احسان بیدی: سی مهر ۱۳۷۲ و ریاست جمهوری انتصابی مادام العمر مریم رجوی

0
1103

مسعودرجوی باید دو خط را با کمی تفاوت زمانی به موازات هم پیش می برد ، پس  گام اول را مسعود رجوی برداشت یعنی با ” انقلاب ایدئولوژیک ” زنان را استثمار مضاعف کرد و بردگی آنها را تحکیم کرد و آنها را جای مردان نهاد تا بی رقیب بماند . در درون شورای ملی مقاومت هم بعد از جدایی اعضای اصلی آن مانند دکتر بنی صدر، حزب دموکرات کردستان ایران، دکتر خانباباتهرانی، دکتر نیرومند و بقیه … همان خط را در ” شورای ملی مقاومت ” پیش برد که ریاست جمهوری ۲۴ ساله مریم رجوی آخرین محصول ان است. ولی چرخ زمانه و  گذر زمان رحم به فرقه مسعود رجوی نکرد و ابتدا صدام حسین سرنگون شد، بعد به اتسخدام نیروهای آمریکایی در آمد، بعد جاسوس و مزدور  سرویس اطلاعاتی موساد شد، هم اکنون نیز که مزدور سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی شده استو بی دلیل نبود که  ترکی الفیصل امد و صراحتا گفت  مسعودرجوی مرده ، می توان عمق مرحوم شدن مسعود رجوی و اعلام آن توسط فیصل ترکی را فهیمد ، این یعنی آغاز پایان فرقه رجوی. این روند فروپاشی در آلبانی شدت خواهد گرفت و احتمالا مریم رجوی نیز ” مرحوم” خواهد شد البته باید منتظر بود که این خبر را رئیس کدام سرویس اطلاعاتی اعلام می کند.

سی مهر ۱۳۷۲ و ریاست جمهوری انتصابی مادام العمر مریم رجوی

بعد از “مرحوم ” شدن مسعود رجوی ،رئیس کدام سرویس اطلاعاتی ” مرحوم” شدن مریم رجوی را اعلام می کند

احسان بیدی، تیرانا، آلبانی ـ ۲۲٫۱۰٫۲۰۱۷

لینک به منبع : سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک به منبع

سی مهر ۱۳۷۲ و ریاست جمهوری انتصابی مادام العمر مریم رجوی

بعد از “مرحوم ” شدن مسعود رجوی ،رئیس کدام سرویس اطلاعاتی ” مرحوم” شدن مریم رجوی را اعلام می کند

احسان بیدی، تیرانا، آلبانی ـ ۲۲٫۱۰٫۲۰۱۷

بی شک همه شما ازترفندهای مسعودرجوی دجال و شعبده بازی او  بیشتر از من باخبر هستید.
حتما و بی شک بیشتر از من بر این باور هستید که مسعود رجوی در پوششش  شعار ازادی وازادیخواهی پایه های فرقه تمام عیار خودش را مستحکم تر میکرد وشعار جمهوری دمکراتیک اسلامی با برجسته کردن وجه دمکراتیک آن تنها یک ابزار  برای بیشبرد اهداف کثیفش بوده است.
سی مهر زمانی بود که مسعود رجوی ملعون مریم رجوی را بعنوان رییس جمهور برگزیده مقاومت دست نشانده خودش منصوب کرد ولی جا داره نکاتی را در  این مرد بیشتر توضیح داده شود.

مسعود رجوی پس ازاینکه دید حتی شورای دست ساز خودش ممکن است به خاطر سیاست های غلط و بن بست های سیاسی و تشکیلاتی که پیش آمده  موی دماغ وی شوند، به فکر چاره افتاد تا هم با افزایش تعداد اعضای شورای ملی مقاومت از تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر ببه بالای ۵۰۰ نفر و وارد کردن بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای قدیمی و مورد وثوق خود به درون آن ، این شورا را تمام و کمال چهار قبضه به نام خود زد و گام آخر و نهایی هم ا ین بود که نخست وزیر این شورا که خودش بود، مریم رجوی را هم با طراحی رئیس جمهور مادام العمر کرد. مریم رجوی  هم با چه ناز و کرشمه ای پذیرفت که در رئیس جمهور مادام العمر باشد که می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

مسعود رجوی بخوبی پیش بینی کرده بود که اگر افسار شورای مقاومت را دردست نداشته باشه فردای روزگار سرنگونی ، باید شاهد سرنگونی خودش باشد. او درد درون تشکیلات سازمان مجاهدین هم همین کار را کرده بود، در تشکیلات سازمان در گام اول مسعودرجوی اولین سنگر دفاعی خودش را در قبال رقبای تشکیلاتی خود بنا کرد و با مریم رجوی ازدواج کرد واسم این دزدی را انقلاب ایدولوژِیک گذاشت انقلابی که تنها هدفش به بردگی گرفتن زنان و بود و با این شیوه کثیف تمامی زنان همرزمان خودش را در اختبارخود گرفت وی ک سد ومانع اساسی برای خودش درست کرد و رهبری فرقه  را برای خودش تثبیت کرد.
شاید شماها بخاطر نیاورید و ان دسته از عزیزانی که در تشکیلات مجاهدین در عراق بودند، برای قوام بخشیدن به رهبری فرقه ای در یک نشست مسعود رجوی   مدعی شد که امام زمان خود اوست و اجازه می داد او را   صاحب زمان خطاب کنند .
مسعودرجوی باید دو خط را با کمی تفاوت زمانی به موازات هم پیش می برد ، پس  گام اول را مسعود رجوی برداشت یعنی با ” انقلاب ایدئولوژیک ” زنان را استثمار مضاعف کرد و بردگی آنها را تحکیم کرد و آنها را جای مردان نهاد تا بی رقیب بماند .

در درون شورای ملی مقاومت هم بعد از جدایی اعضای اصلی آن مانند دکتر بنی صدر، حزب دموکرات کردستان ایران، دکتر خانباباتهرانی، دکتر نیرومند و بقیه … همان خط را در ” شورای ملی مقاومت ” پیش برد که ریاست جمهوری ۲۴ ساله مریم رجوی آخرین محصول ان است.

ولی چرخ زمانه و  گذر زمان رحم به فرقه مسعود رجوی نکرد و ابتدا صدام حسین سرنگون شد، بعد به اتسخدام نیروهای آمریکایی در آمد، بعد جاسوس و مزدور  سرویس اطلاعاتی موساد شد، هم اکنون نیز که مزدور سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی شده استو بی دلیل نبود که  ترکی الفیصل امد و صراحتا گفت  مسعودرجوی مرده ، می توان عمق مرحوم شدن مسعود رجوی و اعلام آن توسط فیصل ترکی را فهیمد ، این یعنی آغاز پایان فرقه رجوی. این روند فروپاشی در آلبانی شدت خواهد گرفت و احتمالا مریم رجوی نیز ” مرحوم” خواهد شد البته باید منتظر بود که این خبر را رئیس کدام سرویس اطلاعاتی اعلام می کند.

احسان بیدی البانی تیرانا

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=31747

خط جدید مریم رجوی برای سرکوب اعضای ناراضی مجاهدین خلق در آلبانی

survivors-of-rajavi-cult-in-albaniaسایت نجات یافتگان در آلبانی، پانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… در همین ارتباط  جواد اسماعیلیان و عبدالله استواری که مسئولیت برخورد با تعدادی از اعضای سازمان که ارتباط تشکیلاتی خود را قطع کرده اند را دارند. افراد فاصله گرفته از سازمان مجاهدین  در ساختمانی خارج از تشکیلات سازمان مجاهدین اقامت کرده اند و خط جدید سازمان در ارتباط با این افراد این است که اجازه ندهند تعداد این افراد بیشتر شود ، زیرا تبعات سیاسی و تشکیلاتی … 

بیائید هم بر مرده ها وهم بر زنده های فرقه رجوی گریه کنیم .

مریم رجوی: روابط جنسی شما بخشودنی است ولی جدا شدن از سازمان مجاهدین گناهی نابخشودنی است

لینک به منبع

خط جدید مریم رجوی برای سرکوب اعضای ناراضی مجاهدین خلق در آلبانی

هیئت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ ۱۵٫۱۰٫۲۰۱۷

اخبار دریافت شده توسط سابت نجات یافتگان در آلبانی ـ ایران آزادی از اعضای مجاهدین خلق که از این فرقه فاصله تشکیلاتی گرفته اند، حاکیست که مریم رجوی به شدت  فرماندهان فرقه مجاهدین در آلبانی را زیر ضرب گرفته  که چرا ریزش نیرو در آلبانی فزونی گرفته است؟ به نظر می رسد که برآورد فرقه رجوی از ریزش نیرو در آلبانی خوشبینانه بوده و  براساس تحلیل های آنها  نباید این همه نیرو ، رابطه تشکیلاتی خود را با مجاهدین در آلبانی قطع  کرده باشند. هم اکنون به دستور مریم رجوی ” بخش زندان ” سازمان مجاهدین که زیر مجموعه ” ستاد پرسنلی ” تکشیلات مجاهدین می باشد ، فعال و بازسازی شده است و سید محمد سادات دربندی ، منوچهر الفت ، نریمان عزتی ، مجید عالمیان و مختار جنت سرایی موظف شده اند که سیستم قرنطینه و زندان را با شدت و حدت بیشتری راه اندازی کنند .

در همین ارتباط  جواد اسماعیلیان و عبدالله استواری که مسئولیت برخورد با تعدادی از اعضای سازمان که ارتباط تشکیلاتی خود را قطع کرده اند را دارند. افراد فاصله گرفته از سازمان مجاهدین  در ساختمانی خارج از تشکیلات سازمان مجاهدین اقامت کرده اند و خط جدید سازمان در ارتباط با این افراد این است که اجازه ندهند تعداد این افراد بیشتر شود ، زیرا تبعات سیاسی و تشکیلاتی برای سازماندارد و باید افراد فاصله گرفته از سازمان مجاهدین از آلبانی خارج شوند . بر اساس این خط برخورد عبدالله استواری به افراد فاصله گرفته از سازمان گفته اند تا دو ماه به این افراد پول می دهند و در سال جدید میلادی دیگر تعهدی به آنها ندارند. از سوی اخیرا نیز  نزدیک به صد نفر دختر و  زن جوان که ارتباط تشکیلاتی خود را با سازمان مجاهدین قطع کرده و  در محلی قرنطینه شده اند و یکی از خواننده های سرود های سازمان بهنام انوشیروان نیز در بین آنها می باشد. جالب است که مریم رجوی برای اینکه از ریزش نیرو در آلبانی جلوگیری کند به احمد واقف و صدیقه حسینی ماموریت داده است تا به این افراد قرنطینه شده بگویند که ما از انقلاب و طلاق و نشست غسل نمی خواهیم ، شما فقط ساکت باشید و فرار نکنید . قصد مریم رجوی بازگرداندن آنها به تشکیلات است.

*** 

تولدی دوباره ـ رئوف فرامرزی (ویدئو)

https://youtu.be/0zrJEbiCFvc

جواهر گمشده (ویدئو)

https://youtu.be/Iv roZF9UuWM

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=31594

کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی بعد از چهار سال به انجام وظایف خود نزدیک می شود؟

ehsan_Bidi_Tirana_Albaniaاحسان بیدی، جداشدگان در آلبانی، سی ام سپتامبر ۲۰۱۷:… دولت آلبانی مجموعا نگرانی و کارشکنی هایی سازمان و دخالت های ان و همچین وضع جداشده ها و شکایت های قضایی از سازمان مجاهدین را به آنها اطلاع داد . همه اینها باعث شده است که  حتی  ژنو ـ مرکز اصلی کمیساریای عالی پناهندگان در حال تصمیم گیری است که برای کمک هزینه ماهیانه افراد وابسته به سازمان مجاهدین … 

UN_Albania_Logoدیدار با مقام کمیساریا در آلبانی (رمسا)ا

آلبانی تیرانا پرچم دیدار با مقام وزارت کشور آلبانی (تعداد نجات یافتگان در آلبانی از ۲۴۰ نفر گذشت)ا

لینک به منبع

کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی بعد از چهار سال به انجام وظایف خود نزدیک می شود؟

احسان بیدی تیرانا آلبانی مقاومت در مقابلل مجاهدین خلق فرقه رجویدر مدت نزدیک به چهار سال گذشته کمیساریای عالی پناهندگان به هیج یک از وظایف قانونی و انسانی خود در قبال پناهندگان وابسته به سازمان مجاهدین خلق عمل نکرده است ، بویژه در مورد افرادی که از این سازمان قصد جدایی داشتند و یا از سازمان مجاهدین جداشده بودند. در واقع کمیساریایی عالی پناهندگان در آلبانی به یک آلت دست در دست رهبری فرقه مجاهدین تبدیل شده بود که خوشبختانه این روند با تلاش فعالین حقوق بشر و فعالیت های اعضای جداشده از سازمان مجاهدین و ملاقات و ها و نامه نگاری های مختلف به نهادهای زیربط در حال تغییر می باشد . البته منظور این نیست که  در حال حاضر کمیساریا به همه وظایف خود عمل می کند ، اما از گذشته بهتر شده است و این را نباید نادیده گرفت و شرایط  و زمینه برای جدایی اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین بهتر شده است . جا دارد که در اینجا  به سفر اقای مک کین به آلبانی هم اشاره شود که یک شکست و تودهنی محکم برای مریم رجوی بود و به او هشدار داد که دخالت در امور کشور آلبانیا کار خطرناکی است.  در واقع به  دلیل همین دخالت های فرقه مجاهدین بود  که به درخواست دولت آلبانی در ماه های گذشته یک هیتت حقیقت یاب  از آمریکا امد که دولت آلبانی مجموعا نگرانی و کارشکنی هایی سازمان و دخالت های ان و همچین وضع جداشده ها و شکایت های قضایی از سازمان مجاهدین را به آنها اطلاع داد . همه اینها باعث شده است که  حتی  ژنو ـ مرکز اصلی کمیساریای عالی پناهندگان در حال تصمیم گیری است که برای کمک هزینه ماهیانه افراد وابسته به سازمان مجاهدین راه حلی پیدا کند . بنابراین  کمیساریای عالی پناهندگان بعد از چهار سال حضور در آلبانی در حال نزدیک شدن به وظایف اصلی خود می باشد. در حال حاضر  شرایط برای نفراتی که از فرقه رجوی فرار میکنند و یا جدا میشوند تسهیل شده و حتی مورد حمایت دولت آلبانی قرار میگیرند و به نفرات سریعا  خانه داده میشود و حتی تضاده های معیشتی آنها منجمله خوارک و مواد غذایی به انها داده میشه وتنها مانع موجود حل وفصل شدن مسایل مالی است چرا که هم دولت زیر فشار است و هم کمیساریا ، بنابراین این وظیفه قانونی و اخلاقی و انسانی کمیساریایی عالی پناهندگان در این زمینه هم باید با تلاش و فشار فعالین حقوق بشر و خانواده های قربانیان تا رسیدن به نتیجه  دنبال و پیگیری شود .

*** 

رمسا، سازمان ملل، کمیساریا، مجاهدین خلق، مریم رجوی حقوق بشردیدار با RMSA و بهم ریختگی در تشکیلات رجوی

مصاحبه آقایان احسان بیدی و منوچهر عبدی، نجات یافتگان فرقه رجوی در تیرانا با کانال ایمپکت در آلبانی

IMPAKT 90 – MKO organizate demokratike apo sekt diktatorial

https://youtu.be/gF77NmR6a9U

همچنین:

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید