کرمی : روشنگری در رابطه با جاسوسان و خبرچین های فرقه رجوی در البانی – قسمت 2

0
651

روشنگری در رابطه با جاسوسان و خبرچین های فرقه رجوی در البانی – قسمت دوم

Shahram_Nasiri_MEK_Terrorist_Tirana_Albaniaمحمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیستم و یکم ژوئن ۲۰۱۷:… در واقع مناطقی که شهرام نصیری با نفرات تحت مسئولیتش آنها را کنترل می کند عبارتند از: رمسا – فرزکو که از مسیر توفین رد می شود و به سمت شاتل لینزا می رود و تقرببا در محدوده ای است که نفرات جدا شده زندگی و تردد دارند و او با افراد خودش مسئولیت کنترل و زیر نظر داشتن آن منطقه را دارد. ماموریت کنترل و جاسوسی ….


حامیان تروریسم و جنایت همراه مریم رجوی مزدور فرقه منفور رجویلیست قیمتهای سخنرانان و مدعوین کرایه ای بزرگداشت تروریسم در پاریس به یورو

لینک به منبع

روشنگری در رابطه با جاسوسان و خبرچین های فرقه رجوی در البانی – قسمت دوم

شهرام نصیری مزدور مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی

محمد کرمی

محمد کرمی

 تشکل فرقۀ رجوی یکی دیگر از نفرات خود را به اسم جدا شده، بین افراد جدا شده از فرقه نفوذ داده است. وی فردی است به نام شهرام نصیری که لر و اهل شهر پل دختر لرستان می باشد. شهرام نصیری یکی دیگر از سرتیم های جاسوسی و خبر چینی تشکیلات فرقۀ رجوی در آلبانی است. البته گذشته درخشان! و نگبت بار او به خودش و رهبر و امامش رجوی گور به گور شده مربوط می شود یعنی مسائل اخلاقی او به خودش ربط دارد چرا که در دنیای آزاد امروز این جرم نیست هر چند الان هم درون تشکیلات فرقه مریم قجر عضدانلو در نشست های اخیر اعلام کرده است: ( برادران گزارش مسائل جنسی شما روی میز من بیاید پذیرفتی است اما مطلقا گزارش جدا شدن و بریدن از مبارزه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست)!!.

شهرام نصیری مزدور مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی

در گذشته که تشکیلات فرقه رجوی برو وبیائی داشت نام برده برای خود شیرینی و چاپلوسی به همه جا سرک می کشید و گزارش می داد تا بخواهد خودش را برادر مسئول نشان بدهد. بعد از فروپاشی رژیم صدام به قسمت هنری وخوانندگی و نوازندگی فرستاده شد. در آنجا لفت و لیست های خودش را داشت. الآن چند ماهی است که ماموریت جدید به او داده اند آن هم به عنوان جدا شده و با بهترین امکانات و الزامات کاری مشغول عکاسی و فیلم گرفتن و کنترل جدا شدگان در قسمتی از شهر تیرانا می باشد.
برای مدتی مسئولیت وی این بود که در کافه ای جلوی ادارۀ رمسا وابسته به کمیساریا نفرات را زیر نظر داشته باشد و از آنها عکس وفیلم تهیه کند. ماموریت دوم شهرام این بود که در بیاورد که درنفرات در رمسا در رابطه با فرقه سر چه مسائلی صحبت میکنند.

فرقه دستور داده بود که از نفرات هر طور می تواند در برنامه ها و جلساتی که کمیساریا در رمسا برگذار می کند عکس و فیلم تهیه کند و او برای این کار کثیف خود در گوشه ای می نشست و شروع می کرد از نفرات عکس و فیلم گرفتن به صورت مخفی. وی تمامی این عکس و فیلمهای جاسوسی خود را تحویل عبدالله تهرانی که مسئول مالی است میدهد.

شهرام نصیری در این رابطه سعی می کند با نفرات دیگر رابطۀ دوستی برقرار کند تا آنها را تخلیۀ اطلاعاتی کند که چه مشکلاتی را با کمیساریا مطرح می کردند؟ یا در بیارود که از افراد جدا شده چه کسانی باهم زندگی می کنند. او تمامی نشست های کمیساریا با نفرات جدا شده را ضبط کرده و و به فرقه داده است که در این رابطه یا خودش مستقیم ضبط می کرده یا اینکه به نفرات زیر دستش میگفته که آنها این کار انجام می دادند.

بعد که شهرام نصیری لو رفت همه دانستند که وی دارد جاسوسی وخبر چینی در رمسا می کند. آنها به وی ماموریت دیگری دادند که برود در منطقه فرز کو خانه بگیرد که دقیقا محل زندگی تعداد زیادی از افراد جدا شده است و نفرات برای ورزش هم به سالن ورزش همان منطقه می روند و خیلی از نفرات در آن منطقه تردد داشتند یا زندگی می کردند. وی به طور مشخص مأموریت داشت که آنها را زیر نظر بگیرد.

الآن او در خیابان اصلی سر چهار راه نزدیک محل استقرار جدا شده ها در یک کافه بار پاتوق دارد و این محل طوری است که هر ترددی که نفرات بخواهند انجام بدهند به اجبار باید از این مسیر رد بشوند. کار دیگر وی سازماندهی و کنترل نفرات جداشده فرقه می باشد.

در واقع مناطقی که شهرام نصیری با نفرات تحت مسئولیتش آنها را کنترل می کند عبارتند از: رمسا – فرزکو که از مسیر توفین رد می شود و به سمت شاتل لینزا می رود و تقرببا در محدوده ای است که نفرات جدا شده زندگی و تردد دارند و او با افراد خودش مسئولیت کنترل و زیر نظر داشتن آن منطقه را دارد.

ماموریت کنترل و جاسوسی در رمسا (ادارۀ وابسته به کمیساریا مسئول امور جداشدگان) به مجتبی علی قلی و رحیم سر فراز سپرده شده تا ببینند چه کسانی به کمیساریا مراجعه دارند به علاوۀ گرفتن عکس وفیلم و ضبط کردن نشست هایی که در رمسا برگزار می شود .

تشکیلات فرقه جدا از این کار، مسئولیت های خرید مشخصی را به شهرام نصیری می داد و نام برده از این مسئولیت هایی که داشت مانند خرید تلفن موبایل برای نفرات و …. سوء استفاده کرده و قیمتهای آنها را با تشکیلات دوبرابر حساب می کرده و بدینگونه سر مسئولان فرقه کلاه می گذاشته است.

روی هم رفته شهرام نصیری زندگی خیلی مرفهی دارد. یعنی فرقه کامل به وی می رسد.

شهرام نصیری مزدور مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی

پاتوق وی الآن این بار واقع در سه راه فرزکو- شاتل لینزا می باشد

شهرام نصیری مزدور مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی

مقاله ای است از شهرام نصیری در سایت اصلی فرقه

محمد کرمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید