مجید روحی:حاج مسعود رجوی دم از کدوم جامعه بی طبقه توحیدی میزدی؟

0
788

حاج مسعود رجوی دم از کدوم جامعه بی طبقه توحیدی میزدی؟

مجید روحی، ایران اینترلینک، اول فوریه ۲۰۱۶:…  چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که در نشستهای عمومی به خانواده ها و خلق قهرمان توهین و اهانت میکند. چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که چند سال است به خانواده ها اجازه ملاقات نمی دهد که با فرزندان اسیرشان ملاقات کنند . چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که به زنان …

لینک به منبع: ایران اینترلینک

 

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

حاج مسعود رجوی دم از کدوم جامعه بی طبقه توحیدی میزدی؟

متاسفانه مسعود رجوی شیاد ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی درایران برای فریب افکارعمومی و جذب بیشترجوانان جامعه ایران به سمت خود و فرقه اش اقدام به سر دادن شعر و شعارهای به ظاهر مترقی و آزادیخواهانه کرد ،که یکی از شعارهای فریبنده مسعود رجوی ایجاد جامعه ” بی طبقه توحیدی “بود !! ادعای مضحکی که حتی تئوریزه کردن آن هم به هیچ عنوان درحد و اندازهای فهم ذهن بیمار مسعود رجوی نبوده و نیست.

مسعود رجوی رهبر فرقه را میتوان یکی از فریبکاران چهره های سیاسی تاریخ ایران نامید مسعود رجوی که با وعده بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی در ۳۰ خرداد ۶۰ بسیاری از جوانان ایرانی را با نظام حاکم وارد جنگ و عرصه خونین نمود مدت کوتاهی بعد مسعود رجوی صحنه مبارزه را ترک گفته و به سوی اروپا گریخت و میلیشیا خود را یکه وتنها در ایران باقی گذاشت.

مسعود رجوی همیشه در نشستهای عمومی از جامعه بی طبقه توحیدی که بر روی سنگ مزار هر مجاهد خلق حک شده یاد می کرد و می گفت که جامعه بی طبقه توحیدی جامعه یی است که الزاما تضادهای طبقاتی آن حل شده است پس بی طبقات است چرا که طبقات بالا و پایین ، غنی و فقیر بودن محصول استثمار است محصول فرعونیت است. جامعه بی طبقه توحیدی مسعود رجوی همانند سایر شعارهای او می باشد که عملا به ضد خودش تبدیل شده است و امروز نتیجه ای جز محصور کردن ذهنی و فیزیکی افراد در اسارتگاه کمپ لیبرتی را نداشته است.

این چه جامعه بی طبقه توحیدی است که با از هم پاشیدن خانواده ها و آواره کردن فرزندان شان بیشترین فاصله را بین انسانها ایجاد می نماید.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که در نشستهای عمومی به خانواده ها و خلق قهرمان توهین و اهانت میکند.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که چند سال است به خانواده ها اجازه ملاقات نمی دهد که با فرزندان اسیرشان ملاقات کنند .

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که به زنان مطلقه اعضای فرقه خود تجاوز می کرد و سو استفاده جنسی می کرد.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که زنان و مردان فرقه خود را با زور از هم جدا می کرد تا طلاق بگیرند و زنها را در فرقه خود عقیم می کرد و یا به زنان مطلقه اعضای فرقه خود تجاوز می کرد و سو استفاده جنسی می کرد.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که تمامی قشرهای روشن فکر و متخصص در ایران را نفهم و بی شعور قلمداد می کرد و در نشستهای عمومی به تمام قشرهای روشن فکر ایران توهین می کرد .

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که به دانشجویان ایران در نشست عمومی توهین و اهانت می کرد و آرزوی تیرباران کردن دانشجویان ایران را داشت .

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که در بحث جامعه عادی و عوام الناس می گوید جوهر قضیه و آن روی سکه این واژه ای که ما برای آن داریم در واقع همان دنیای حیوانیت است با توهینی بزرگ برای قطع رابطه افراد و اعضا خود با جامعه و خانواده هر مناسباتی را حیوانی قلمداد می کرد.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که به اعضای خود حیوانیت را ثابت کرده وآنها را مجبور کرده با خط خود بنویسند حیوان بوده و در دنیای حیوانی بوده اند که مسعود رجوی آنها را آدم کرده. این در پرونده تک تک آنها موجود است. از این دیدگاه و ایدئولوژی آیا انتظار اینکه به خانواده و جدا شده ها غیر از حیوان گفته شود هست.

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که از تمامی اعضای خود تعهد کتبی گرفته که در مواجهه با پدر و مادر و برادران و خواهران و اقوام خود آنها را بکشند و همه ی انسانهایی را که در حاکمیت رژیم هستند را بدهکار خود می داند و می گوید چون برای به قدرت رسیدن وی تلاش نمی کنند مستحق مرگ هستند.

این چه جامعه بی طبقه توحیدی می باشد که زنان حرام سرای مسعود رجوی که همان خواهران شورای رهبری هستن با چاقو به خانواده های که برای دیدار فرزندانشان چند سال پیش پشت درب اشرف بس نشسته بودند حمله می کنند.

این چه جامعه بی طبقه توحیدی می باشد که زنان حرامسرای مسعود رجوی که همان خواهران شورای رهبری هستن به عنوان استثمارگران بلامنازع افراد و اعضای اسیر اسارتگاه لیبرتی و آلبانی هستند .

چگونه مسعود رجوی مدعی بر پایی جامعه بی طبقه توحیدی است که در محیط کوچک اسارتگاه اشرف چندین زندان برای معترضین خودش ایجاد نموده بود و هر اعتراضی را در گلو با شکنجه و اعدام مصنوعی و سر به نیست کردن خفه می کرد و حال در لیبرتی اعتراض های معترضین را در گلو خفه میکند .

این چگونه جامعه بی طبقه توحیدی است که اعضا و افراد اسیر در اسارتگاه لیبرتی و دنیای آزاد آلبانی چندین سال است اسیر فیزیکی و ذهنی مناسبات هستند و هرگز حق و اجازه ای برای هر گونه ارتباط با بستگان و عزیزانشان و خانواده خودشان در داخل و خارج اسارتگاه لیبرتی را ندارند .

این چه جامعه بی طبقه توحیدی است که خانواده کانون فساد اعلام می شود و ارتباطات خانوادگی در آنجا هیچ معنایی ندارد .

مسعود رجوی پلید که از ابتدای فعالیت سیاسی خودش مستمرا در مخفی گاه ها زندگی نموده است ؛ درک درستی از واقعیت جامعه بی طبقه توحیدی نداشته و ندارد و به همین دلیل دچار توهمات ایدئولوژیک شده است و خود را جانشین امام زمان دانسته و دیگران را دجال. حقا همه صفات یک دجال و ریا کار در شخص مسعود رجوی جمع شده است چرا که در طی این سالیان به عینه همگان مشاهده کردند و برای مردم ایران و همه کسانی که با او سر و کار داشتند مشخص شده است ، دجال واقعی شخص مسعود رجوی است که تلاش دارد با فریب و دروغ اهداف خودش را پیش ببرد و چگونه نسلی را فریب داده و به قربانگاه برده است در اسارتگاه لیبرتی.

اما سالهاست که مسعود رجوی اعضای نگون بخت خود را بیهوده و فقط بخاطرادامه حیات خائنانه فرقه اش درکشور پر مخاطره عراق نگه داشته و این درحالی است که ازاول شروع بحران دراین کشورمریم رجوی عفریته و مسئولین رده بالای فرقه رجوی ازترس جانشان به کشورهای امن فرار و درآنجا سکنی کردند وخود مسعود رجوی شیاد هم که معلوم نیست به کدام سوراخ امنی خزیده! که این مورد را می توان بعنوان بالاترین نمونه از وجود تبعیض درفرقه محسوب کرد.

بنابراین با توجه به تجربه چندین ساله حضورم درفرقه منحوس رجوی، نه تنها برای من بلکه برای تمامی کسانی که زمانی با فریبکاریهای مسعود رجوی جذب و واردمناسبات فرقه او شدیم این حقیقت به اثبات رسید که در پس تمامی شعر و شعارهای کشک مسعود رجوی چیزی جزدروغ، فریب و نیرنگ نبوده و شعارجامعه “بی طبقه توحیدی ” مسعود رجوی هم یکی ازهمان شعارهای دروغین این مردک کوتوله شیاد بود. که با سردادن آن هدفی جز فریب جوانان جامعه برای جذب و سوء استفاده ازآنها درجهت منافع فرقه گرایانه خود نداشته و ندارد. اما باید به این نکته اشاره کنم که جنایات صورت گرفته توسط مسعود رجوی خائن فقط معطوف به ایجاد تبعیض و استثمار اعضایش درمناسبات فرقه اش نمی شود چراکه یقینا درکارنامه حیات خائنانه فرقه رجوی نه تنها نقطه سفیدی وجوی ندارد بلکه مملو از سیاهی انباشته ازجنایت و خیانت است

در پایان روح عباس محمد رحیمی شاد و غریق رحمت باد که حتی مسعود رجوی و مسئولین بالای فرقه رجوی، این نامردان، به جسم مجروحش هم رحم نکردند و با هتاکی به شخصیت والای او و بستگانش آنان را شکنجه روحی دادند و بدین ترتیب لکه ننگ دیگری به کارنامه جامعه بی طبقه توحیدی مسعود رجوی افزودند.

عباس محمد رحیمی رفته است با یک دنیا خاطره خوب و به یادماندنی. یاد او همچنان روشنی بخش محفل های ما خواهد ماند. و تا زنده ایم ظلمی که مسعود رجوی و مسئولین بالای فرقه رجوی در حق او و خانواده اش کردند را فراموش نخواهیم کرد

مجید روحی قربانی فرقه رجوی

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید