زهرا معینی: مریم رجوی مادر خوانده تروریسم به مردم فرانسه تسلیت می گوید

0
735

مریم رجوی مادر خوانده تروریسم به مردم فرانسه تسلیت می گوید

زهرا معینی، زنان ایران، بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵:…  بعد از سرنگونی صاحبخانه شما به قول همسر فراریت شما هیچ تلاشی برای خارج کردن این افراد نگونبخت از مهلکه نکردید و آنها را آنجا بعنوان اهرم نگهداشته اید تا به مرور کشته شوند اسم چه می تواند باشد. شما در همین زمان بجای کمک به این افراد ۲۶۰۰۰۰ دلار به اخوان مسلمین در مصر دادید یا هر ساله هزینه های هنگفت برای ویلپنت و رشوه دادن به سخنرانان …

لینک به منبع

مریم رجوی مادر خوانده تروریسم به مردم فرانسه تسلیت می گوید،همدردی می کند و اشک تمساح می ریزد

زهرا معینیبعد از حمله تروریستی اخیر در فرانسه که تعداد زیادی از مردم بی دفاع در آن کشته شدند تا چند روز فرقه رجوی در سکوت کامل بود و سپس مریم رجوی بصورتی خود خوانده بعنوان نماینده مردم ایران پیام تسلیتی به مردم و دولت فرانسه داد و به عوامل خودش مأموریت داد تا میان مردم فرانسه بروند و با آنها همدردی کنند.

خانم رجوی تو که خودت و کارهات که من شاهدش بودم هم جنس و از همین دست کارهاست آیا این پیام اوج ریاکاری و مبرا کردن خودت از اعمالی که بهمراه شوهر فراری ات انجام داده ای نیست؟

شما چگونه خود را نماینده مردم ایران می دانید و کدام مردمان در ایران تو را انتخاب کرده اند و در کدام جامعه ایرانیان مطرح هستید که به نمایندگی از آنها پیام می دهی،به برخورد خودتان با بخشی از همین مردم یعنی خانواده ها ی اعضای خودت نگاه کن شما به آنها توهین و آن‌ها را الدنگ و وابسته به ورارت اطلاعات می خوانید.

ایدئولوژی شما برای اونها ارزش می کنه که به خانواده هاشون با سنگ حمله کنند. و حالا که سلاح ندارند با تیر و کمون شما به افراد القاء می کنید تا در تلویزیون به اصطلاح آزادی برعلیه خانوادهها ی خودشان شعار بدهند و تمام عناوینی که لایق خود شماست را به آنها نسبت بدهند.

چرا اینقدر به شعور مردم ایران توهین میکنید چرا اینقدر از حق آن‌ها میخوری این را بدان خانم رجوی امروز وقتی ما حرف حساب میزنیم و طور دیگری وانمود میکنید روزی میرسه که اون حساب را باید پس بدهی امروز عوام فریبی میکنی، لباس شیک و ظاهر آراسته شما نمی تواند نشان دمکراسی خواهی باشد کمی واقع بین باش و اینقدر خودت و سازمانت را مسخره عام و خاص نکن.

به مردم فرانسه تسلیت می گوئی اما مردم فرانسه از شما متنفرند آیا نامه های شکایت آنها را نمی بینید که دوست ندارند شما در کشورشان باشید.

نگاهی کوتاه و گذرا به کارهای تروریستی شما چه در داخل ا یران و کشته شدن مردم در بمب گذاریها و عملیاتهای انتحاری تا در داخل عراق و هر جا که دستتان رسیده باشد.

۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ را به خاطر می آورم بعد از دستگیری شما و پیدا شدن ۱۱ ملیون دلار در قلعه شما (اورسورواز پاریس) خودسوزیهائی سازماندهی شده در کشور فرانسه و دیگر کشورهای اروپائی انجام دادید که باعث رعب و وحشت مردم شد. و بسیاری قربانی حریق شدند از جمله دو زن بنام صدیقه مجاوری و ندا حسنی که شرح آن در این مختصر نمی گنجد.

فریب ایرانیان و بهترین جوانهای کشور ایران و کشاندن به عراق با عناوین و شگردهای گونان مثل کار در سیمای آزادی و خارج کشور آنها را در عراق جمع کردی این موضوع اصلی و درد آور فعلی است.

تمام حقوق اولیه آنها را گرفتی از جمله ارتباط با خانواده و جامعه. اگر کسی معترض می شد به مرگ و نابودی منتهی می شد و سرانجام شهید آلبوم شما.

بعد از سرنگونی صاحبخانه شما به قول همسر فراریت شما هیچ تلاشی برای خارج کردن این افراد نگونبخت از مهلکه نکردید و آنها را آنجا بعنوان اهرم نگهداشته اید تا به مرور کشته شوند اسم چه می تواند باشد. شما در همین زمان بجای کمک به این افراد ۲۶۰۰۰۰ دلار به اخوان مسلمین در مصر دادید یا هر ساله هزینه های هنگفت برای ویلپنت و رشوه دادن به سخنرانان خارجی کردید.

در جائی دیگر شما پیام تسلیت به مناسبت در گذاشت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی دادید و در دیدار خودتون با سفیر عربستان به آل سعود پیام دادید که حمایت از حملات این کشور به یمن می کنید و حاضر هستید از هیچ کمکی دریغ نکنید. کسانی که هم به یمن حمله کرده اند و هم دشمن مردم ما هستند عجبا عجبا از شما

زهرا معینی، فرانکفورت آلمان

۲۴ نوامبر ۲۰۱۵

پیوست: عکسهای منابع خبری مقاله

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید