میرباقر صداقی:چه کسی بیشتر از همه خوشحال است؟

0
1196

چه کسی بیشتر از همه خوشحال است؟ 

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، دوم نوامبر ۲۰۱۵:…  فکر میکنم باید حامیان این فرقه در خارج از کشور رهبران فرقه رجوی را زیر فشار بگذارند تا زمینه خروج سریعتر این نیروها از عراق فراهم شود ما و آنها به اندازه کافی شنیده ایم که نیروها در عراق در شرایط بد هستند آب ندارند برق ندارند دارو ندارند غذا ندارند نیروهای عراقی اذیت میکنند و هزاران هزار کم و کاستی دیگر.  حامیان این فرقه باید از رهبری …

چه کسی بیشتر از همه از حمله موشکی به کمپ لیبرتی خوشحال است؟

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، دوم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

من از  حمله موشکی به کمپ لیبرتی بسیار متاسف هستم , این عمل جنایتکارانه را به شدّت محکوم میکنم و فکر میکنم هر انسان آزاده ای بی شک از این واقعه تلخ احساس تاسف میکند . من با بسیاری از این عزیزان سالهای سال از نزدیک کار کرده ام از جمله احمد مسچیان , محمد علی میزایی , فرشید ربیعی , رجبعلی قربانی , رضا وادیان , سهراب همایونفر , جواد سالاری , اکبر علیدوست , بهزاد میرشاهی و حمید دهقان .من  با دل پاک آنها آشنا هستم و از خودم سئوال میکنم  چرا باید ۲۳ نفر از اعضا جانشان را از دست بدهند ظاهر قضیه این است که یک گروه تروریستی به نام جیش المختار مسئولیت این عمل جنایتکارانه را بهعده گرفته است مگر این اولین بار است که کمپ لیبرتی مورد حمله موشکی قرار میگیرد آیا محکومیتها و بیانیه های  شخصیتها چاره ساز و دوای درد است . چرا رهبران  مجاهدین به فکر چاره و تدبیر نیستند چرا فرقه رجوی  بجای ولخرجی های کلان برای مصاحبه چند سناتور از رده خارج شده و بی مصرف,  انرژی لازم را صرف خروج اعضا از عراق نمیکنند . بنا به تبلیغات مجاهدین دولت عراق دست نشانده دولت ایران است ,نیروی قدس ایران در عراق نفوذ و کنترل دارد همین دلیل کافی است تا فرقه رجوی حتی اگر با پای پیاده هم شده نیروهایش را از عراق خارج کند. حال سماجت رجوی برای ماندن در عراق برای چیست .  اگر عراق جای ماندن بود پس چرا مریم و مسعود رجوی با چراغ خاموش خودشان اول ازعراق فرار کرده اند . رجوی خودش خوب میداند استراتژی جنگ آزادیبخش شکست خورده است  و آنها زائیده جنگ ایران و عراق بوده اند و با پایان جنگ ایران و عراق ادامه حضور این فرقه در عراق بی معنی است و حال قربانی دادن به هر بهانه ای در عراق بی معنی تر.

فکر میکنم باید حامیان این فرقه در خارج از کشور رهبران فرقه رجوی را زیر فشار بگذارند تا زمینه خروج سریعتر این نیروها از عراق فراهم شود ما و آنها به اندازه کافی شنیده ایم که نیروها در عراق در شرایط بد هستند آب ندارند برق ندارند دارو ندارند غذا ندارند نیروهای عراقی اذیت میکنند و هزاران هزار کم و کاستی دیگر.

حامیان این فرقه باید از رهبری سئوال کنند چرا باید نیروها در عراق بمانند آنها چه دلیل قانع کننده ای بر نگهداشتن نیروها در عراق دارند اگر گروه تروریستی جیش المختار در این حمله موشکی مقصر و گناهکار است گناه مسعود رجوی کمتر از گروه جیش المختار نیست .

بعد از حمله موشکی و تروریستی به کمپ لیبرتی تمامی سایتهای فرقه رجوی گویا مترصد فرصتی بودند که خوراک تبلیغاتی داشته باشد برای سایتهای فرقه رجوی  جان نیروها ارزش ندارد آنها بجای اینکه  دنبال مقصر و گناهکاراصلی  باشند دنبال مظلوم نمائی هستند تا نظر حمایت این شخصیت و آن شخصیت را جلب کنند برای خواننده مطالب سایتهای فرقه رجوی چیزی که گم است ارزش جان انسانها ست  و چیزی که پر رنگ بیانیه و پیام و اعلام محکومیت . در حالیکه هر ایرانی غیر سیاسی هم خوب میفهمد که بسیاری از بیانیه ها و پیامهای دروغین است و بنابه شرایط امنیتی در ایران مثلا انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه های تهران یا جمعی از دانشجویان دانشگاه قم به این راحتی نمیتوانند بیانیه و پیام بدهند .

ذیلا به گوشه ای از سرتیترهای سایت آفتابکاران نگاه کنید :

الیوت انگل حمله به کمپ لیبرتی در عراق را محکوم می‌کند…

پیام جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد در غرب کشور در محکومیت حمله به لیبرتی…

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه قم در محکومیت حمله به ساکنان بی‌دفاع لیبرتی…

اطلاعیه مادران شهدای مجاهد خلق در محکومیت حمله جنایت‌کارانه به کمپ لیبرتی…

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه‌های تهران حمله به لیبرتی را محکوم می‌کند…

بیانیه پلوسی رهبر دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا حمله موشکی به لیبرتی را محکوم کرد….

بیانیه سناتور جان مک کین در مورد حمله به کمپ لیبرتی…..

بیانیه عفو بین الملل : حمله موشکی به کمپ لیبرتی جنایتی شینع و بیرحمانه ۳۰ اکتبر

من بعنوان یک عضو جدا شده و منتقد تنها  یک خواهش از رهبران مجاهدین دارم و آن اینکه برای تضمین حفظ جان نیروها در عراق و جلوگیری از تکرار خونریزی و قتل و کشتار مجدد  تمام همت خود را صرف خروج  نیروها از عراق بکنند والله همه ما درسمان را خوب ازبرشدیم که عراق گرم  است نیروهای مالکی بد هستند و کمپ لیبرتی در محاصره غیر انسانی است والله همه ما خوب میدانیم تنها راه نجات نیروها خروج سریع از عراق جنگ زده  است حتی آوارگان عراق و سوریه هم خوب میدانند که عراق جای ماندن نیست آنها  این را با گوشت و پوست تجربه و لمس کرده اند لذا  حتی با پای پیاده هم شده عراق را ترک میکنند و یک دقیقه حاضر نیستند در عراق بمانند آیا باید پذیرفت رهبران مجاهدین از درک این موضوع عاجز هستند .

 البته من بخوبی میدانم مسعود و مریم رجوی پیشتر از همه این موضوع را میدانستند که عراق جای ماندن نیست و بخاطر این چراغ را خاموش کردن و فرار کردند . و حال از قربانی شدن نیروها در عراق بیش از هرکس دیگر خوشحال هستند چون خوراک تبلیغاتی برای مظلوم نمائی پیدا کرده اند .

میر باقر صداقی سوئیس

۰۲٫۱۱٫۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید