میرباقر صداقی: خانواده سیاه و سفید و خانواده از ما بهتران

0
628

خانواده سیاه و سفید و خانواده از ما بهتران

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، سی ام نوامبر ۲۰۱۵:… اما چرا ملاقات مرز سرخ است , ملاقات و تماس خانوادگی مثل آنتی تز در مقابل شستشویی مغزی( نشستهای عملیات جاری) روزانه عمل میکند . ملاقات و تماس بصورت بالفعل حس امید به آینده را در وجود نیروها زنده میکند و فرقه رجوی که سالیان کوشیده است در فضای بسته اراده نیروها را سست و از بین ببرد در مقابل تناقض ایجاد شده و حس امید مجبور …

لینک به منبع

خانواده سیاه و سفید و خانواده از ما بهتران ( تقسیم خانواده از دیدگاه فرقه رجوی )

در چند هفته اخیر شاهدیم تعدادی از خانواده های دردمند بعد از سالیان دوری و بیخبری از وضعیت عزیزانشان علی الرغم تهدیدات امنیتی موجود در عراق با هزاران امید و آرزو خودشان را به درب قراگاه لیبرتی عراق رسانده اند تا شاید با دقایقی دیدار و دردو دل با جگرگوشه هایشان تسکینی بر آلام سالیان دوری پیدا کنند , توشه راه این خانواده ها بیشتر حرفهای نگفته سالیان همراه با عواطف و حسرت و دریغ و عشق است . اکثریت این خانواده ها شامل مادران و پدران بالای ۵۰ سال هستند که در کوران دوران و نشیب فرازهایش تجربه بسیاری را بر دوش دارند . این خانواده ها بیش از آنکه سودای سیاست داشته باشند در دنیای پاک و صادقانه خود تنها سودای دیداربا جگر گوشه هایشان را در سر می پرورانند .

اما در مقابل تمامی عواطف واحساسات , پاکیها و صداقتهای خانواده ها دیوار بلندی آهنی هم هست که فرقه رجوی دور نیروهای ممنوع الملاقاتی کشیده است در داخل این دیوار بلند آهنی خانواده ها به سه قسم تقسیم شده اند .

یکم . خانواده سیاه : خانواده ای که تصمیم گرفته با جگر گوشه و عزیزش در کمپ لیبرتی ملاقات کند این خانواده از نظر فرقه رجوی اولین مرز سرخ ممنوع الملاقا تیها یعنی ملاقات ممنوع را عبور کرده است دومین مرز سرخی که این خانواده از آن عبور کرده این است که در روز روشن جلوی درب کمپ لیبرتی آمده است و درخواست ملاقات می کند و به اینکار به رژیم میگوید که من کاری به کار سیاست ندارم و نمیخواهم بخاطر فرقه رجوی قربانی شده زندانی یا کشته شوم در واقع خانواده ها با این حرکت علنی و جمعی تنها مواضع عاطفی و خانواده گی را برجسته میکنند . این دیدگاه با دیدگاهای فرقه رجوی در منافات است چون در تعریف تشکیلاتی از عناصر, فرقه رجوی اشخاص را به خودی و غیر خودی تقسیم میکند یا بعبادت دیگر فرقه رجوی میگوید نفر یا از ماست یا بر ماست از اینرو چون این خانوادها نمیخواهند قربانی مطامع رجوی شوند خود به خود دشمن و مزدور وزراتی و خانواده الدنگ محسوب میشوند .

اما چرا ملاقات مرز سرخ است , ملاقات و تماس خانوادگی مثل آنتی تز در مقابل شستشویی مغزی( نشستهای عملیات جاری) روزانه عمل میکند . ملاقات و تماس بصورت بالفعل حس امید به آینده را در وجود نیروها زنده میکند و فرقه رجوی که سالیان کوشیده است در فضای بسته اراده نیروها را سست و از بین ببرد در مقابل تناقض ایجاد شده و حس امید مجبور به عقب نشینی است و هیچ استدلال منطقی ندارد از اینرو نیروها بعد از این تجربه امید دیگر به دروغهای نشستهای عملیات جاری و شستشویی مغزی باور نمیکنند و در اولین فرصت اقدام به فرار میکنند. فرقه رجوی از این فرارها به شدّت میترسد . لذا فرقه رجوی برای جلوگیری از ملاقات خانوادگی حاضر است هر نوع بی آبروی را بپذیرد و بهای سنگینی را بپردازد از جمله منفور شدن در پیش خانوادها داخل کشور و از دست دادن محبوبیت اجتماعی در پیش خانوادها مجاهدین در داخل و خارج کشور. بی آبروئی در مقابل دولت عراق و مقامات حقوق بشری از جمله یو ان اچ سی آر و صلیب سرخ , بی آبروئی در مقابل هواداران داخل و خارج کشور و اپوزسیون داخل و خارج . و نهایتا مسئله داری شدّید نیروها در تمامی سطوح حتی مسئله دار شدن اعضای شورای دست ساز رجوی و اعلام جدائی آنها .

دوم . خانواده سفید : خانواده های هستند که بدلیل مشکلات زند گی و بیخبری از محل عزیز و جگر گوشه هایشان به دنبال ملاقات نیستند این گروه از خانواده آسیب پذیر هستند و فرقه رجوی میتواند از این گروه سوء استفاده سیاسی , مالی و تروریستی بکند تجربه تعدادی از اعضای ناراضی و جدا شده اخیر نشان میدهد که فرقه رجوی از بی اطلاعی خانواده سوء استفاده کرده وبا تماس به آنها گفته که مادر وضعیت مالی خوبی نیستیم یا ما می خواهیم فرزند شما را از عراق خارج کنیم نیاز به پول داریم ویا به خانواده ای گفتند که فرزند شما مریض هست نیاز به درمان و پول دارد و با این دروغها اقدام به اخاذی از خانوادها کرده اند.و یا در زمانهای عملیاتهای نا منظم و خمپاره زنی بعنوان سرپل از آنها استفاده شده است بعنوان مثال تیم عملیاتی خمپاره زن خانه امام جمعه تبریزدر سال ۷۷ یا ۷۸ (میر غفور و محمد ) این تیم در تبریز از خانه خانواده محمد در تبریز بعنوان سرپل استفاده کرده ( عملیات انجام شد اخبار توسط رادیو مجاهد پخش شد)و در عملیات دوم که در شهرورامین خانه برادر میر غفور را بعنوان سرپل استفاده کرده بودند دستگیر میشوند و عملیات انجام نمی شود . مسعود رجوی در نشستی برادر میر غفور را که برای جلوگیری از عملیات تروریستی خمپاره ای مجبور شده بود برادرش را لو بدهد محکوم به مرگ کرد و گفت روزی انتقام آنرا از او خواهیم گرفت . استفاده از خانه خانواده ها بعنوان سرپل در بی خبری خانواده ها صورت میگرفت.

از اینرو بنظرم اطلاع رسانی به این گروه از خانواده ها باید در ارجحیت باشد چون آسیب پذیر ترین قشر در مقابل عوام فریبی و دجالیت فرقه رجوی هستند .

سوم . خانواده خودیها و از ما بهتران : این مجموعه شامل فرزندان و یا والدین عناصر رهبری کننده فرقه رجوی میشوند که نیازی به حضور آنها در مناطق جنگی نیست تمامی امکانات و شرایط زندگی برای آنها در کشورهای آزاد و اروپائی فراهم است از جمله خانواده مریم رجوی و دختر مهدی ابریشمچی و مریم خانواده صالح و کاظم رجوی , پسر مسعود رجوی و…… اینها در اروپا زندگی شاهانه دارند و از تمامی مواهب زندگی برخوردارند نه نیازی به عملیات جاری دارند نه نیاز دارند زن و زندگی را طلاق دهند نه نیاز دارند خفقان داخل مناسبات فرقه رجوی را تجربه کنند .و نه نیاز دارند در غسل هفتگی تناقضات جنسی خود را نوشته و در جمع بخوانند .

میر باقر صداقی ,سوئیس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فرقه رجوی از جعل علیه خانواده ها تا فرافکنی در مورد داعش

تبریک خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به خانواده های اسیران لیبرتی

فرقه رجوی از جعل علیه خانواده ها تا فرافکنی در مورد داعش انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، سی ام نوامبر ۲۰۱۵:…  دریکی از سایت های فرقه رجوی نامه باصطلاح ۴۰۰ خانواده لیبرتی نشین خارج کشور؟! خطاب به ارگان های بین المللی منتشر شده است! سوال این است که اگر سازمان درخارجه ۴۰۰ خانواده دارد که جمعا …ادامه مطلب

مهدی سجودی:علت اصلی دشمنی هیستریک رجوی با خانواده ها چیست؟

تبریک خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به خانواده های اسیران لیبرتی

ولی خانواده ها به هیچ وجه کوتاه نیامده و در کنار در کمپ اشرف به تحصن پرداختند و علی رغم اینکه شرایط امنیتی عراق بسیار وخیم بود خانواده ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در سرمای استخوان سوز زمستان عراق و در گرمای طاقت فرسای تابستان عراق شجاعانه جلوی درب کمپ اشرف ایستاده و خواستار ملاقات با …ادامه مطلب

پارلمان عراق به پشتیبانی از خانواده ها وارد میشود

پارلمان عراق به پشتیبانی از خانواده ها وارد میشود

پارلمان عراق به پشتیبانی از خانواده ها وارد میشود بنیاد خانواده سحر، بغدادف بیست و هفتم نوامبر ۲۰۱۵:…  عضو هیئت رئیسۀ مجلس نمایندگان عراق دکتر همام حمودی به کمیسیونهای حقوق بشر و روابط خارجی مجلس رهنمود داد که هیأتی را برای دیدار از اردوگاه لیبرتی در بغداد جهت اطلاع از وضعیت افراد موجود در آن و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید