فرقۀ رجوی در حضیض انزوایش در محله های حلب سوریه «مقاومت»! می کند!!

0
889

فرقۀ رجوی در حضیض انزوایش در محله های حلب سوریه «مقاومت»! می کند!!

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، پاریس، پانزدهم ژانویه ۲۰۱۶:… فرقۀ رجوی در حضیض انزوا در میان ایرانیان و رسانه های ایرانی اپوزیسیون خارج کشور و حتی رسانه های معتبر خارجی که دیگر هیچگونه انعکاسی از آنها نمی دهند و خود سردمداران فرقه نیز از ترس سؤالات بی جواب خبرنگاران و مردم جرأت ظهور در عرصۀ این رسانه ها را ندارند دست به دامن رسانه های محلی گروهها و دستجات تروریستی …

لینک به منبع

فرقۀ رجوی در حضیض انزوایش در محله های حلب سوریه «مقاومت»! می کند!!

درخواست فرقه از یک رادیوی محلی اپوزیسیون سوریه که به آن در تبلیغ علیه سفر روحانی به فرانسه برای آوردن پناهندگان سوری به تجمع فرقه در پاریس کمک کند!!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی فرقۀ رجوی

به عکسهای زیر این مقاله نگاه کنید. فرقۀ رجوی در حضیض انزوا در میان ایرانیان و رسانه های ایرانی اپوزیسیون خارج کشور و حتی رسانه های معتبر خارجی که دیگر هیچگونه انعکاسی از آنها نمی دهند و خود سردمداران فرقه نیز از ترس سؤالات بی جواب خبرنگاران و مردم جرأت ظهور در عرصۀ این رسانه ها را ندارند دست به دامن رسانه های محلی گروهها و دستجات تروریستی از همپالگی های خودشان شده اند.

اخیرا از رادیوی «حاره الحلب» (محلۀ حلب) از مناطق سوریه در بحثی سیاسی در مورد اوضاع سوریه یکی از پادوهای مریم رجوی در پاریس به نام سنابرق زاهدی رئیس به اصطلاح کمیسیون قضائی در شورای دست ساز رجوی نیز در گوشه ای از آن شرکت داده شده است که در آن برای به مجیز گویی و تعریف و تمجید از عملیات جنایتکاران داعش در سوریه می پردازد و مسلما حتی این گروهها نیز بعد از تماسهای مکرر و التماس و درخواستهای سران فرقه بوده که او را برای دقایقی به این بحثها راه داده اند. البته قبلا هم به نوشتۀ رسانه های اپوزیسیون سوریه فرقۀ رجوی از آنها درخواست کرده بوده که پایگاهی در مرز سوریه و لبنان داشته باشد ولی آنها رد کرده بودند (سایت المسلم دو سال پیش).

همچنین طبق اخباری که از کانالهای داخلی و بریدۀ دستگاه مریم رجوی در پاریس به دستمان رسیده فرقۀ رجوی اکنون در حضیض انزوا و طرد شدگی در میان تمام محافل و جریانها و رسانه های خارجی و ایرانی بویژه در فرانسه، حالا برای کمک به آن در تجمع و تبلیغات خودش در پاریس علیه سفر روحانی به فرانسه رسانه ای به جز پیش پا افتاده ترین سایتها و تویترها و رادیوهای اپوزیسیون سوریه را پیدا نمی کندلذا دست به دامن یکی از رادیوها و تویترهای دست چندم و غیر معروف افراد عادی اپوزیسیون سوریه به نام «تونی الطائب» شده و چنانکه در عکس می بینید تویتر شخص مذکور تبلیغ یا آگهی عربی برنامۀ فرقه در آن رادیوی محلی سوری متعلق به شهر حلب را که در تویتر عربی فرقه منتشر شده و به صورت مضحکی ساعت آن را به تقلید از تلویزیونهای عربی وابسته به عربستان سعودی «به وقت مکه»!! (برای سوریهای مقیم پاریس!) برای ادعای دین و ایمان داعش مآبانه! نوشته اند منتشر کرده است و مضحکتر اینکه در این آگهی به عربی روحانی را «رهبر اعدامها» معرفی کرده است! انگار که هیچ عربی آن هم اهل سوریه نمی داند که روحانی در ایران «رهبر» نیست و این یعنی توهین به شعور مردم سوریه بعد از سالهای توهین به شعور مردم عراق.

چه کسی نمی داند که هدف فرقۀ رجوی از این شوی سیاهی لشکری مرکب از عرب و عجم و سوری و لبنانی و دیگر «عشایر انقلابی»! (بخوانید داعشی) نه اعتراض به اعدامها در ایران و علیه روحانی بلکه تنها و تنها مطرح کردن خودش به علت بی توجهی و بلکه تنفر همۀ نیروهای اپوزیسیون ایرانی خارج و داخل کشور از این فرقه می باشد و بس و گرنه اولا بار نخست که قرار بود روحانی به فرانسه بیاید و به علت حملات تروریستی در پاریس این سفر در آن موقع لغو شد چرا تظاهرات جداگانه از سایر نیروهای اپوزیسیون ایران در پاریس که قرار بود در میدان رپوبلیک صورت بگیرد اعلام کرده بود آن هم در میدان تری کادرو همراه با تظاهرات یهودیان طرفدار اسرائیل و نتن یاهو؟! ثانیا چه کسی نمی داند خود فرقۀ رجوی از همان اول طبق تزهای شخص رجوی و همپالگی های مارکسیست اپورتونیستش پایه و اساس فکری و عملی و تاکتیکی و استراتژیکی خودش را بر اعدامهای درونی و بیرونی و اساسا مجازات اعدام و ترور و تهدید به قتل یعنی اعدام حتی جدا شدگان در خیابانهای اروپا گذاشت و اعلام و تا آنجا که توان و امکان داشت اجرا کرد و بلکه به آنها افتخار هم نمود.

فرقۀ رجوی که از شرکت ایرانیان پناهنده و اپوزیسیون در تجمعهایش حتی علیه روحانی ناامید شده قصد دارد این کمبود را برای عکسبرداری و فیلمبرداری و تبلیغ و روحیه دادن به باقی ماندۀ اندک نیروهایش در عراق و آلبانی و خارجه با جمع کردن برخی پناهندگان سوریه که تعداد زیادی از آنها اخیرا در آلمان و فرانسه پناه داده شده اند جبران کند؛ از این رو آمده و یک صفحه عربی در تویتر به نام انگلیسی «Iran Arab Spring» (بهار ایران و عرب)!! بدون ترجمۀ این عنوان به عربی (برای اینکه امروزه دیگر با توجه به شکست پدیدۀ موسوم به بهار عرب و به بحران و کشتار و ویرانی کشیده شدن آن این کلمه بویژه در مطبوعات عربی فقط به طنز و تمسخر به کار برده می شود) باز کرده و به جای اسم انگلیسی آن، به عربی نوشته اند: «صفحۀ همبستگی انقلابیون ایران و عراق و سوریه و یمن و لبنان»!! که حتما منظورشان از انقلابیون عراق همان تروریستها و جنایتکاران داعشی هستند که خودشان در همان آغاز پیشرویهای داعش در عراق و تصرف موصل توسط آنان لقب «انقلابیون عراق» و «عشایر انقلابی عراق» را در سایتهای خودشان به آنها دادند (البته بعضی از این عناوین و مطالب را اکنون که کوس رسوایی داعش با جنایتها و کشتارهای وحشیانه اش زده شده از سایتهای خودشان حذف کرده اند) نمونه هایی را در لینگ و عکسهای زیر می بینید:

Sans titre1

Screenshot 2016-01-15 02.11.09

هر ایرانی یا خارجی اگر امروز به تبلیغات بیرونی فرقۀ رجوی نگاه کند و در آن لختی بیندیشد نهایت انزوا و طرد شدگی و بی پایگاهی آن در میان مردم خودش در ایران و ایرانیان خارج کشور و حتی تمام گروههای اپوزیسیون علیرغم ادعاهایش مبنی بر «تنها آلترناتیو دموکراتیک» و«مقاومدت سازمان یافته» بودن را می بیند و لمس می کند.

امروز کانالهای بیرونی و تبلیغی دستگاه فرقه ای رجوی موسوم به «سازمان مجاهدین خلق ایران (OMPI)» که هیچ پایه ای و ریشه ای در واقعیت ندارد و ساختمانش تماما روی کلمات و واژه ها و شعارهای پرطمطراق و عوامفریبانۀ توخالی و موهوم و دروغها و ادبیات و فرهنگ منحصر به خودش بنا شده است تنها و تنها منحصر به سایتها و رسانه های درون تشکیلاتی و یا بیرونی با خوانندگان و مخاطبهای انگشت شمار هوادار خودش که همان ادبیات و فرهنگ ویژۀ فرقه را دارند می باشد و از صدها نشریه و سایت و تلویزیون و رادیو و شبکه های مجازی اپوزیسیون ایران در خارج حتی یک رسانه هم نمی توان پیدا کرد که سخن مثبتی از این فرقه داشته باشد یا انعکاسی از نوشته ها و فعالیتها و اطلاعیه های آن جز به نقد و مخالفت و اعتراض و پاسخ به فحاشی ها و حملات و تهمتهایش علیه نیروها و جریانات دیگر ایرانی بویژه انبوهی شخصیتها و سیاسیون قدیمی جدا شده از این فرقه و شورای آن بدهد. فرهنگ و ادبیات تبلیغاتی و رسانه ای این فرقه کاملا با فرهنگ و ادبیات نه تنها مردم و داخل ایران بلکه حتی انبوهی گروههای اپوزیسیون ایرانی در خارج و داخل کشور بیگانه است چنانکه در هیچ یک از کشورها در مناسبتها و جشنهای ملی که ایرانیان مخالف رژیم ایران برگزار می کنند از جمله برنامه های عید نوروز که از همۀ جریانها و اقشار و پناهندگان ایرانی در آن شرکت می کنند خبری از سران و حتی افراد و اعضا و هواداران این فرقه نیست می رود (در حالیکه مریم رجوی در کریسمس و سال نوی میلادی در مراسم کلیساهای پاریس شرکت می کند!! و مثل یک مسیحی دعا هم می خواند! ولی هر گز نمی داند مسجد مسلمانان کجای پاریس قرار دارد که اقلا عید فطر و قربان هم سری به آنجا بزند!! می داند که راهش نمی دهند) برای اینکه خوب می دانند هیچ جایی حتی در میان ایرانیان مخالف رژیم هم ندارند که علت درجه یک آن علاوه بر ارتکاب اعمال تروریستی و فرقه ای در ایران و عراق همدستی آن فرقه و نیروهای نظامی صدام ساخته اش در جنگ ایران و عراق با ارتش صدام حسین در جنگ علیه کشور و میهن خودشان به مثابۀ خیانت ملی بزرگ تاریخ می باشد.

هر چند از سالهای اولیۀ دهۀ شصت که خروج پیاپی شخصیتهای جاافتادۀ سیاسی ایران مانند آقای دکتر بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران و آقای دکتر قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران از شورای دست ساز رجوی موسوم به «شورای ملی مقاومت ایران» شروع شد سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی) اندک اندک به سوی شخصیتهای خارجی و حمایت گرفتن از آنان کشیده شد ولی باز آن موقعها به علت اندک بقایای پایگاه خود در ایران و خارج نشریۀ داشت به نام نشریۀ هفتگی «مجاهد» که حتی در کیوسکهای فروش نشریه های خارجی در کشورهای مختلف گذاشته می شد ولی اکنون سالهاست که نشریه اش را تعطیل کرده و کاملا از ایران و ایرانی خداحافظی نموده است و تمام میتینگها و تجمعها و جشنهایش حتی برای مناسبتهای ایرانی و ملی و سازمانی را با سخنرانان خارجی آنهم اغلب از مقامات سابق و بازنشستۀ سیا و ارتش آمریکا و یا کشورهای اروپایی و عربی و شرکت کنندگان خریداری شده از جمله دانشجویان کشورهای اروپای شرقی پر می کند چرا که به جز اندک هواداران باقی ماندۀ خودش نمی تواند ایرانی جذب این تجمعهایش بکند. برای نمونه می توانید گزارش یک خبرنگار فلسطینی را که به گردهمایی مریم رجوی رهبر خارجی و ویترینی این فرقه در سالن ویلبن پاریس در ژوئن گذشته دعوت شده بود از این کنفرانس و ترکیب شرکت کنندگان آن در لینگ زیر بخوانید:

http://peyvande-rahaee.fr/index.php/typography/192-2015-07-06-12-34-20

Screenshot 2016-01-13 19.29.13

Screenshot 2016-01-15 01.28.41

Screenshot 2016-01-15 01.27.43

Screenshot 2016-01-13 19.08.44

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید