم خود خللی در ارادۀ ما برای برگزاری آکسیون قانونی مان ایجاد کنند.

سوزش رجوی از رسیدن جداشدگان به دنیای آزاد

به قلم عیسی آزاده از اعضاء و فرماندهان قدیمی سازمان مجاهدین ـ پیوند رهایی ـ 21 .05.2015

اخیرا دستگاههای مختلف فرقه رجوی افسار پاره کرده و همه بسیج ساختن جعلیات و دروغ و تهمت و یاوه گویی ها بر علیه جدا شدگان و بطور خاص اینجانب و آقای حسین نژاد شده اند و در این رابطه با انواع و اقسام دروغها و تهمت ها بر علیه ما  و سایر دوستان جدا شده  بی پرنسیبی سیاسی شان را بیش از پیش بر ملا ساخته اند.

 فرقه از فرط سوزش و گزش از حضور و فعالیت قانونی ما درفرانسه متوسل به انواع و اقسام اقدامات غیر قانونی و تروریستی بر علیه ما شده است.

بر همین اساس درست یک ساعت قبل از شروع اکسیون ما در میدان سن میشل  پاریس در دفاع و حمایت از دادگاه و قاضی ضد تروریست پاریس بوسیله تعدادی از مزدوران و فالانژهای هرزه و لمپن خود که به همین منظور از آلمان و هلند آورده بودند اقدام به نصب تراکت و بروشور با عکس های جداشدگان در میدان سن میشل و خودروهای پارک شده در اطراف میدان و در کوچه منتهی به میدان نمودند تا به زعم خود خللی در ارادۀ ما برای برگزاری آکسیون قانونی مان ایجاد کنند.

این اقدام بزدلانه و تروریستی آنها مورد توجه پلیس قرار گرفت بطوریکه فرمانده صحنه در خواست نیروی کمکی کرد و تروریست های اعزامی رجوی هم مثل موش از پشت سطل های زباله و پیاده روها و لابلای عابرین از اکسیون ما برای اربابشون فیلم و عکس تهیه می کردند غافل از اینکه تمام تحرکات و کارهای کثیفشان توسط نیروهای مخفی پلیس در حال مانتیور می باشد.

به راستی این همه ترس و وحشت فرقۀ رجوی از فعالیتهای جدا شدگان ناشی از چیست؟

مگر این فرقه مدعی تنها آلترناتیو بودن نیست؟ و مگر ادعا نمی کند که در 5 قاره جهان دارای پایگاه وسیع و گسترده می باشد (البته منهای ایران !!!).

حالا چه شده که از یک اکسیون افشا گرانه و اعتراضی این همه وحشت می کند و چماقدار از کشورهای مختلف اجیر کرده و به محل اکسیونهای اعتراضی گسیل می کند. عجب سازمان مبارزی که مبارزه اش متمرکز شده روی اعضا جدا شده و منتقد فرقه و پرت و پلا گویی مضحک بر علیه کسانی که بعد از قریب به سه دهه مبارزه  عطای رجوی را به لقایش بخشیدند و حاضر نشدند سر خود کلاه گذاشته و چشم و گوش بسته مطیع و فرمانبردار سرکرده فرقه شوند تا اینکه سرانجام با کمک کمیساریا عالی پناهندگان خودشان را به دنیای آزاد رسانده اند.

ولی سران فرقه از غیظ و کین حضور ما دراروپا با توسل به دروغگویی و جعل اسناد و شیطان سازی دنبال رد یابی و اخلال در وضعیت حقوقی وقانونی ماست و در این رابطه اقدام به کارهای سخیف و مافیایی می کند.

بطور مشخص در رابطه با اینجانب و برای رد یابی و سر به نیست کردن من عوامل فرقه بیش از 70 بار با ترفند و روش های مختلف با بستگان من در داخل و خارج ایران تماس گرفته و دنبال من بوده اند. اصولا جدا شدن من و سایر دوستانم از فرقه چرا اینقدر ارکان آن را به لرزه در آورده است که باز هم دست از سر ما بر نمی دارد و و دنبال کشتن و یا حداقل خفه کردن صدای من و سایر دوستانم می باشد؟. فرقه رجوی مبارزه اش در حال حاضر با ما جدا شدگان می باشد و بزودی این اقدامات کثیف آن با جزئیات در معرض قضاوت همگان گذاشته خواهد شد.

مبارزه دیگر فرقه به هدف نگهداشتن هر چه بیشتر اسیران در لیبرتی با ایجاد پوشش خبری از وضعیت کشورهای عربی مانند سوریه و عراق و اخیرا یمن است. دستگاه دورغ پراکنی فرقه  مستمرا این را به خورد اسیران می دهد که منشأ بهار عربی، فرقه رجوی و باصطلاح پایداری آنها در عراق بوده است.

فرقه رجوی  بهتر است بجای این دروغهای ابلهانه یک بیلان برای مردم ایران از حضورش در عراق بدهد و از خیرات و برکات ادعایی آن بگوید! و روشن سازد که حضورش در عراق چه منافعی برای مردم ایران داشته و دارد؟!

البته هیچ وقت سرکرده فرقه چنین نا پرهیزی نخواهد کرد و هیچ وقت مزدوری اش برای صدام حسین و هم جبهه شدنش با حزب بعث برای کشتن مردم ایران و مردم عراق و به کشتن دادن جوانانی که برای آزادی میهن و مردمشان به این فرقه پیوسته بودند نقد نخواهد کرد و در این مورد  لب به سخن نخواهد گشود.

فرقه مستمرا این را در نشست های تفتیش عقاید و شستشوی مغزی به خورد اسیران می دهد که تمام مردم کشورهای عربی در حسرت و آرزوی این هستند که کاش رهبری چون رجوی داشتند!! و یا کاش رجوی قبول زحمت می فرمود و رهبری این کشورها را هم عهده دار میشد!!. ممکن است که این  موضوع به جوک شبیه باشد و خنده دار اما این عین واقعیت است و همه افرادی که از فرقه جدا شده اند می توانند در این مورد گواهی بدهند و البته مبلغ این سفسطه و این دورغ شخص مریم قجر است که همیشه سخن از حکومت عدل مسعود می گفت و می گوید!!.  و مدعی است که مسعود رهبر مادام العمر و دائمی مردم ایران است و سرانجام به قدرت خواهد رسید و کارهایی را که امام اول شیعیان به دلیل مشکلات آن دوران نتوانست انجام دهد انجام خواهد داد!!.

 فی الواقع آیا با این دستگاه نظری و با این شیادی و ردیابی منتقدین و اعمال مافیایی؛ آینده ای برای فرقه متصور است؟. آیا به این می گویند مبارزه؟ یا اینها اعمال غیر انسانی و مافیایی هستند که یک فرقه با پول های اهدایی صدام حسین و تلنبار شده در بانکها و سایر سرمایه گذاری های فرقه در کشورهای آسیایی و اروپایی برای اجاره سخنران و برگزاری انواع خیمه شب بازیها با عناوین پر طمطراق و برای ردیابی و اعمال تروریستی برعلیه جدا شدگان انجام می دهد؟!…

فرقه مدعی است هرکس یا هر جریان و هر گروهی که با آنها نیست و مخالف یا منتقد  آنها می باشد حتما وابسته به رژیم ایران است. این همان اعمال و نگرش غیر انسانی مشابه والگو برداری شده از دیدگاههای استالینیستی و هیتلری می باشد و بس که البته در این شرایط و در عصر ارتباطات دیگر دوران این قبیل شیادی های و اعمال ضد بشری گذشته است و دست این فرقه برای همه رو شده و کسی وقعی به این لجن پراکنی ها و اعمال خلاف انسانی نمی گذارد.

لینک به منبع: پیوند رهایی

https://www.youtube.com/watch?v=-Aw0Ll61sRY

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید