علی جهانی: راهبرد ترامپ علیه مردم ایران و استقبال گروه تروریستی رجوی

0
683

راهبرد ترامپ علیه مردم ایران و استقبال گروه تروریستی رجوی 

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، پانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… همانطور که در خبرها آمده بود روز جمعه ترامپ رئیس جمهور نامتعادل آمریکا یک راهبرد جدیدی علیه منافع ملی مردم ایران و علیه توافق هسته‌ای برجامبرجام صادر کرده است . این توافق هسته‌ای برجام طی مذکرات فشرده چندین ماهه بین ایران و کشورهای پنج بعلاوه یک که آمریکا هم یکی از همین کشورها بود و در زمان دولت اوباما حاصل شد. ولی اکنون ترامپ رئیس جمهور نامتعادل و یک دنده … 

لینک به منبع

راهبرد ترامپ علیه مردم ایران و استقبال گروه تروریستی رجوی

همانطور که در خبرها آمده بود روز جمعه ترامپ رئیس جمهور نامتعادل آمریکا یک راهبرد جدیدی علیه منافع ملی مردم ایران و علیه توافق هسته‌ای برجامبرجام صادر کرده است . این توافق هسته‌ای برجام طی مذکرات فشرده چندین ماهه بین ایران و کشورهای پنج بعلاوه یک که آمریکا هم یکی از همین کشورها بود و در زمان دولت اوباما حاصل شد. ولی اکنون ترامپ رئیس جمهور نامتعادل و یک دنده آمریکا قصد نقض آنرا دارد. البته این راهبرد جدیدی را که آقای ترامپ اعلام کرده است چیز شوکه کننده و با اهمیتی نیست.  چون که اولا ایشان از قبل روی کار آمدن و بعد هم از بدو ورودش به کاخ سفید ضدیت های هیستریک خودش را علیه مردم ایران داشته و اینک ادامه همان سیاست هست که تحت عنوان راهبرد جدید اعلام کرده است و ثانیا نه تنها هیج یک از کشورهای عضو برجام موافق نظر ترامپ نبستند بلکه حتی در آمریکا و دولت ترامپ هم وحدت نظر جامعی نسبت این راهبرد جدیدی را که آقای ترامپ اعلام کرده است وجود ندارد. و تنها دولت نژاد پرست اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان از اعلام راهبرد جدید ترامپ استقبال کرده اند که آن هم جای تعجب ندارد و از اهمیتی برخوردار نیست.

اما در میان این استقبال ها سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی هم از این راهبرد جدید ترامپ استقبال کرده است که البته جای تعجب ندارد چون که از ماهیت ضد ایرانی و تروریستی رجوی چیزی جز این انتظار نمی رود و سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی یعنی مریم عضدانلو با این استقبال از راهبرد جدید ترامپ بیش از پیش چهره ضد ایرانی و تروریستی رجوی در انظار مردم جهان و بطور خاص ایران آشکار می کند. ولی تنها جای تاسف بسیار دارد که چطور یک سازمان مجاهدین خلق ایرانی که با اهداف مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا تاسیس شده بود؛  چطور  اکنون بر اثر خیانت ها و جنایت بیشمار رجوی علیه مردم ایران تا آنجا در باتلاق و لجنزار خیانت فرو رفته است که همسو با اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان از اعلام راهبرد جدید و بی اهمیت ترامپ استقبال کرده است. البته بهتر از هر کسی خانم عضدانلو می داند که این راهبرد جدید ترامپ از اهمیت خاصی برخوردار نیست و همچنین ایشان بهتر از هر کسی می داند که آقای ترامپ دچار عدم تعادل هست و بلحاظ سیاسی خیلی ضعیف می باشد و نمی تواند در قبال مسائل مهم  تصمیم گیری درستی داشته باشد که ما در این رابطه شاهد تصمیمات ایشان در مورد پناهندگی و دیوار کشی مکزیک و مسائل اقلیمی بوده ایم که با مخالفت های شدید جهانی‌ و حتی در آمریکا مواجه شده است و قدرت اجرایی کردن این تصمیمات غلط ایشان را پایین آورده است. ولی خانم عضدانلو در این شرایط اسف بار کنونی تشکیلات زوار در رفته سازمان که با مشکل ریزش نیرویی مواجه است با این گونه اخبار کمی دلخوشی و انگیزه برای ماندن در تشکیلات پوسیده اش بدهد.  من یادم هست که رجوی همیشه درنشستهایش سعی می کرد با اینگونه اخبار و تحلیل های آبکی و کشیدن انواع و اقسام تابلو های سرنگونی وعده و وعید دروغین  سرنگونی قریب الوقوع به نیروها بدهد و اینگونه آنها را سرگرم نماید و در تشکیلات نگه دارد و از ریزش نیرویی بکاهد و بعدش هم که همه تحلیل ها و تالو هایش صد در صد غلط از آب در می آمد همه تقصیر ها گردن نیروها و صدام حسین می انداخت و در این رابطه من یادم هست که بعد از اشغال کویت توسط صدام حسین رجوی در یک نشست گفت ما یک دوست در دنیا داریم بنام صدام که  آنهم دیوانه هست و می گفت به صدام گفتم به ایران حمله کند و راه جنگ ارتش آزادیبخش را باز کند ایشان رفت و به کویت حمله کرد . حالا هم احتمالا خانم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه رجوی در کمپ تیرانا به نیروهای وارفته و روحیه باخته و بشدت مسئله دار می گوید در دنیا یک دوست داریم بنام ترامپ که آنهم تعادل فکری درست حسابی ندارد . در این جا بایستی خطاب خانم عضدانلو عرض کنم که احتمالا اشکال از فرقه تروریستی شماست که  نه تنها هیچ دوستی در میان مردم ایران و جهان ندارید بلکه بشدت مورد تنفر همگان قرار دارید  و به همین خاطر مجبور شده اید با دیکتاتوری چون صدام دیوانه یا هم الان با ترامپ نا متعادل اظهار دوستی کنید و با استقبال از راهبرد ضد ایرانی ایشان نوکری خود را به ایشان ثابت کنید و با تصمیمات و سیاست های ایشان و متحدینش نظیر اسراییل و عربستان علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل داشته باشید و به این ننگ افتخار هم بکنید . واقعا برای شما متاسفم که برای حفظ و بقای تشکیلات پوسیده تان چطوری در باتلاق و منجلاب خیانت به مردم ایران تا فرق سر فرو رفته اید و این یک نشانه محکم از اوج سردرگمی و بی آیندگی سازمان فرقه گرا و تروریستی تان را بر ملا می کند و تنها منفوریت تان را نزد مردم شریف ایران بیشتر کرده و فروپاشی تشکیلات پوسیده تان را تسریع می نماید .

//////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید