مهرداد ساغرچی: نگاهی به فراخوان مجاهدین برای سالگرد سی خرداد خودشان

0
663

من هر چقدر فکر کردم منظور از نمایندگان یک میلیارد از مردم جهان که از مجاهدین دفاع کردند را نفهمیدم ولی شاید شعور و شخصیت شرکت کنندگان در مراسم مجاهدین همین اندازه است که کسی سوالی نکند…هر چه که خودتان فکر میکنید همان را نتیجه گیری بکنید حالا کسی نیست بپرسد که آیا اشرف وجود دارد که مجاهد آزادی در آن باشد؟!!! در ادامه فراخوان ببینید خودش را در چه جایگاهی میبیند:

نگاهی به فراخوان مجاهدین برای سالگرد سی خرداد خودشان

مهرداد ساغرچی ـ 28.04.2015          وقتی فراخوان مجاهدین را میخوانید توجه شما به آمار مربوطه جلب میشود. این به ذهن میزند توهم سیاسی و استراتژیک نهایتا به توهم عقلی کامل راه میبرد و متوجه میشوید دعوت کنندگان شما به برنامه هاشان دقیقا شیرین عقل شده اند. توجه کنید به چند سطر جای جای این فراخوان:

لینک به منبع اصلی

http://www.mojahedin.org/news/154047

در دوازدهمین سالگرد کودتای درهم شکسته ۱۷ژوئن به موازات بمباران قرارگاههای ارتش آزادی در بند و بستهای ننگین ارتجاعی- استعماری برای متلاشی کردن مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران، گردهمایی بزرگ مقاومت را برگزار می‌کنیم.

یعنی توهم این جماعت اینقدر نامعقول هستش که فکرمیکنند واسه از بین بردن چند صد نفرنیازبه بند و بست های آنچنانی هست که این به اصطلاح توطئه با قدرت ملکوتی رهبر مجاهدین شکست خورده است. این حرفها به اندازه مراسمهای مضحک مجاهدین که هرکسی به غیراز ایرانی پیدا میشه ….

حالا این چرندیات ادامه دارد فراخوان اضافه میکند:

همراه با پایداری پرشکوه مجاهدان آزادی در اشرف و لیبرتی، توطئه‌های دشمن را در هم پیچیده و وجدان بشریت معاصر را برانگیخته و با جلب حمایت برجسته‌ترین شخصیتها و حقوقدانان و نمایندگان بیش از یک میلیارد از مردم جهان، بزرگترین حق ملت ایران را که حق مقاومت برای آزادی و حاکمیت مردم است به کرسی نشانده است.

من هر چقدر فکر کردم منظور از نمایندگان یک میلیارد از مردم جهان که از مجاهدین دفاع کردند را نفهمیدم ولی شاید شعور و شخصیت شرکت کنندگان در مراسم مجاهدین همین اندازه است که کسی سوالی نکند…

هر چه که خودتان فکر میکنید همان را نتیجه گیری بکنید حالا کسی نیست بپرسد که آیا اشرف وجود دارد که مجاهد آزادی در آن باشد؟!!!

در ادامه فراخوان ببینید خودش را در چه جایگاهی میبیند:

در گیر و دار سختترین آزمایشها، آنچه به اثبات رسید، حقانیت و اصالت مقاومت ایران به‌عنوان راه‌حل و پاسخ اصیل سیاسی و آرمانی و مردمی در برابر ارتجاع و بنیادگرایی و توحش و تروریسم تحت نام اسلام بود؛ آن هم با پشتوانه‌یی تاریخی از اسناد زرین سیاسی و بین‌المللی و دهها حکم قضایی، که به حق، انقلاب حقوقی در عرصه جهانی توصیف شده، و نه فقط چتر حفاظتی رزمندگان آزادی و کیان جنبش مقاومت مردم ایران، بلکه گنجینه‌یی در خدمت تمامی جنبشهای رهایبخش و خلقهای تحت ستم است…

اگرچه من کمی از تاریخ دروغ بار چند دهه گذشته و تعدادی از دیکتاتورها را خوانده ام ولی این کی واقعا آدم را مبهوت میکند توجه بفرمایید که رهبری تمامت خواه مجاهدین و مادالعمر میفرمایند که یک انقلاب حقوقی کرده اند که نتیجه اش به خاک و خون کشیده شدنش در عراق بوده و از اینکه بقیه هنوز زنده اند باید به ایشان یک جایزه اسکار حقوق هم داد که البته ایشان هم یک تنه با سازمانش اسلام عزیزش را از چنگال تهمت توحش نجات داده اند و هم الان تبدیل به گنجینه در خدمت تمام جنبشهای جهان و حومه شده اند؟!

حال باید دید این همه موفقیت و پیروزی چه کمبودی دارد که شیر همیشه بیدار خودش کماکان احساس امنیت نمیکند و از کمک یک میلیارد حمایت استفاده نمیکند از قدیم گفتند تا تازه است استفاده بفرمایید سرد میشود از دهن میافتد!

در ادامه داستان اتمی و توافق غربیها با رژیم از دستاوردهای مقاومت شمرده شده است البته چند مساله مثل دیدار رییس های جمهور کوبا و آمریکا بعد چند دهه از قلم اطلاعیه مجاهدین افتاده البته شاید هم آنهم از نور زحمات ایشان بوده است؟!

این چند خط هم برای ثبت در تاریخ دقت کنید:

فراخوان به باز گرداندن سلاحهای حفاظت شخصی آنها برای تأمین حق مشروع دفاع از خود در برابر شبه‌نظامیان رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس است؛ حقوقی که جامعه بین‌المللی و هزاران حقوقدان و پارلمانتر و قبل از همه، توده‌های مردم عراق و پارلمانترها و نیروهای ملی و دموکراتیک این کشور مدافعان پیگیر آن بوده و هستند.

مجاهدین هرگز اسمی از جنایتکاران داعش نمیبرد و میخواهد هر طور شده مرز خودش را با داعش و تروریستهای دولت اسلامی نشان بدهد و به آنها بگوید مشکل ما شما نیستید و تمام حرف مجاهدین این است که تمام مردم عراق و پارلمانترهای عراقی هم ازمسلح کردن مجاهدین دفاع کردند…. عجبا که هنوز کسی صدای مجاهدین را نشنیده است… این هم از عجایب روزگار است که این همه حمایت نتیجه اش انزوای بیش از پیش این عقب ماندگان تاریخی است…

حال نگاه کنید نتیجه این همه تبلیغات تو خالی همان میشود که همه ساله از اوکرایین و کشورهای اروپای شرقی مهمانان ویژه میشوند و ایرانیان مهمانان حاشیه که البته تعداد آنها به چند ده نفر بیشتر نخواهد شد.

خواندن این اطلاعیه با دقت بیشتر بسیاربه شناخت این فرقه کمک میکند.

لینک به منبع : ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید