علی جهانی: اشک تمساح فرقه تروریستی رجوی برای کشته شدگان زلزله

0
453

اشک تمساح فرقه تروریستی رجوی برای کشته شدگان زلزله

علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۷:… فرقه تروریستی رجوی در حالی با زلزله زدگان اظهار همدردی میکند که خودش در عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان به شهرهای سرپل ذهاب و کرند و اسلام آباد غرب حمله ور شد و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد و عده زیادی را آواره کوه های کردستان نمود که مردم زلزله زده هیچگاه فراموش نخواهند کرد.  همچنین فرقه تروریستی … 

لینک به منبع

اشک تمساح فرقه تروریستی رجوی برای کشته شدگان زلزله

هفته گذشته همانطور که در خبرها آمده بود زلزله‌ای به شدت هفت و سه دهم ریشتر شهرهای مرزی ایران و عراق را لرزاند که مرکز این زلزله شهر حلبچه عراق بود ولی شهر های کرمانشاه و سرپل ذهاب هم آسیب دیدند و عده زیادی از هموطنان عزیز مان کشته و زخمی شدند. و همچنین عده زیادی از هموطنان عزیز مان بی خانمان شدند بنده ضمن اظهار همدردی با هموطنان زلزله زده برای باز ماندگان این حادثه دلخراش طبیعی آروزی صبر استقامت دارم و از آنها می خواهم که بنده را در غم شان شریک بدانند و همچنین کشور های همسایه با زلزله زدگان اظهار همدردی کردند و مردم شریف ایران هم در سراسر کشور به کمک زلزله زدگان شتافتند. اما در این میان فرقه تروریستی رجوی با ریختن اشک تمساح برای قربانیان این حادثه دلخراش طبیعی سعی می کند با دروغپردازی و دجالیت این از این حادثه دلخراش طبیعی سوءاستفاده سیاسی بکند و نمک روی زخم های شان بپاشد.

فرقه تروریستی رجوی در حالی با زلزله زدگان اظهار همدردی میکند که خودش در عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان به شهرهای سرپل ذهاب و کرند و اسلام آباد غرب حمله ور شد و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد و عده زیادی را آواره کوه های کردستان نمود که مردم زلزله زده هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

همچنین فرقه تروریستی رجوی در حالی با زلزله زدگان اظهار همدردی میکند که خودش با سیاست های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان همسویی کامل علیه منافع ملی مردم ایران دارد و خواستار جنگ و تحریم شدید علیه مردم ایران هست.

همچنین فرقه تروریستی رجوی در حالی با زلزله زدگان اظهار همدردی میکند که خودش تعداد زیادی از فرزندان همین هموطنان غرب کشور را با لطایف الحیل به عراق کشانده و بعد هم با بهانه های مختلف نظیر عملیات سرنگونی و حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف و اصرار بر ماندن در کشور عراق به کشتن داده و تعداد زیادی از همین نیروهای نگون بخت را در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش در گروگان دارد.

همچنین فرقه تروریستی رجوی در حالی با زلزله زدگان اظهار همدردی میکند که خودش خانواده های نیروهای سازمان را که بخشی از مردم ایران هستند و تعداد زیادی از همین هموطنان غرب کشور هستند را نه تنها اجازه ملاقات با عزیزان شان نمی دهد بلکه آنها را مزدور نامیده و رجوی این خانواده های شریف و محترم را با القابی نظیر خانواده الدنگ خطاب می کند و از آنها با سنگ پرانی استقبال کرده و با آنها مثل دشمن برخورد می کند. البته مردم زلزله زده شهرهای کرد نشین ایران و عراق هیچگاه جنایت های بی شمار فرقه تروریستی رجوی را علیه مردم ایران با سرباز کشی در مناطق مرزی جنگ ایران و عراق و علیه مردم عراق با کرد کشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق با تاسیس ارتش به اصطلاح آزادی بخش که به دستور صدام حسین انجام شده بود را فراموش نخواهند کرد.

بنابراین سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بهتر است بجای ریختن اشک تمساح برای قربانیان این حادثه دلخراش طبیعی و سواستفاده سیاسی از خون کشته شدگان زلزله همان کاری که با خون کشته شدگان نیروهای سازمان می کند و بعد از به کشتن دادن نیروهای سازمان مظلوم نمایی کرده و با سوءاستفاده سیاسی از خون کشته شدگان نیروهای سازمان به مقاصد شوم سیاسی خود برسد. سعی کنند که مشکل عظیم و لاعلاج ریزش نیرویی و جریان مسئله داری را که مانند یک سونامی که صد بار بدتر از زلزله هست این تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش را تهدید می‌کند را حل کند. چون شما نه می خواهید و نه لیاقت کمک کردن به مردم زلزله زده را دارید و مردم شریف ایران هم در سراسر کشور خود بهتر بلد هستند که مشکلات خود را حل کنند و نیازی به قیم هایی مثل شما ندارند و شما بهتر است بفکر حفظ تشکیلات وارفته و پوسیده تان و حفظ این آخرین سنگر تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده در کمپ آپارتمانی تیرانا باشید. البته تا حالا مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی علی رغم تمام تلاش های مذبوحانه نتوانسته این معضل و مشکل عظیم و لاعلاج ریزش نیرویی را حل کند و ما بزودی شاهد فروپاشی کامل و تمام عیار این سازمان فرقه گرا و تروریستی خواهیم بود.

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید