مهدی سجودی : دستاوردهای فرقه رجوی !؟

0
816

رجوی با اندیشه فرقه گرا یا نه اش سازمان مجاهدین خلق را از صفت یک سازمان سیاسی و انقلابی خارج کرده و آنرا تبدیل به یک فرقه تروریستی و باند مافیایی خطرناک نموده است و الان به سازمان مسعود و مریم تغییر نام داده است که با عملکرد فرقه گرا یا نه اش سانسور شدید و خفقان شدید و نقض فاحش حقوق بشر در داخل مناسبات قرون وسطایی و استالینی اش و سرکوب شدید بیداد می‌کند .

دستاوردهای فرقه رجوی !؟

مهدی سجودی ـ 17.09.2015
رجوی با خیانت به بنیان گزاران سازمان مجاهدین رهبری سازمان را مصادره کرد و هیچگاه هم مسولیت اشتباهات خود را نپذیرفته و پاسخگو نبوده است و همواره هم در سر بزنگاه ها نیروهای سازمان را به کشتن داده و خودش فرار کرده است و اکنون هم بیش از یک دهه است که در مخفیگاه بسر میبرند .
رجوی همواره نیروهای سازمان را سپر بلای جان خود کرده است و در سر فصل های مختلف آنها را به کشتن داده است و بقول خودش تا کنون صد و بیست هزار کشته داده است ولی نه تنها هیچ قدمی رو به جلو در راستای سرنگونی نرفته است بلکه اکنون در وضعیت بسیار اسف باری قرار دارد و در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته است. و این خودش دلیل محکمی است برای اینکه ثابت کند که این استراتژی شکست خورده و جواب ندارد .
رجوی با اندیشه فرقه گرا یا نه اش سازمان مجاهدین خلق را از صفت یک سازمان سیاسی و انقلابی خارج کرده و آنرا تبدیل به یک فرقه تروریستی و باند مافیایی خطرناک نموده است و الان به سازمان مسعود و مریم تغییر نام داده است که با عملکرد فرقه گرا یا نه اش سانسور شدید و خفقان شدید و نقض فاحش حقوق بشر در داخل مناسبات قرون وسطایی و استالینی اش و سرکوب شدید بیداد می‌کند .
رجوی به خاطر رفتن به عراق و مزدوری برای حکومت صدام حسین و سوار کردن استراتژی ترور و خشونت خودش روی جنگ ایران و عراق و شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی و عملیات خمپاره باران مناطق مسکونی و کشتن افراد غیر نظامی در داخل ایران بیشترین خیانت را نسبت به مردم ایران و جنبش آزادی خواهی مردم ایران وارد کرده است. لذا به همین خاطر نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیست بلکه به شدت مورد تنفر آحاد مردم ایران قرار دارد. بنابراین رجوی چون از حمایتهای مردمی برخوردار نیست به قدرتهای خارجی آویزان گشته و هم سو با سیاست های اسرائیل و جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا و کشورهای عربی نظیر عربستان سعودی علیه منافع ملی مردم ایران حرکت می کند و در حقیقت آن خلق قهرمانی که به دروغ سنگ حمایت از آنرا به سینه می زند، شامل کسانی نظیر شیوخ عربستان سعودی و نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ورشکستگان سیاسی در آمریکا و گروههای تروریستی در کشور سوریه و گروه تروریستی داعش در عراق تحت عنوان عشایر انقلابی می باشد. و همچنین به خاطر خیانت به اعتماد مردم به سازمان مجاهدین خلقی که بنیان گزاران سازمان  آنرا تاسیس کرده بودند و عدم برخورداری از حمایتهای همه جانبه مردم ایران ؛ خانم مریم رجوی مجبور هستند که برای راه اندازی خیمه شب بازی ها یی نظیر سالروز خشونت و ترور ؛ با خرجهای کلان از شهروند ان افغانی مقیم خارج کشور و آفریقایی ها و دانشجویان بلوک شرق استفاده کرده و سخنران هایش را هم از بین ورشکستگان و بازنشستگان سیاسی در آمریکا و کشورهای اروپایی اجاره کنند. و خلاصه اینکه این سازمان فرقه گرا به برکت رهبری عقیدتی آقای رجوی از هیچگونه استقلال سیاسی برخوردار نبوده و نیست .
رجوی با راه اندازی طلاقهای اجباری تحت عنوان انقلاب کذایی مریم و راه اندازی حرمسرا برای خودش از زنانی که مجبور به طلاق اجباری شده بودند تحت عنوان شورای مرکزی و شورای رهبری بیشترین ضربه را به جنبش آزادی خواهی زنان ایران وارد نموده است .
رجوی بخاطر خود خواهی و قدرت طلبی مفرطی که دارد و نظرات خودش را کامل می داند و مدعی هست که تنها آلترناتیو هست و خود را رهبر عقیدتی مادام العمر و زنش را هم رییس جمهور مادام العمر برگزید ه است و نه تنها هیچ نظری خلاف نظر خودش را نمی پذیرد بلکه منتقدان و مخالفان خودش را متهم به سازشکاری می کند و آنها را تهدید به قتل می کند. لذا به همین دلیل از هیچگونه جایگاهی در بین اپوزیسیون داخل و خارج کشور برخوردار نیست .
رجوی نه تنها استراتژی ترور و خشونت را بهترین راه حل برای مبارزه می داند بلکه بقیه راه حل های مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه را قبول ندارد و طرفدار ان راه حلهای مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه را متهم به مزدوری و سازشکاری می کند و با اصرار بر استراتژی ترور و خشونت عملا در مقابل جنبش آزادی خواهی مردم ایران قرار گرفته است .
با اصرار رجوی بر استراتژی ترور و خشونت و عملکرد فرقه گرا یا نه اش؛ اکنون از این سازمان مجاهدین خلق حدود هزار و خرده ای نیرو باقی مانده است که اکثریت شان سالخورده و بیمار هستند و تعداد زیادی از آنها هم به کشور آلبانی منتقل شده اند و بقیه هم در کمپ لیبرتی در کشور ناامن عراق گرفتار هستند و در انتظار انتقال به کشورهای امن ثالث بسر میبرند و همچنین اکثریت این نیروها هم بخاطر دیکتاتوری و عدم پاسخگویی رجوی دچار تناقض می باشند.
حالا سازمان مجاهدین با این کارنامه سیاهی که به برکت رهبری عقیدتی آقای رجوی دارد ؛ جواب سوال بسیار واضح و روشن است که رجوی با تبدیل سازمان مجاهدین خلق به یک فرقه تروریستی نه تنها هیچ دستاورد ی برای جنبش آزادی خواهی مردم ایران نداشته است بلکه با عملکرد فرقه گرا یا نه اش عملا در مقابل جنبش آزادی خواهی مردم ایران قرار گرفته است و بیشترین ضربه را به جنبش مبارزاتی مردم ایران وارد کرده است که به سادگی قابل جبران نیست و رجوی باید پاسخگوی این خیانتش به جنبش مبارزاتی مردم ایران باشد و نمی تواند تا ابد در مخفیگاه بسر برده و از پاسخگویی طفره برود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید