محمد کرمی : از برجام تا برجام

0
426

از برجام تا برجام

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، پانزدهم می ۲۰۱۸:… این انجمن های پوششی فقط برای دریافت کمک ها مالی از دولت امریکا است . چون دولت امریکا نمی تواند به طور مستقیم به فرقه رجوی که در لیست سیاه تروریستی بوده ، دستانش در خون مردم امریکا الوده بوده کمک کند . این کمک های مالی که در جهت سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی است به این شکل اجرا می کند . از انجائی که … 

لینک به منبع

از برجام تا برجام

در تاریخ شش می ماه تجمعی به نام کنوانسیون ازادی ایران در واشینگتن برگذار شد. طبق معمول سالن توسط افراد اجاره ای پر شده بود . اول با یک اسم بی مسما بود ، سپس تغیر اسم دادن و به اسم *گردهمائی جوامع ایرانیان و انجمن های ایرانی از ۴۰ ایالت امریکا ! مطرح شد .سپس تحت عنوان گرد همائی جوامع ایرانیان ، پیام ها و سخنرانی های اشرف نشان ها نام گرفت .
اما واقعیت این است که اینها جماعت فرقه رجوی هستند که در ایالت های مختلف امریکا پخش و پلا هستند .فرقه رجوی برای استفاده ها ازامکانات دولتی که برای انجمن های اجتماعی وجود دارد . مانند قارچ با انواع اسم ها از این نوع انجمن ها درست کرده است . هر انجمن هم بیش از یک یا دو نفر نیستند . این انجمن های پوششی که درون تشکیلات فرقه از انها به اسم هزار اشرف نام می برند . چیزی بیش از ان نیست که این انجمن های پوششی فقط برای دریافت کمک ها مالی از دولت امریکا است . چون دولت امریکا نمی تواند به طور مستقیم به فرقه رجوی که در لیست سیاه تروریستی بوده ، دستانش در خون مردم امریکا الوده بوده کمک کند . این کمک های مالی که در جهت سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی است به این شکل اجرا می کند . از انجائی که مجدد جماعت فرقه رجوی بوی کباب به مشام شان رسیده که قرار است اقای ترامپ در جهت اماده سازی برای سرنگونی دولت ایران کمک ها مالی به اپوزسیون های ایرانی بکند . مجدد فرقه رجوی اسامی این انجمن ها را فعال کرده است تا بتواند هرچه بیشتر دریافت کند .

مجاهدین خلق مریم رجوی مزدوری وطن فروشی خیانت جنایت 1

مجاهدین خلق مریم رجوی مزدوری وطن فروشی خیانت جنایت 1

مجاهدین خلق مریم رجوی مزدوری وطن فروشی خیانت جنایت 1

اما در این گرد همائی یا ….چه گذشت ؟ نکته مهم خیلی هم توی چشم می امد این بود که تمامی سیاست بازان امریکائی که در این برنامه شرکت کرده بودند تماما از جناح جنگ طلب امریکا بود . گل سر سبد این جنگ طلب ها هم دلقکی به نام رودی جولیانی بود . نام برده هم از توبره میخورد ، هم از اخور ، هم از کاهدان. ایشان از سوئی وکیل رضا ضراب است که همدست بابک زنجانی است که در دور زدن تحریم ها کانال های خاص خودش را داشت . از سوئی مدافع حقوق زنان است و می خواهد حقوق برابری را برای زنان ایران برقرار کند همان طور که این حقوق برابر درون فرقه رجوی برپا شده است !!؟. از جانبی دیگر وکیل اقای ترامپ است که دیگر هیچ مانکن یا زن ملکه زیبائی در در امریکا نمانده بوده که این اقا زمین گیرشان نکرده باشد . الان پرونده هایشان یکی یکی دارد رومی شود . از طرفی دیگر اقای رودی جولیانی یکی از سرکردگان فرقه رجوی است که در همین سخنرانی برای مردم ایران رهبر بعد از سرنگونی تعین می کند . این بابا یادش رفته بیست و سه سال پیس یکی این مریم قجر را ریئس جمهور با سمه ای کرده بود که در عرض این بیست و سه سال این بنده خدا فقط سماق می مکید ؟؟ و ارزو بدل ماند هر چند ادعا و ادوارهای ملکه ای زیاد در اورد هر روز یک نوع لباس پوشید.و صدها هزار یورو خرج کرد که چهره مفلوک خود را جوان نشان بدهد .
در جریان سخنرانی که این دلقک رودی جولیانی در این گرد همائی داشت مایه ننگ است برای کسانی که به اسم ایرانی در ان سالن بودند و بعد از مزخرفاتی که وی در رابطه با مسله ایران بیان کرد .( یک کاغذی را به عنوان سمبل قطعنامه برجام بر دست گرفته و به ان تف میکند وو به صورت پاره کردن نشان میدهد ) ان موقع این افراد بی شعور ایرانی نما که از شرف و ناموس بوئی نبرده اند برای رودی جولیانی کف می زنند . رودی جولیانی میگوید :

**( ما رئیس‌جمهوری داریم که سرسخت است، رئیس‌جمهوری که به منفی‌بافان گوش نمی‌کند و رئیس‌جمهوری که ما متعهد به تغییر رژیم است. (کف‌زدن جمعیت) و با وزیر خارجه پامپئو به‌عنوان دست راست او و مشاور امنیت ملی او جان بولتون (جان بولتون را به‌خاطر دارید؟) (کف‌زدن جمعیت) در سمت چپ؛ فکر می‌کنید چه بر سر آن توافق خواهد آمد؟ آن توافق اتمی )

البته این قسمت که این دلقک دربار ترامپ ، یا به عبارتی دیگر سرکرده امریکائی فرقه رجوی در این گردهمائی انجام داد انقدر مفتضح بود که فرقه شهامت نداشت ان را به فارسی ترجمه نکرده است و در قسمت فارسی ان را حذف کرده است .

این جشن قبل از برجام است که توسط انجمن ها ی اشرف نشان یا همان هزار اشرف برپا کرده بودند . بعد از اعلام کردن ترامپ که از برجام خارج می شوند . فرقه در اروپا و البانی جشن و سرور بر پا کردند . روز بعد هم نشست ها انچنائی در البانی شروع شد . با این مضمون که تحلیل برادر دیدید درست در امد و درست بود برجام پا نمی گیرد و از بین رفتن برجام شروع شده یعنی سرنگونی رژیم و استارد قیام ها خورده است در همین چند ماه دیگر کار این رژیم تمام است و این رژیم سرنگون می شود.

اقای جولیانی شکرخوری بیش از حد می کند. از الان که چیزی نه به دار است و نه به بار، برای ایران رهبر تعین می کند ( ** سپس دموکراسی: یعنی رهبرانتان را خودتان انتخاب کنید، ما بر این اعتقادیم که خانم رجوی باید رهبر باشند، ولی انتظار گروه‌های اپوزیسیون در ایران را داریم. (کف‌زدن جمعیت) ( ** این موضوع سریع‌تر از آن‌چه مردم فکر می‌کنند اتفاق خواهد افتاد و ما چیز بسیار متفاوتی در اینجا داریم. برخلاف آن‌چه ما در برخی کشورهای دیگر مانند مصر و لیبی داشتیم که نمی‌دانستیم که چه کسی قرار است جایگزین مبارک و قذافی شود) و ادعا هم دارند که مانند مصر ولیبی نیست که ندانند دنبال کی باشند .

این دلال و دلقک امریکائی نمی داند که مردم ایران تشنه به خون سرکردگان فرقه رجوی هستند کسانی که هشت سال جنگ درست در خون وخون ریزی و کشتار مردم ایران دست داشتند مگر تاریخ جنایت کاران را فراموش میکند اگر هیتلر ، استالین را فراموش کرد . جنانت های که فرقه رجوی هم برمردم ایران انجام دادند فراموش خواهد کرد .

*http://www.iran-efshagari.com/%da%af%d8%b1%d8%af%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%85%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7/

**http://www.iran-efshagari.com/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%85%d9%88%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82-%d8%a8%d8%b4%d8%b1-%da%af-2/

محمد کرمی ۲۰۱۸ / ۰۵ / ۱۴

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید