آکسیون انجمن زنان در مرکز شهر کلن در اعتراض به فرقه رجوی

0
1077

آکسیون انجمن زنان در مرکز شهر کلن در اعتراض به فرقه رجوی

زنان ایران، آلمان، نهم نوامبر ۲۰۱۵:… روز شنبه هفتم نوامبر در مقابل کلیسای دم در مرکز شهر کلن آلمان اعضای انجمن زنان با در دست داشتن پلاکاردهائی، رهبر نالایق فرقه رجوی را محکوم و مجددا ضمن افشاگری در رابطه با سهل انگاری و خیانت رهبر فرقه در انتقال اعضای باقیمانده در عراق و رساندن به نقطه ای امن، خواستار دخالت مجامع بین المللی برای انتقال هر چه سریعتر این اسیران از عراق شدند. و همچنین …

لینک به منبع

آکسیون انجمن زنان در مرکز شهر کلن و مقابل کلیسای مشهوردم در اعتراض به فرقه رجوی

روز شنبه هفتم نوامبر در مقابل کلیسای دم در مرکز شهر کلن آلمان اعضای انجمن زنان با در دست داشتن پلاکاردهائی، رهبر نالایق فرقه رجوی را محکوم و مجددا ضمن افشاگری در رابطه با سهل انگاری و خیانت رهبر فرقه در انتقال اعضای باقیمانده در عراق و رساندن به نقطه ای امن، خواستار دخالت مجامع بین المللی برای انتقال هر چه سریعتر این اسیران از عراق شدند. و همچنین از سازمان ملل، صلیب سرخ و دیگرسازمانهای حقوق بشری خواستند تا رهبر این فرقه را در رابطه با همکاری وآزاد سازی این اسیران تحت فشار قرار دهند.

آکسیون علیه فرقه رجوی آلمان 2015

همزمان آکسیون انجمن زنان تعدادی از نفرات فرقه رجوی در خیابان رودولف پلاتز واقع درشهر کلن آلمان سعی داشتند با سوء استفاده خائنانه از قربانیان کشتار لیبرتی، حرکتی مذبوحانه را سازماندهی کرده بودند، تا به این ترتیب ضمن فرافکنی، سهل انگاری، و خیانت مسعود و مریم رجوی رهبران این فرقه را تبرئه و اذهان را از روی مقصران اصلی منحرف کنند.

این آکسیون مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته بود و ساعتها ادامه داشت. در این آکسیون تعداد زیادی بروشور افشاگرانه توزیع شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

برای دیدن قسمتی از فیلم مصاحبه خانم حمیرا محمد نژاد اینجا را کلیک کنید

متن صحبتهای خانم حمیرا محمد نژاد:

اینجا در مرکز شهر کلن آلمان آمدیم که صدای خودمون و اعتراض خودمون را بعنوان کسانی که شاهد غم و رنج خانواده ها و کسانی که در عراق بدست فرقه اسیر هستند به گوش مردم وجوامع بین المللی برسانیم.

این درحالی هست که همین اخیرا در لیبرتی خیلی از بچه ها بدلیل سهل انگاری رهبران سازمان به کشتن داده شدند. ما می خواهیم که کمک بشه اینها از عراق بیرون بیان. اگر کسی تا بحال از این سازمان تونسته بیاد بیرون، از طریق کمک خانواده ها بوده است.

همون خانواده هائی که سازمان بعنوان مزدور همیشه اینها را معرفی کرده است. خانواده هائی که بخاطر بچه هاشون هر کاری کردند. و این سازمان سعی کرده با پولهای هنگفتی که می تونست این پولها را برای بیرون آوردن اینها از عراق مصرف بکنه ولی این پولها را مصرف کرده برای اینکه وکیلهای گرون قیمت بگیره که اونجا بتونن بمونن. متأسفیم از وقایعی که بوجود آمده و تسلیت می گیم به خانواده و امیدواریم که هر چه زودتر این داستان به پایان برسه و بچه ها بتونن به جای امن برسن.

برای دیدن قسمتی از فیلم مصاحبه خانم زهرا معینی اینجا را کلیک کنید

متن صحبتهای خانم زهرا معینی :

امروز ۷ نوامبر ۲۰۱۵ میلادی ما از انجمن زنان در مقابل کلیسای دم در کلن آلمان هستیم ، امروز در این مکان ما جمع شدیم که بار دیگه اعتراض خودمون را در مقابل رهبران فراری فرقه ای رجوی بیان کنیم متأسفانه همانطوریکه شاهد هستیم بار دیگه کمپ لبیرتی مورد حمله قرار گرفت و تعدادی کشته شدندرهبران فراری این فرقه (رجویها ) هیچ تلاشی برای نجات این افراد اسیر در آن کمپ نمیکنند

سؤال اصلی من از مریم رجوی این هست که تا به چه زمانی میخواهی به این دورغهات ادامه بدهی ، چرا به شعور مردم ایران اینقدر توهین میکنیدو فکر میکنید که آن‌ها ابله و نادان هستند خانم رجوی شما گفتید ۸۰ موشک کاتیوشا به کمپ لیبرتی خورده کمپی که کمتر از یک کیلومتر هست ۵۰۰ در ۵۰۰ متر اگر و مردم ایران تا به چه زمانی شاهد این باشند که عزیزانشان در خاک و خون بیافتند تا به چه زمانی شما میخواهید به دورغهاتون ادامه بدهید شما که این همه خرج های کلان میکنید تا برنامه‌ای ویلپن پاریس را انجام بدهید تمام افراد یکه در خارج هست را به اون شوی مسخر خودن ببرید آیا نمیشه با نصف اون هزینه اون افراد را به جاهای امن ببرید ؟؟ هر چند کسانی را که به خارج آوردید باز در زندان خود ساخته‌ای رجوی محسور کردید تعدادی از اون افراد هم بد از اینکه به خارج آمدند از سازمان شما خارج شدند شما یک زمانی در سال ۱۳۶۸ ارتش آزادیبخش را پایه گذاری کردید که در آن موقع حدود تقریباً ۱۵۰۰۰ جمعیت داشت با آن تعداد شما چکار کردید چرا ۱۳۰۰۰ مزدور پرورش دادید شما از کدام خانواده صحبت میکنید همان خانوادهای که خواهان دیدار با عزیزانشان را دارند و شما آن‌ها را از این دیدار محروم کردید و داغ بر دل آن‌ها گذاشتید

و یا در جای دیگه مسعود رجوی در پیامی داده بدون اینکه اشاره‌ای داشته باشه به اسیر کردن اون افراد در عراق جنگ و بحران زده و تلاش برای نجات اون اسیر ها به آن‌ها میگوید که حسین وار ایستاده‌اند و او (مسعود رجوی )نگاهش به آخر این صف است ….سوال اصلی ما از مسعود رجوی این است که از کدام حسین حرف به میان میاری اگر منظورت امام حسین هست او که فرار نکرد صحنه ای جنگ را رها نکرد در پناهگاه ضد اتمی قائم نشد زن و بچه هاش را به جای امن نبرد امام حسین ماند وماندگاریش را هم با خونش ثابت کرد پس لطفاً آقای رجوی از اعتقادات مردم سواستفاده نکنید و بی لایقتی خودتون را به پای امام حسین نگذارید .شما چطور میخواهید پاسخگو ی این خونها باشید برای همین در یک جا مخفی شدی و از ترس خانوادها حاضر نیستی که با آن خانواده ها روبرو شوی

همانطور که تا به حال مردم ایران ثابت کردند که شما را نمیخواهند وبا فشارهایکه بر تو و اون فرقه آوردند تعدادی از اون اسیرها را به تلویزیون فرمایشی خودتون آوردی و از آن‌ها سو استفاده‌ای تبلیغاتی کردی

همانطور که دیدی برای دولت فرانسه و شهردار اورسوراز نامه نوشتم و از وضیعت پسر عموم گفتم از وضیعت اکبر گفتم … بعداز نامه نگاریهای که انجام شد دولت فرانسه از شما توضیح خواست و شما مجبور شدید که اکبر را به تلویزیون بیارید و اون بخواهد در مورد خانواده ها بگوید که اگر دوباره اون فیلم مسخره را نگاه کنید میبینید که سراسر متناقض حرف زده من خیلی خوشحال هستم که او را دیدم برای شما رهبران این فرقه بسیار متأسفم که فقط از افراد خودتون سو استفاده میکنید و برای آن‌ها اصلاً ارزشی قائل نیستید

این را بدانید که ماه هیچ وقت پشت ابر نمیماند و یک روز همه چیز آشکار می‌شود همانطور که تا به حال آشکار شد

برای دیدن قسمتی ازفیلم مصاحبه خانم بتول سلطانی اینجا را کلیک کنید

متن صحبتهای خانم بتول سلطانی :

از صبح امروز ما اینجا بودیم، برای اینکه اعتراض خودمون را نشون بدهیم و چند ایستگاه آنطرفتر از مرکز شهر فرقه دستور داده که تعدادی از نفراتش اومدن تا اذهان را از روی مقصران اصلی این کشتار در لیبرتی عراق که مسعود و مریم رجوی هستند منحرف کنند و ما هستیم تا بگوئیم که اینها ناحق هستند و مقصر اصلی و مانع اصلی کشتار و گرفتاری اعضاء در عراق یا همه پایگاههای سازمان و سرنخ همه این خشونت طلبی ها و قوانین فرقه ای که از افراد اینچنین افراد رباط گونه ساخته اند قوانین رجوی در آورده هست و همه اهرمها دست رجوی و مهره سر سپرده و در آرزوی رئیس جمهوری یعنی مریم رجوی هست.

ما کشتار لیبرتی را محکوم می کنیم قربانیانی که که فدای سیاستهای رجوی شدند. البته در اثر شکسته شدن بیشتر حصار لیبرتی امروز خبر داشتیم که اعضائی از جمله دو برادر بنامهای شهرام و شهرود بهادری گرگری موفق به فرار شده اند.

سران فرقه رجوی تا به الان ممانعت کرده اند از یک اقدام جدی و دنبال این هستند که “آلبوم به اصطلاح شهدای” مریم رجوی قطور تر بشه تا شاید با در دست گرفتن آن و سواری خوردن از اون خونها بتواند خودش و همسر متواری اش قدرت را در ایران در دست بگیرند.

ما مریم رجوی و مسعود رجوی را محکوم می کنیم و فقط و فقط بخاطر سهل انگاری آنها در انتقال این نفرات آنها قربانی شدند و این سرنوشت و چشم انتظار سایرین هم می باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید