تلاشی یک سازمان سیاسی مدعی که شاخ ودم ندارد!

0
590

به رجوی مجهول الوجود تهمت نزنید ، اوبا اعمال شنیع اش نشان داد که ابدا اعتقادی به آزادی ندارد ودرسوء استفاده ازمذهب که خود را تا مقام معاونت خدایی هم ارتقاء دارد، شبیه ونظیری ندارد! این نویسنده ی رجوی ها ، به نوشته اش چنین ادامه میدهد : ” …علاوه بر حضور پایگاه اجتماعی در داخل کشور (که اگر توهم بود مبارزه نفسگیر و بی‌امان، آنهم به مدت پنجاه و دو سال در تاریخ معاصر حیات ملت ایران امکانپذیر نبود)، حمایت هزاران شخصیت سیاسی و نمایندگان پارلمانهای کشورهای غربی و شخصیتهای حقوقی و مترقی از مقاومت سازمان‌یافته، تأکیدی است بر قابلیتهایی که تشکیلات منسجم مجاهدین خلق ایران در سازماندهی حامیان مقاومت در سطح داخلی و خارجی طی این مدت از خود به جهانیان عرضه نموده است. اجتماع سالیانه ده ها هزار حامی این جنبش در ویلپنت در حومه پاریس خود گویای توانایی در سازماندهی علیه استبداد آخوندی است “. صحبت از پایگاه اجتماعی داخلی نکنید آقا یا خانم نویسنده! اما درمقابل هرچه دلتان میخواهد ازحمایت شخصیت های مواجب بگیر غرب بگویید که هرچه گفته اید بازهم کم گفته اید! هیچ مقام آنچنانی – بخصوص اینکه اجرت المثلی دریافت کرده باشد ودشمن اکثریت مردم جهان وازجمله ایران باشد – ازاعلام چنین حمایتها دریغ نخواهد کرد که این قبیل افراد چیزی بنام پول و لذت خواهی را نمی شناسند وباند رجوی به یمن دلارهای نفتی بعضی ازهمسایگان وغیر همسایگان ، قادر به تامین این مهم است!درمورد کارناوال های سالانه ی ” ویلپنت ” ، حرف های بسیاری زده شده ونوشته های کافی ومستدلی وجود دارد که دروغ بودن این آمارهای شما را به اثبات میرساند و من مایل نیستم دوباره درتکذیب این آمار، به بحث وفحص بشینم.

تلاشی یک سازمان سیاسی مدعی که شاخ ودم ندارد!

26.09.2017  ـ ارسال شده از طرف آقای نوید ـ با تشکر از ایشان

تلاشی یک سازمان سیاسی مدعی که شاخ ودم ندارد!

درنوشته ای مندرج درمطبوعات رجوی میخوانیم:

” آنهایی که دستی در آتش دارند و مبارزه علیه ارتجاع دینی را خوب فهم می‌کنند، به‌خوبی درک می‌کنند که ذره‌ای از فشارها و تضییقاتی که طی این ایّام علیه مقاومت اعمال گردید می‌توانست به تلاشی هر نیروی سیاسی بیانجامد. .. روزی که آقای مسعود رجوی، مسئول شورای ملی مقاومت و رهبر مجاهدین خلق ایران …عمق اعتقاد این سازمان به مقوله آزادی و تنفر از ارتجاع دینی را به نمایش گذاشت “.

یعنی توقعی بیشتر ازاین داشتید که یک سازمان با آرمان های اولیه ی استقلال خواهی واستعمار ستیزی ، به دشمن منافع ملی و ریزه خوار استعمار و عوامل منطقه ایش تبدیل گردد؟!

این چیزی جز تلاشی یک سازمان سیاسی است ؟!

میخواستید چه انحطاط بیشتری در سازمان بوجود آید که نام آنرا ” تلاشی ” بگذارید؟!

اما بعد!

به رجوی مجهول الوجود تهمت نزنید ، اوبا اعمال شنیع اش نشان داد که ابدا اعتقادی به آزادی ندارد ودرسوء استفاده ازمذهب که خود را تا مقام معاونت خدایی هم ارتقاء دارد، شبیه ونظیری ندارد!

این نویسنده ی رجوی ها ، به نوشته اش چنین ادامه میدهد :

” …علاوه بر حضور پایگاه اجتماعی در داخل کشور (که اگر توهم بود مبارزه نفسگیر و بی‌امان، آنهم به مدت پنجاه و دو سال در تاریخ معاصر حیات ملت ایران امکانپذیر نبود)، حمایت هزاران شخصیت سیاسی و نمایندگان پارلمانهای کشورهای غربی و شخصیتهای حقوقی و مترقی از مقاومت سازمان‌یافته، تأکیدی است بر قابلیتهایی که تشکیلات منسجم مجاهدین خلق ایران در سازماندهی حامیان مقاومت در سطح داخلی و خارجی طی این مدت از خود به جهانیان عرضه نموده است. اجتماع سالیانه ده ها هزار حامی این جنبش در ویلپنت در حومه پاریس خود گویای توانایی در سازماندهی علیه استبداد آخوندی است “.

صحبت از پایگاه اجتماعی داخلی نکنید آقا یا خانم نویسنده!

اما درمقابل هرچه دلتان میخواهد ازحمایت شخصیت های مواجب بگیر غرب بگویید که هرچه گفته اید بازهم کم گفته اید!

هیچ مقام آنچنانی – بخصوص اینکه اجرت المثلی دریافت کرده باشد ودشمن اکثریت مردم جهان وازجمله ایران باشد – ازاعلام چنین حمایتها دریغ نخواهد کرد که این قبیل افراد چیزی بنام پول و لذت خواهی را نمی شناسند وباند رجوی به یمن دلارهای نفتی بعضی ازهمسایگان وغیر همسایگان ، قادر به تامین این مهم است!

درمورد کارناوال های سالانه ی ” ویلپنت ” ، حرف های بسیاری زده شده ونوشته های کافی ومستدلی وجود دارد که دروغ بودن این آمارهای شما را به اثبات میرساند و من مایل نیستم دوباره درتکذیب این آمار، به بحث وفحص بشینم.

درادامه :

” خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت برای انتقال قدرت به ملت، در سخنرانی سرفصلی خود، (بهار ۱۳۹۶)، در یک پاراگراف کوتاه، سه جمله اساسی و سرنوشت‌ساز را بیان کرد: «آفتاب تغییر بر ایران تابیده است. رژیم حاکم، بیش از همیشه آشفته و ناتوان است. جامعه ایران لبریز نارضایتی است و جامعه بین‌المللی سرانجام به این واقعیت نزدیک شده که مماشات با رژیم ولایت‌فقیه خطاست “.

اعتبار حرف های خانم رجوی درحد اعتقادی است که او به ملت دارد و حرف هایش نباید جدی تلقی گردد!

او که ذره ای انتقال قدرت درداخل تشکیلات نحیف رجوی را ودربین دوستان خود بر نمی تابد ، ممکن نیست با این انتقال به مردم که خود را با آنها بیگانه ودشمن ساخته ، موافقتی داشته باشد!

مگر اینکه قبول کنیم که او مسعود ویا خود را بجای مردم نشانده است و واقع امر هم همین است!

نوید

—————–

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید