اوضاع فعلی در فرقه رجوی

0
553

اوضاع فعلی در فرقه رجوی

Ehsan Bidi Siavosh Rastarز. ش. بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۷:…  حال میگویید که چرا فرقه با رفتن این نفرات مخالفت میکند؟ یک علت این است که نمایش و فستیوال ویلپنت فرقه در فرانسه تا چند روز دیگر برگزار میشود و اگر تعدادی که حدود ۱۵۰ نفر هستند و درخواست جدایی دادند بروند مریم رجوی که تمام حیثیت فرقه را در این فستیوال میبیند نمیتواند جواب بیرون را بدهد. بگوید که تعدادی … 

احسان بیدی سیاوش رستارنجات یافتگان در آلبانی اقدامات تروریستی مجاهدین در تیرانا را محکوم می کنند

لینک به منبع

اوضاع فعلی در فرقه رجوی

مقاله ای از ز. ش. جداشده در آلبانی

سلام به خانواده های عزیز.

در مقاله قبلی سر این گفتم که فرقه رجوی قرار است که یک اشرف یا یک لیبرتی دیگر در آلبانی درست کند. ذات این فرقه همین است که نفرات را در سیطره ایزوله خود قرار دهد.

طبق خبرهایی که هست قرار است که این فرقه اعضای خود را به جایی دورتر از شهر تیرانا ببرد تا بتواند، با نرفتن نفرات به بیرون از فرقه، مانع از جداشدن آنها بشود. جایی نزدیک به نیم ساعت یا بیشتر دورتر از شهر، جایی که گفته میشود قبلا پادگانی برای نیروهای ناتو بوده و نزدیک فرودگاه شهر است، جایی که دقیقا تداعی کننده قرارگاه اشرف و لیبرتی است، جایی که میتوانند بیشتر روی نفراتشان سلطه داشته باشند.

خدا را هزار مرتبه شکر می کنم که این توان را به من داد که بتوانم از این فرقه جدا شده و آزاد بشوم، والا باز همان روزهایی که در عراق بودم به سراغم میامد که دیگر تنها فکر برای من مرگ بود. ای کاش دوستانم هم مثل من زودتر به این فکر میافتادند و آزاد میشدند. ولی این امید را دارم که این آرزویم هر چه زودتر به وقوع بپیوندد که این دور نیست.

این را میگفتم که نفرات را به مکان جدیدی میبرند که برای نفرات جداشدن مشکل باشد. نفرات تا آنجایی که اطلاع دارم مدتی است که برای آماده سازیهای مکان جدید به آنجا میروند تا هر چه زودتر از شهر دور شوند. شهری که کابوس مریم رجوی است. شهری که نفرات را به سمت رهائی میکشد.

بسیاری هستند که مخالفتهایی دارند اما اجازه نفس کشیدن ندارند. شنیده هایی که از داخل خود فرقه دارم این است که نفرات اغلب با این موضوع مخالف هستند ولی از ترس جرات بیان ندارند که بگویند. به آنها حق میدهم چون من هم بین آنها بودم و میدانم بیان این مخالفت یعنی چه. از شنیده هایی که از داخل فرقه دارم این است که نزدیک به ۱۵۰ نفر برگه جدایی را نوشته و به مسؤلین فرقه داده اند ولی با مخالفت آنها روبرو شده است.

پس چرا این فرقه به دروغ میگوید که هر نفری که میخواهد جدا شود مشکلی نیست و درهای خروجی بر خلاف درهای ورودی باز است. این است فرقه به اصطلاح دمکراتیک؟ چرا نمیگذارند نفرات اگر نمی خواهند بمانند بروند؟ چرا این ۱۵۰ نفری که به شما عرض کردم باید در داخل فرقه عمر خود را به اجبار از دست بدهند؟ من فقط این تعداد نفر را از داخل فرقه شنیدم که به شما بگویم تعداد خیلی بیش از این است، ولی جرات بیان ندارند.

با سم پاشی که این فرقه در داخل تشکیلات برای نفرات کرده و اطلاعات غلطی که در خصوص بیرون از تشکیلات به آنها داده، نفرات جرات ندارند که این کار را بکنند. نمونه بارزش خود من که با صدها بار فکر فرار و بعد نرفتن، یکهو این امکان برای من پیش آمد که از این فرقه بیرون بیایم.

حال میگویید که چرا فرقه با رفتن این نفرات مخالفت میکند؟ یک علت این است که نمایش و فستیوال ویلپنت فرقه در فرانسه تا چند روز دیگر برگزار میشود و اگر تعدادی که حدود ۱۵۰ نفر هستند و درخواست جدایی دادند بروند مریم رجوی که تمام حیثیت فرقه را در این فستیوال میبیند نمیتواند جواب بیرون را بدهد. بگوید که تعدادی که گفتم رفتند و دیگر چه حسابی روی این فرقه میکنند ؟ او میخواهد از این نمایش خود در فرانسه تا میتواند با پولهایی که خرج میکند بهره سیاسی ببرد ولی این تعداد جداشده تمام بساط او و فرقه را بهم می ریزند.

مریم رجوی میداند که چکار کند چون موجودیت و هویت این سازمان بستگی به این دارد که نفرات را نگه دارد. این است سازمان مجاهدین خلق واقعی که برای بخشیدن به هویت ننگین خودش نفرات را در اسارت نگه میدارد. ولی کور خوانده، دوران قبلی تمام شده، دیگر هر چقدر هم که نفرات را به اسارت بگیری، ما نفراتی که در بیرون هستیم نخواهیم گذاشت که دوستان و عزیزانمان را به زور نگه داری. ما تمام ذهنمان پیش آنها است و ادامه مبارزه مان را در بیرون علیه این لانه فساد انجام خواهیم داد.

به خانواده های عزیز میگویم که درست است که در اینجا حضور ندارید، ولی ما نماینده های شما هستیم و با تمام وجودمان این کار را خواهیم کرد.

فدای همه شما خانواده های عزیز.

عضو جدا شده فرقه در تیرانا آلبانی ز. ش

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید