عبدالکریم ابراهیمی: دستآوردهاى سفر ترامپ و مواضع فرقه رجوى

0
1022

دستآوردهاى سفر ترامپ و مواضع فرقه رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، سی و یکم می ۲۰۱۷:… باید به این رجوى گفت که پابوسى دیگران بر ضد مردم کشور خود جز نفرت و انزجار مردمى برایت هیچ دستآوردى نخواهد داشت. دل خوش کردن به چنین طرحهایى بر ضد مردم ایران، آب در هاون کوبیدن است که سالیان است شما زوج تروریست آنرا مزمزه کرده و به امید آن دست به جنایت و شیطان سازى و تروریسم بر ضد مردم ایران زده اید و هر بار بور و سرافکنده شده اید. زیرا که ملت شجاع و دلیر و … 

مزدور مریم رجوی و ترکی الفیصل اربابشخبرت هست که در شهر شکر ارزان شد؟!ا

لینک به منبع

دستآوردهاى سفر ترامپ و مواضع فرقه رجوى

سفر نه روزه آقاى دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و سرزمینهاى اشغالى و همچنین بلژیک و ایتالیا، به پایان رسید و به کشور خود بازگشت.

وی دستآوردیی که در این سفر داشت، فقط به کشور عربستان بر میگردد که نزدیک پانصد میلیارد دلار از این کشور عربى با فروش تسلیحات و قراردادهاى تجارى نصیب کشورش کرد.

دونالد ترامپ خوب میدانست که با چه حربه اى میتواند سران عربستان این گاوهاى شیرده را بدوشد و علاوه بر پولهای  بادآورده که رونق اقتصاد آمریکا را در بر میگیرد، هدف دوم دونالد ترامپ پایبندى به حفظ و امنیت اسرائیل است که در این سفر و در کشور عربستان آنرا به اجرا گذاشت.

آقاى ترامپ بعد از قراردادهاى نجومى و اخذ میلیاردها دلار از این کشور  طرح ایجاد یک نیروى نظامى همانند نیروى نظامى پیمان  ناتو که به ناتوى عربى شناخته  شود  و هدف آن به اصطلاح مبارزه با تروریسم و جلوگیرى از گسترش آن است، یک شیره اى سر آنها بمالد. جالب اینجاست که هدفهاى مشخص شده تروریستى که در اجلاس  و نشست ریاض مطرح شد، دقیقا همان کسانى هستند که در خط مبارزه مستقیم با داعش و آل سعود که خود بوجود آورنده گروه داعش است، هستند و میخواهند با این هدف مردم ایران را در منطقه منزوى کنند تا با این شیوه خواسته سران فاسد عربستان سعودی و برخى از کشورهاى شیخ نشین منطقه را راضى نگهدارد که بیشتر شیره آنها را بمکند.

اما واقعیت این است که نه تسلیحات و نه ناتوى مد نظر عربستانى ها، میتواند آنها را بر اریکه قدرت نگهدارد. عربستان سعودی جرأت رویارویى نظامى با مردم ایران ندارد و اینرا در جنک سلفش دیکتاتور بعث صدام حسین، با مردم ایران که دنیا پشتش بود و همین عربستان نزدیک به صد میلیارد دلار براى خرید سلاح به صدام حسین کمک کرد اما عاقبتش به کجا انجامید.

 سران شیوخ عربستان نمیدانند که با پول  نمیشود ثبات و امنیت و تداوم حکومت خود را تضمین کرد، چرا که بویى از دمکراسى و آزادیخواهى نبرده اند و در فرهنگ و تفکر هزار و چهارصد سال گذشته سیر میکنند.

سران دنیا پرست عربستان نمیدانند که کشتار زنان و کودکان بیگناه یمن، خود جنایت تروریستى دولتى است که حتى داعش توان انجام آنرا ندارد و سران عربستان به خاطر همین شهوت پرستى و حفظ قدرت حکومت موروثى شان چنین جنایتهایى را مرتکب میشوند و با پول باد آورده نفت بر جنایات خود سرپوش  میگذارند.

آیا سران و شیوخ برخى از کشورهاى عربى صلاحیت و لیاقت اینرا دارند که در باره ملت بزرگ و متمدن ایران إظهار نظر کنند، چه برسد که چنین ادعاهاى واهى داشته باشند.

سران عربستان سعودی اول یکبار انتخابات را در کشورشان تجربه کرده اند و فقط یکبار بعد بیایند دم از دمکراسى و مبارزه با تروریسم بزنند.

اما هدف آمریکا از ایجاد این طرح منافع بادآورده اقتصاد براى ایالات متحده و همچنین حفظ و بقاء موجودیت اسرائیل است که با به آشوب کشیدن و اختلاف در کشورهاى منطقه و گل آلود کردن فضاى جدى مبارزه با تروریسم رقم میخورد و تروریسم پرورى را دامن میزند و به ضرب المثلى که گفته میشود آب را گل آلود کن و ماهى بگیر، آقاى ترامپ هم با این نیت وارد معرکه شده است و هدفى آمپریالیستى بنیان گذاشته است که این طرح همانند توطئه هاى گذشته آمریکا مانند خاورمیانه بزرگ مورد نظر آنها به شکست خواهد انجامید و در این شکى نخواهد بود.

اما بشنویم از عجوزه جهل و جنایت و تروریسم و تروریست پرور، خانم مریم رجوى که پیام میدهد و از این اجلاس و طرح مبارزه و انزواى ایران به شدت استقبال کرده و مانند شوهر غیب زده اش میخواهد ملت ایران در انزوا و تحقیر یک مشت مرتجع و وحوش بیابان و بادیه نشین، قرار گیرد شاید که از این کاسه آش ته بشقابى به فرقه اش برسد و خیانت و پلشتى و ضد ایرانى و ضد مردمى خود را یکبار دیگر در انظار قرار داد.

باید به این رجوى گفت که پابوسى دیگران بر ضد مردم کشور خود جز نفرت و انزجار مردمى برایت هیچ دستآوردى نخواهد داشت. دل خوش کردن به چنین طرحهایى بر ضد مردم ایران، آب در هاون کوبیدن است که سالیان است شما زوج تروریست آنرا مزمزه کرده و به امید آن دست به جنایت و شیطان سازى و تروریسم بر ضد مردم ایران زده اید و هر بار بور و سرافکنده شده اید. زیرا که ملت شجاع و دلیر و میهن پرست ایران حاضر نیستند به بهاى زیر سلطه بردن کشور خودشان چنین کاسه گدایى دست گیرند و خائنانه به مردم خود پشت نمایند.

باید به رجوى این دیو دوران گفت“هرى“ ائتلاف پا نگرفته بر ضد مردم ایران در ابتداى راه به شکست انجامید و کشورى مانند قطر که مدتهاى زیادى حامى خود می پنداشتید در برابر این خط قد علم کرده و دو دستگى در آن ایجاد نموده است، بگذریم که حتى در صورت تحقق امر و خواسته اربابتان آمریکا این ائتلاف شکننده در برابر اراده ملت ایران ببر کاغذى است و این را ملت ایران به ثبوت رسانده که براى حفظ منافع ملى خود باج به شغال نخواهد داد و بار دیگر شما و فرقه تان بور و سرافکنده خواهید شد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید