سید امیر موثقی:شکست فضاحت بار فرقه رجوی در نیویورک

0
1375

شکست فضاحت بار فرقه رجوی در نیویورک

سید امیر موثقی، کانون آوا، دوم اکتبر ۲۰۱۵:… البته به نظر من شما برای همه گان شناخته شده هستید. براستی که مسعود ملعون همواره خوب می‌گفت که افعی هرگز کبوترنمی زاید. بله مجاهدین هیچگاه نتوانسته و نخواهند توانست یک آلترناتیو ویا یک اپوزسیون واقعی برای ایران و ایرانی باشند. همواره یگ گروه خیانتکار و مزدور و مواجب بگیر برای اسرائیل و آمریکا بوده و خواهند بود و حالا هم که با عربستان رابطه‌های …

لینک به منبع

شکست فضاحت بار فرقه رجوی در نیویورک

همزمان با بر گزاری اجلاس سران کشور های جهان در نیویورک فرقه رجوی از ماه هاقبل به تقلا افتاد و با رشوه دادن های کلان به لابی هایش به دنبال این بود تا درروز شروع کنفرانس ها در نیو یورک تظاهراتی چند صد هزار نفری به راه بیاندازد اما خوشبختانه تیرش به سنگ خورد و نماینده مریم قجردرآمریکا با خفت و خاری گزارش شکست تظاهرات را برای مریم فرستاد. فرقه رجوی در نیویورک امسال بر خلاف سالهای گذشته نتوانست غلطی بکند و دست از پا دراز تر به اخور مریم قجر برگشت. امروز که توافق هسته ای به خوبی به پیش می‌رود و جهان به دنبال حل مسالمت آمیز بحران درایران هست، فرقه رجوی میکوشد تا بر طبل جنگ بکوبد و به هر قیمتی که شده افکارعمومی را بر علیه این توافق نامه سمت و سو دهد اما افسوس که هرچه جلوترمی رود چون بی سر و ابتر می‌باشد با شکست مواجه می‌شود و دست از پا درازتربرجایش میخکوب می‌شود.

براستی باید از مریم قجر پرسید که چرا همواره هرچه پیس می‌روی با شکست و خبط مواجه می‌شوی؟

چرا بجای اینکه به فکر صلح و آرامش و دوستی باشید به فکر جنگ و خشونت و نا‌آرامی هستید؟

چرا با گروه های تروریستی سوریه و داعش درعراق همکاری میکنید و به آن‌ها امداد رسانی میکنید؟

چرا و به چه دلیل میخواهید چهره واقعی خودتان را از دنیا مخفی نگه دارید؟

البته به نظر من شما برای همه گان شناخته شده هستید. براستی که مسعود ملعون همواره خوب می‌گفت که افعی هرگز کبوترنمی زاید. بله مجاهدین هیچگاه نتوانسته و نخواهند توانست یک آلترناتیو ویا یک اپوزسیون واقعی برای ایران و ایرانی باشند. همواره یگ گروه خیانتکار و مزدور و مواجب بگیر برای اسرائیل و آمریکا بوده و خواهند بود و حالا هم که با عربستان رابطه‌های پنهانی برقرارمیکنند تا ازآل سعود، مریم قجر حمایت کسب کند.

بله فرقه رجوی یعنی خیانت، مزدوری، حمایت از داعش سوریه و عراق و حمایت از کشتار محرومان و تجاوز گران به خاک و نوامیس مردم!

امروز تمامی دولتهای حضوربهم رسانده در نیویورک یک حرف بیشتر باهم ندارند:

صلح، دوستی و نابودی تمامی گروه‌های تروریستی در کل جهان

به امید روزی که تروریست و تروریست پروری در جهان و در کشورم ایران ریشه‌کن شود .

سید امیر موثقی

آلمان کلن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید