محمد کرمی : مریم قجر عضدانلو با اعدام مخالفتی ندارد؟

0
655

فرض می گیریم که این ادعای شما درست است و در این سه دهه ده هزار نفر طبق گفته شما اعدام شده اند، انهم در ایران هشتاد میلیونی . می شود لطفا برای اگاهی مجامع حقوق بشری و هموطنان ایرانی بگوید در این سه دهه مسعود رجوی ملعون حکم اعدام چند صد نفر از اعضا که با شما مخالف بودند را صادر کرده است ؟mohammad  karami 200_200 در این سه دهه چند صد نفر در زندان ها و شکنجه گاه های فرقه کشته شدند ؟ چند ده نفر در میادین مین ، به اجبار به روی مین فرستادید ؟ چند ده نفر را به خاطر فشار های بیش از حد باعث شدید که خود کشی وخود سوزی کنند ؟ اگر یک تناسب ریاضی ببنیدم شما ها چند برابر دولت جمهوری اسلامی اعضای معترض و مخالف خود را کشتید و حذف فیزیکی کردید ؟

مریم قجر عضدانلو با اعدام مخالفتی ندارد؟ 

 

 

لینک به منبع

مریم قجر عضدانلو با اعدام مخالفتی ندارد؟

سرکرده فرقه رجوی در مقاله ای که در سایت خودش انتشار داده با عنوان : *نه به اعدام  در ایران .دم خروس در همان تیتر از لای چادر یا روسری مریم قجر عضدانلو بیرون زده است .!

اول مقاله شروع به دم زدن از حقوق بشر میکند و عنوان می کند : *به مادران و پدرانشان فکر کنیم و به همسران‌ و بچه‌هایشان که روز و شب در چه اضطرابی زندگی می‌کنند. به زنانی فکر کنیم که برای پرداخت دیه و نجات همسرانشان از اعدام، کلیه‌های خود را می‌فروشند….

سوال از مریم قجر عضدانلو این است . ایا فقط این زندانیان مادر و پدر دارند ؟ ایا فقط زندانیان همسر و بچه دارند که شب و روز در اظطراب هستند ؟ ایا این اسیرانی که به اجبار در دام فرقه رجوی اسیر شده اند و بعضا ۳۵ الی ۴۰ سال پدر و مادر همسر و بچه هایشان از انها خبر ندارند اضطراب ندارند ؟ ایا مادرانی که در روی تخت بیمارستان اخرین روزهای زندگی خود را سپری می کنند و هرچه خانواده هایشان خواهش و تنما کردن که فقط یک ساعت اجازه بدهید که این مادران ( بهشتی – میر باقری …..) با فرزندان اسیرشان صحبت کنند . شما داستان حقوق بشر را فراموش کرده بودید و میگفتید که حقوق بشر کیلوئی چند است ؟ چه شده که الان یک باره دل شما برای این خانواده ها سوخته و مدافع حقوق بشر و مادر و پدر ها شده اید ؟

در جائی دیگر مریم قجر می گوید : *از سه دهه پیش، ده‌ها هزار نفر بر اساس اتهام‌های ناحق و باطل و اکثراً بدون گذراندن هرگونه روند قضایی فقط به‌خاطر مخالفت با رژیم اعدام شده‌‌اند. در قانون جزای این رژیم، هرکس صرفاً به‌خاطر عضویت یا هواداری مجاهدین یا هم‌پیمانی با آن‌ها محارب شناخته شده و حکم محارب اعدام است. کم نیستند کسانی که فقط به دلیل داشتن عقیده مخالف اعدام شده‌اند. و چه بسیار جوانانی که به‌خاطر اعتراض به ستم ملی اعدام شده‌اند

فرض می گیریم که این ادعای شما درست است و در این سه دهه ده هزار نفر طبق گفته شما اعدام شده اند، انهم در ایران هشتاد میلیونی . می شود لطفا برای اگاهی مجامع حقوق بشری و هموطنان ایرانی بگوید در این سه دهه مسعود رجوی ملعون حکم اعدام چند صد نفر از اعضا که با شما مخالف بودند را صادر کرده است ؟ در این سه دهه چند صد نفر در زندان ها و شکنجه گاه های فرقه کشته شدند ؟ چند ده نفر در میادین مین ، به اجبار به روی مین فرستادید ؟ چند ده نفر را به خاطر فشار های بیش از حد باعث شدید که خود کشی وخود سوزی کنند ؟ اگر یک تناسب ریاضی ببنیدم شما ها چند برابر دولت جمهوری اسلامی اعضای معترض و مخالف خود را کشتید و حذف فیزیکی کردید ؟

شما که اعتراض میکنید که جمهوری اسلامی :*آدمکشی را به‌صورت یک امر عادی و روزمره درآورده‌اند ایا خود کشی و خود سوزی و خودزنی و حذف فیزیکی در یک سازمانی که ادعا دارد پیشرو ترین و مترقی ترین و متکاملترین سازمان روی کره زمین است که چند برابر جمهوری اسلامی است به یک امر عادی و روزمره تبدیل نشده است ؟؟

در جائی دیگر مریم قجر عضدانلو میگوید :* اگر اعدام‌ها نباشد آخوندها با چه اهرمی می‌توانند تمام آزادی‌های مردم را سلب کنند و سرکوب و ارعاب و محدودیت را تا خصوصی ‌ترین زوایای زندگی مردم گسترش دهند؟.

اگر همین زندان و شکنجه و حذف فیزیکیو ضرب وشتم و سرکوب گسترده که به خودکشی وخودسوزی ها ختم می شد . سرکوب و ارعاب و محدودیت تا خصوصی ترین زوایا و لایه های ذهنی افراد که باید حتی موارد جنسی دوران کودکی و یا خواب شب خود را نفرات به اجبار باید در جمع بیان کنند را شما چه نامی بر روی ان می گذارید ؟ ایا این جنایت بر علیه انسانیت نیست ؟

در جائی دیگر مریم قجر عضدانلو مدعی می شود که : *

ما در ایران آزاد شده فردا، از لغو حکم اعدام دفاع می‌کنیم و نسبت به آن متعهدیم ….مدعی هستید که  : مسعود رجوی هزاران تن از عوامل دستگیر شده خمینی را که بسیاری از آن ها مرتکب قتل مجاهدین شده بودند، بدون کمترین نقض حقوق‌انسانی‌شان، آزاد کرد. این سنت دیرینه مقاومت مردم ایران است…

طرح ما برای آینده ایران این است که هیچ کس به‌خاطر اعتقاد یا عدم اعتقاد به یک دین یا به‌خاطر دست برداشتن از آن، آزادی و حقوق‌ و جان خود را از دست ندهد.

می شود به جای انی قمپز در کردن روشن کنید و بگوید که این حکم اعدامی که مسعودر رجوی از سال ۱۳۶۴ به این سو بر علیه تمامی اعضا جدا شده که در اروپا هستند صادر کرده و در این سالیان بار ها بارها تکرار کرده است چی است . البته خود شما در این مقاله که موضع گیری کردید جواب همه این سوالات را داده اید شما مخالف اعدام در ایران هستید و این حکم های اعدامی که مسعود رجوی ملعون صادر کرده برای خارج از ایران است . و شما هیچ گونه مخالفتی با اعدام در خارج از ایران ندارید و یا طرح شما فقط برای اینده ایران است نه مخالفین که در خارج بر علیه شما روشنگری می کنند .خانم مریم قجر عضدانلو دیدید  حالا بور شدید و دست اغشته به خون شخص شما چطور نمایان شد . دیکتاتور کوتوله که به قدرت نرسیده اما دستانش الوده به خون مخالفین خود می باشد .

۲۰۱۸ / ۰۶ / ۱۸ محمد کرمی
* https://www.maryam-rajavi.com/item/no-to-death-penalty-in-iran

—————————————

Rajavi-mehdi Eftekhari-Mojahedin khalgh Az Tehran ta Tirana-3-sobhani

az-tehran-ta-tirana-Hanifnejad-Saeed-Mohsen-Nikbin-Badizadegan

———————————————————————————————————————————

 

 

 

———–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید