بیشعوری و بی فرهنگی مسعود و مریم رجوی

0
1363

مریم با ولعی خاص شکل «خانم رئیس جمهور برگزیدهٔ مسعود رجوی» را  از خانم  مرضیه  آموخت اما استعداد مریم بجز در سطح و ظواهر نبود. مریم طفلک فقط می تواند ادا در آورد و بهمین دلیل برگزیدهٔ مسعود رجوی شد و ماند. اگر حوصله دارید چند تا از ویدیو های او را در کلیسا و مثلادرحال احترام به مجسمه ای منسوب به حضرت مریم و حضرت عیسی مصلوب شده را ببینید.  یا برنامه های ضبط شده در پایگاه سابق اشرف با موزیسین های زن و مرد و خوانندگان تا جاییکه در فوت افراد هم پیانو می نوازند و آواز می خوانند.  اگر کسی رجویها را نشناسد شاید فکر کند مریم رجوی استعداد یادگیری از غربیها را داشته و بجای خشکه مقدسی، هوای تازه و مدرنیته را وارد این گروه بسته و عقب افتاده کرده. شخصا آرزو می کردم که حد اقل این ادعا واقعی بود. اما حال با عرض معذرت خدمت هموطنان عزیزم شما را به سایت های اینترنتی این گروه ارجاء میدهم و دعوت میکنم که شاهکار اخیر مسعود و مریم با نقش ویژهٔ مریم رجوی را مطالعه بفرمایید.

بیشعوری و بی فرهنگی مسعود و مریم رجوی

مژگان پور محسن ـ پژواک ایران ـ یکشنبه 24 ژانویه 2016

بیشعوری و بی فرهنگی مسعود و مریم رجوی

   بیش از سی سال است که مسعود رجوی عروسک زیبای مهدی ابریشم چی بنام مریم عضدانلو را تصاحب کرده و باو هویت مریم رجوی بخشید تا این زن، مسعود رجوی را از« مهلکهٔ رهبری » یعنی سیل انتقادات، اعتراضات و مخالفت های درون سازمانی به « رهبری بی صلاحیت رجوی» حفظ کند. از آنجاییکه نه جنگ شوخی است و نه رهبری یک جنگ مضحکه، از آنجاییکه نه خلق شوخیست نه شکنجه و تجاوز و تیرباران فرزندان رشید خلق مضحکه، از آنجاییکه نه بجا گذاشتن بار دهها هزار زندانی و شهید بر روی قلبها و شانه های پدران و مادران شوخیست و نه مبارزه علیه دیو جماران و هزاران هزار جانی آدمخوار در خدمتش مضحکه، مریم زیبا هیچ کاری در موارد ذکر شده از پیش نبرد.
 مریم طفلک نه انقلابی بود، نه چریک نه مجاهد‌. نه مطلقا شجاعت جنگیدن با رژیم ضد بشری آخوندی را داشت و نه افتادگی و فداکاری  هواداران این گروه را. آخر از شخصیت « نازی نازی و ملوسک گربه مانند مریم » که نمی توان انتطار رهبری جنگ را داشت یا باید جنگ را به سخره گرفت.
 در این وانفسا  پیوستن هنرمند گرانقدر خانم مرضیه به این گروه، مریم را از هر نظر احیا کرد. مریم با ولعی خاص شکل «خانم رئیس جمهور برگزیدهٔ مسعود رجوی» را  از خانم  مرضیه  آموخت اما استعداد مریم بجز در سطح و ظواهر نبود.
 مریم طفلک فقط می تواند ادا در آورد و بهمین دلیل برگزیدهٔ مسعود رجوی شد و ماند. اگر حوصله دارید چند تا از ویدیو های او را در کلیسا و مثلادرحال احترام به مجسمه ای منسوب به حضرت مریم و حضرت عیسی مصلوب شده را ببینید.
یا برنامه های ضبط شده در پایگاه سابق اشرف با موزیسین های زن و مرد و خوانندگان تا جاییکه در فوت افراد هم پیانو می نوازند و آواز می خوانند.
 اگر کسی رجویها را نشناسد شاید فکر کند مریم رجوی استعداد یادگیری از غربیها را داشته و بجای خشکه مقدسی، هوای تازه و مدرنیته را وارد این گروه بسته و عقب افتاده کرده. شخصا آرزو می کردم که حد اقل این ادعا واقعی بود. اما حال با عرض معذرت خدمت هموطنان عزیزم شما را به سایت های اینترنتی این گروه ارجاء میدهم و دعوت میکنم که شاهکار اخیر مسعود و مریم با نقش ویژهٔ مریم رجوی را مطالعه بفرمایید.
آخرین پیروزی این رهبران دمکرات و سکولار و مدرن در جنگ با رژیم ولایت فقیه و عصر حجری آخوندها، در اطلاعیه های مستمر و بی امضا یا با نامهای دروغین در مورد هموطنی است که صدها نفر میشناسند و چند روز پیش به دیار رفیق اعلا شتافت: آقای ابراهیم محمد رحیمی و مادرش و پسرش، سه نسل که  همهٔ زندگی و جان خویش و جان و عمر عزیز ترین هایشان را در مبارزهٔ با آخوند ها و به پای مسعود و مریم رجوی ریختند و قدر شناسی رجویها را از این خانوادهٔ بسیار محترم را هم حتما بخوانید تا نوشتهٔ حاضر برایتان عینی شود.
 آنوقت با کمال درد و تاثر بیاد سی و هفت سال قبل و آن ملعون خود در ماه دیده خواهید افتاد که در برابر میلیونها ایرانی که از زندگی و جان خویش و جان و عمر عزیز ترین هایشان برایش فرش استقبال گسترده بودند گفت هیچ احساسی به ایران و ایرانی ندارد. همان روح مجسم شیطان که بنام روح الله آمد.
 مادر صونای عزیز،  عباس آقای شهید، سپهر جانم مطمئن باشید ما و مردم بیدارو هوشیارمان هم ریش و ریشهٔ آخوند ها را می سوزانیم هم ریشهٔ رجویها را. همهٔ وطن فروشان و ضد ایرانیان را بگور اصلی شان باز می گردانیم.
 جاوید ایران و پیروز باد ملت ایران
 مژگان پورمحسن
جمعه ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶
__________________________________
آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید