حاج مسعود رجوی رهبر بازنشسته و بریده و طعمه در حاشیه نداریم ؟

0
965

حاج مسعود رجوی رهبر بازنشسته و بریده و طعمه در حاشیه نداریم ؟

مجید روحی، ایران اینترلینک، پنجم آوریل ۲۰۱۶:…  حاج مسعود رجوی! مجاهد خلق شهامت شیرجه رفتن و جسارت ایدئولوژیکی برای بیرون ریختن تناقضات را دارد تا هر چه سریعتر و مسئولانه‌تر خود را پاکیزه نماید و بنابراین حاج مسعود رجوی پیشقدم شوید از همان مخفیگاه تان برای بردن آبروی کاذب خود  تا آبروی رهایی برای خود بخرید. حاج مسعود رجوی هدف از تناقض گفتن تعیین داوطلبانه مختصات درونی خودتان برای جستجوی راه حل و … 

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

حاج مسعود رجوی رهبر بازنشسته و بریده و طعمه  در حاشیه نداریم ؟

مجید روحیحاج مسعود رجوی مرزهای سرخ بسیاری را ترسیم کرده بود از جمله خطوط قرمز برای اعضای اسیر در فرقه اش که قبول داشتن صد در صد حاج مسعود رجوی به عنوان رهبر عقیدتی بدون هیچ شک و گمانی نسبت به وی، سرسپاری مطلق به تشکیلات، عدم نگاه جنسی * که امری رایج در تشکیلات فرقه رجوی درباره ی زنان است * نسبت به زنان شورای رهبری . غسل هفتگی . عملیات جاری و…………

از جمله مرزهای سرخ تشکیلاتی- ایدئولوژیک فرقه رجوی و نداشتن تاریخ مصرف و انقضای آن است، یعنی مجاهد بازنشسته و در حاشیه نداریم، ولی حاج مسعود رجوی به عنوان رهبرعقیدتی از این قاعده مستثنی است، در حالت خواب و بیداری، نهان و آشکار، زیر و رو، بالا و پائین خلاصه هر وضعیت و موقعیتی باشد، عبور از مرز سرخ شامل حالش نمی شود

حاج مسعود رجوی خدای فرقه در چهارراه ایدئولوژیک از چراغ قرمزهای خود ساخته عبور می کند و پاسخگوی اعتراض و انتقاد این و آن نبوده و نیست! کسی نیست از حاج مسعود رجوی بپرسد:

کجایی؟

چکار می کنی؟

چرا از سوراخ انقلابی که به آن خزیدی بیرون نمی آیی؟

آیا خزیدن و خفتن حاج مسعود رجوی از بازنشستگی به مراتب بدتر نیست؟

حاج مسعود رجوی! پس غیر مجاهد بودن خود را باور کن. فریبکاری، عوامفریبی، سرخلق خدا کلاه گذاشتن حد و مرزی دارد. حاج مسعود رجوی فکر می کنید اعضای اسیر در کمپ لیبرتی و تیرانا تا اورسورواز به حیله گری شما پی نبرده اند؟

حاج مسعود رجوی فکر می کنید اعضای اسیر در فرقه ات هنوز به امامت شما اقتدا کرده و منتظر ظهورتان هستند؟

حاج مسعود رجوی فقط کافی است که چراغ را خاموش و درب های زندان فرقه ات را باز کنی. خواهید دید که مرید و مراد خواهند گریخت.  فقط خود شما و خانوم بیار حرمسرای شما مریم قجر عضدانلو خواهید ماند و حوضتان. تنها و بی رمق، شکست خورده و مفتضح. نه پای پیش دارید و نه شهامت پس رفتن و حاشیه نشینی. حاج مسعود رجوی در چنین شرایطی نجات یافتگان را در حال جدایی و آزادی و آغاز زندگی نو خواهید دید که جز لعن و نفرین بر فرقه و فرقه سازی حرفی در وصف شما حاج مسعود رجوی ندارند. سخن از انقراض و انحلال و اخراج و ادامه آوارگی است.

حاج مسعود رجوی در سیاست یک بام و دو هوا ، مجاهد بازنشسته و در حاشیه نداریم ولی رهبر فراری ، در سوراخ خزیده ، بازنشسته و مرده داریم؟!

حاج مسعود رجوی شما طعمه و بریده هستید و شاخص طعمه و بریده گریز از جمع و گریز از پاسخگویی به جمع است و بریده واقعی می خواهد به اسکان و زندگی عادی برسد و بنابراین از پرداخت قیمت در برابر دوربین ابا دارد

بریده ای که بدون قرص سیانور و سلاح به سوراخ می خزد دیگر رهبر نیست و رهبری را کنار گذاشته و به سوگند خود پشت کرده و قصد مبارزه با آخوندهای دجال را ندارد.

حاج مسعود رجوی وقتی به سوگند خود پشت کردی به فدا و صداقت یارانت در فرقه ات خیانت کردی.

باید از حاج مسعود رجوی سئوال کرد که همیشه نامه نگاری با جمهوری اسلامی را مرز سرخ می دانستی چگونه خودت حاج مسعود رجوی این مرز سرخ را رد کردی؟

چندین و چند سال است که حاج مسعود رجوی غیبش زده و در قید حضور نیست. امیدوارم «حّی» و «زنده» باشد تا از جمله بنویسد و چتری باشد برای چراهای بیشمارش که چون باران می‌بارد و سر ایستادن هم ندارد. زنده باشد و راستگو و پاسخگو باشد.

حاج مسعود رجوی ممکن است کسی در قید حیات باشد اما زنده نباشد یا بعکس وقتی هم که نیست، باشد.  زنده بودن فراتر از دَم و بازدَم و حرف و صوت است حاج مسعود رجوی زنده بودن چیز دیگری است.

امیدوارم  حتی اگر واقعاً هم  حاج مسعود رجوی بریده و کنار رفته و یا زمانی بخواهد به هر دلیل مسئولیت خودش را به دیگری بسپارد ذره ای در وجودش باقی مانده باشد که بنویسد * من حاج مسعود رجوی هستم فرمانده کل ارتش آزادیبخش ورشکسته ای که دیگر بازوی پرافتخاری ندارد، کسی هستم که می خواستم نظام جمهوری اسلامی رو سرنگون کنم. اما متاسفانه در حال سر خاراندن نتوانستم هیچ غلطی بکنم.

مدتی است که از انظار به دورم و می ترسم خودم رو نشون بدم می دانید چرا ؟؟

چون هر چی که گفتم و هر تحلیلی که کردم همه آبکی و نادرست بود دیگه کسی به حرفهام اعتماد نداره و برای حرفهام تره هم خرد نمی کنند در ضمن نمی تونم جواب کارهایی که طی این مدت انجام دادم رو پس بدم که یکی از مهمترین تصمیمات اشتباهم حضور در عراق در دوران جنگ علیه ملت خودم  ایران بود که قراربود قدرت رو تو ایران به دستم بگیرم  رهبری ایران رو به عهده بگیرم من به عنوان ستون پنجم دشمن عمل کردم و علیه کشورم به خاطر منافع خودم و پول و قدرت دست به جاسوسی علیه کشور و ترور هموطنانم زدم و اطلاعات نیروی نظامی اونها رو شنود می کردم به برادر خونی ام صدام حسین به قیمت گزاف می فروختم اخیرا هم به دروغ دست به افشاگری علیه تاسیسات هسته ای کشور زدم تا کشور را وارد یک بحران تازه کنم تا دول اروپایی و همچنین آمریکا از من تعریف و تمجید کنند و فرقه ام را به عنوان اصلی ترین جایگزین دولت حکومت جمهوری اسلامی ایران بدونند که فکر کنم همه این کارهای اونها فقط برای به دست آوردن اطلاعات من بود و بعد منو مثل یه دستمال چرکین دور بندازن و از من هم حالشون بهم بخوره چون کسی که به کشور و مردش رحم نکرد چگونه می تونه برای اونها دلسوزی کنه

حاج مسعود رجوی در دوران غیبت، غیبتی که انگار رنگ حضور نمی‌بیند، از ایشان نوشته‌ای با عنوان استراتژی قیام و سرنگونی (اشرف کانون استراتژیکی نبرد…) منتشر شده بود

باضافه چندین پیام به ساکنین اشرف و لیبرتی و… که  در باب اسیدپاشی بود و اینکه منکر اول ولایت فقیه و معروف اول، ارتش آزادی است.

پیشتر البته به خامنه‌ای و… هم خط و حطوط می‌داد که راه ریاست جمهوری رفسنجانی را هموار کند و به تقسیم قدرت با او تن بدهد و…

به یگان‌های ارتش آزادیبخش (در داخل کشور) هم برپا برپا داد و از «آتش و حرکت» سخن گفت…

نمی‌دانم حاج مسعود رجوی در این مدت طولاتی که غایب بودند، چه باید کرد ‌های دیگری هم تدوین کرده‌اند یا نه ؟

حاج مسعود رجوی ضوابط رهبر بریده و طعمه و در حاشیه و مرز سرخ رد کرده  و جمع گریز و فرار برای پاسخگو نبودن را که خوب میدانید؟؟؟

حاج مسعود رجوی بریده و طعمه و مرز سرخ رد کردن و در حاشیه بودن سوژه برای «دوئل» و «جدل» نیست.

حاج مسعود رجوی شما باید فاکتها جداشده ها و خانواده ها و حزب های مخالف را گوش کرده و تصویر خودتان را ببیند.

حاج مسعود رجوی شما نباید وقت جمع جداشده ها و خانواده ها و خلق قهرمان ایران را بگیرد و در مخفیگاه خود سکوت کنید و زمان را برای اعتراف کردن طولانی کنید خدای نکرده فسیل سیاسی میشوید و دیگر نمی توانید سرافرازی را تبدیل به چیز دیگری کنید.

حاج مسعود رجوی اگر شما صداقت داشته باشید می‌توانید جمع جداشده ها و خانواده ها و خلق قهرمان ایران را به نقطه اصلی برسانید. اصل مسئله این است که حاج مسعود رجوی تا کنون به ریشه یعنی «ج» نزده اید.

حاج مسعود رجوی! مجاهد خلق شهامت شیرجه رفتن و جسارت ایدئولوژیکی برای بیرون ریختن تناقضات را دارد تا هر چه سریعتر و مسئولانه‌تر خود را پاکیزه نماید و بنابراین حاج مسعود رجوی پیشقدم شوید از همان مخفیگاه تان برای بردن آبروی کاذب خود  تا آبروی رهایی برای خود بخرید.

حاج مسعود رجوی هدف از تناقض گفتن تعیین داوطلبانه مختصات درونی خودتان برای جستجوی راه حل و پرتاب به جلو شما برای رهبر عقیدتی است.

حاج مسعود رجوی گفتن تناقضات = عملیات شناسایی موقعیت و مختصات درونی و ایدئولوژیکی خودتان برای پیدا کردن دهانه آتش دشمن تا با تضمین جمعی جداشده ها و خانواده های و آتشباری سنگین صد برابر درهم کوبیده تناقضات  شماست .

حاج مسعود رجوی هدف اقرار کشیشی برای آرامش وجدان بطور کاذب نیست.

حاج مسعود رجوی هدف حرمت شکنی و پرده دری واشاعه زشتی و منکر نیست.

حاج مسعود رجوی هدف سرکوفت زدن و اعمال فشار به شما نیست.

حاج مسعود رجوی سمت‌گیری به جانب خشک شدن تناقض دانی و سفید‌شدن قلب و ضمیر شماست .

حاج مسعود رجوی اگر شما اعتماد نداشتن خلق قهرمان ایران به خودتان را بهانه میکنید باید اعتماد را کسب کنید اعتماد رایگان نیست.

حاج مسعود رجوی  توقف و درجا زدن پشت مسائل دنیای گذشته – از کودکی تا دیروز – یعنی خیز برنداشتن برای آیندها ست تا کی می خواهید غایب و در سوراخ موش و مخفیگاهتان باشید .

حاج مسعود رجوی اگر که زمین خوردید بلادرنگ باید برخیزید و خود را بتکانید. دراز کش و تسلیم مرز سرخ نباید بشید .

حاج مسعود رجوی نباید بگید ضعیف هستم و نمی‌توانم باید بگید: قوی میشوم می‌توانم.

حاج مسعود رجوی نباید بگید لیاقت و صلاحیت نداشتم باید بگید: پیدا میکنم.

حاج مسعود رجوی بگید شرم می‌کنم: البته شرم یک احساس انقلابی است مقدمه یک تغییر است. آنقدر زیاد شرم کنید که تغییر کنید.

______________________

آرشیو موضوع : مجاهدین خلق

اتحاد نجات یافتگان در آلبانی علیه توطئه های رجوی و کمیساریای پناهندگی

اتحاد نجات یافتگان در آلبانی علیه توطئه های رجوی و کمیساریای پناهندگی

ناگفته نماند ازمدت زمانیکه کمیساریا پول مارا قطع کرد تعداد نفراتی که ازکمیساریا پول میگرفتن بخاطرمشکلات مالی متاسفانه به سمت سازمان کشیده شده اند و سازمان دارد با  تطمیع وخریدن این نفرات زنگ میزنه به انها و پیشنهاد پول میدهد که بیایین ازما پول بیگیرید درصورتیکه وظیفه اخلاقی …

آقای اقبال، نه مرگ آنقدر تلخ است و نه زندگی اینقدر شیرین که شما …

اتحاد نجات یافتگان در آلبانی علیه توطئه های رجوی و کمیساریای پناهندگی

آقای اقبال، نه مرگ آنقدر تلخ است و نه زندگی اینقدر شیرین که شما …  نادر نادری، وبلاگ آیندگان، چهارم آوریل ۲۰۱۶:… آقای اقبال شما و رهبریت چرا یک جای دیگرتان می سوزد یک جای دیگر را فوت می کنید و به شرف خودت می تازی یک واقعیت است تمام شد رهبر عقیده تی تمام شد …

باز نشخوار ناسزاهای همیشگی به خواهر در هذل نامۀ جدید محمد اقبال

باز نشخوار ناسزاهای همیشگی به خواهر در هذل نامۀ جدید محمد اقبال

باز نشخوار ناسزاهای همیشگی به خواهر در هذل نامۀ جدید محمد اقبال قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، دوم آوریل ۲۰۱۶:… حتی اگر ایران انترلینگ سایت رسمی و با آرم اطلاعات باشد و مقاله ای از یک رسانه نقل کند هیچکس مخصوصا امروز در  عصر پیشرفت ارتباطات فرهنگی و فکری و آگاهی ها و استدلال و منطق که بسیار پیشرفته …

سالگردعملیات کردکشی توسط فرقه داعش صفت رجوی

باز نشخوار ناسزاهای همیشگی به خواهر در هذل نامۀ جدید محمد اقبال

سالگردعملیات کردکشی توسط فرقه داعش صفت رجوی سید امیر موثقی، کانون آوا، دوم آوریل ۲۰۱۶:… بله رجوی چون خود فروخته و شکست خورده بود میخواست که با خوشخدمتی به دولت عراق و صدام حسین برای چند صباحی بیشتردرعراق ماندن به کمک دولت درهم و برهم صدام درآن زمان برود وهم اینکه کمکی به ارتش در …

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

به نظر نگارنده این امر ، یعنی دخالت در امور سیاسی آلبانی ، هم اکنون محقق شده است و فرقه مجاهدین به کمک پشتوانه مالی فراوان، خود را وارد بازی‌های سیاسی و دسته بندی های مافیایی در درون ساختار سیاسی کشور آلبانی  کرده است . …

تحصن آقای احسان بیدی در مقابل کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

اما پایان سال میلادی 2015 نماینده کمیساریا اقای نیکولا نفرات جداشده ای که ازکمیساریا پول دریافت میکردند که نزدیک به 10 نفر بودند را صدا کرد واعلام کرد که ازاغازسال …

حامد صرافپور: روز جهانی کارگر و کمیسیون کار! فرقه رجوی

حامد صرافپور: روز جهانی کارگر و کمیسیون کار! فرقه رجوی

روز جهانی کارگر و کمیسیون کار! فرقه رجوی حامد صرافپور، صفحه فیسبوک، سی ام مارس ۲۰۱۶:… در چنین وضعیتی می بینیم که عباس داوری روی آکران آمده و دم از حقوق کارگران ایرانی می زند. از چنین شخصیتی باید پرسید که اگر حقوق کارگران برای شما مهم است چرا در کنار شما صدها نفر به بیگاری …

گوشه ای از واقعیتهای بیانیه های افشاگری صادره از جانب فرقه رجوی (هتل مهاجر بغداد)

گوشه ای از واقعیتهای بیانیه های افشاگری صادره از جانب فرقه رجوی (هتل مهاجر بغداد)

گوشه ای از واقعیتهای بیانیه های افشاگری صادره از جانب فرقه رجوی (هتل مهاجر بغداد) ساسان (امضاء محفوظ)، سی ام مارس ۲۰۱۶:… آقای رجوی و شاخه اطلاعات فرقه و صادر کنندگان این بیانیه عمدا یا سهوا فراموش کرده اند که اطلاعات ریزتر و دقیق تر و مهمتر مربوط به هتل مهاجر بغداد را بیان کنند. از …

حاج مسعود رجوی باز دارنده آزادی انسانها (ماجرای خود سوزی فرمان شفابین)

گوشه ای از واقعیتهای بیانیه های افشاگری صادره از جانب فرقه رجوی (هتل مهاجر بغداد)

حاج مسعود رجوی باز دارنده آزادی انسانها (ماجرای خود سوزی فرمان شفابین) مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و نهم مارس ۲۰۱۶:…  شکریه به حدی جسه کوچک و نحیفی داشت که هیچ لباسی به درستی اندازه اش نمی شد . او بسیار کودک و ساده بود همیشه کارهای سیاه و سخت به او داده می شد …

خانم «رجوی»! سین «سرافرازی» یا سرافکندگی؟!

گوشه ای از واقعیتهای بیانیه های افشاگری صادره از جانب فرقه رجوی (هتل مهاجر بغداد)

خانم «رجوی»! سین «سرافرازی» یا سرافکندگی؟! قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، بیست و نهم مارس ۲۰۱۶:…  آیا درخواست رهبر و همسرت مسعود رجوی از رژیم آخوندی مبنی بر اینکه به خود او و «اشرفیان» در یک اردوگاه زیر نظر سازمان ملل پناه و امان بدهد تا به مبارزۀ مسالمت آمیز و سیاسی با آزادی بیان …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید