علی جهانی:نگاهی به وضعیت سازمان مجاهدین در پنجاهمین سال تاسیس آن

0
1415

نگاهی به وضعیت سازمان مجاهدین در پنجاهمین سال تاسیس آن

علی جهانی، ایران قلم، چهارم اوت ۲۰۱۵:…  پانزده شهریور ماه امسال مصادف است با پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق؛ که توسط بنیان گزارانش با هدف مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و حکومت دست نشانده شاه بنیان گزاری شد. لذا به همین دلیل خواستم نگاهی گذرا داشته باشیم به مختصات و وضعیت کنونی سازمان مجاهدین و ببینم که چرا سازمان مجاهدین خلق به چنین وضعیت اسف باری دچار …

نگاهی به وضعیت سازمان مجاهدین در پنجاهمین سال تاسیس آن

پانزده شهریور ماه امسال مصادف است با پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق؛ که توسط بنیان گزارانش با هدف مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و حکومت دست نشانده شاه بنیان گزاری شد. لذا به همین دلیل خواستم نگاهی گذرا داشته باشیم به مختصات و وضعیت کنونی سازمان مجاهدین و ببینم که چرا سازمان مجاهدین خلق به چنین وضعیت اسف باری دچار گشته است و مسبب اصلی این وضعیت بحرانی و بسیار وخیمی که هم اکنون سازمان درش قرار گرفته است چه کسی می باشد .

بله دوستان عزیز همانطور که میدانید سازمان مجاهدین خلق اکنون از وضعیت استراتژی و ایدئولوژیک و سیاسی و اجتماعی و نظامی و تشکیلاتی و نیرویی و فرهنگی و خلاصه بطور همه جانبه در وضعیت بسیار اسف باری قرار دارد و در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته است و مسبب اصلی چنین شرایطی هم کسی جز آقای رجوی نیست که با توهمات ابلهانه اش و با قدرت طلبی مفرطی که دارد سازمان مجاهدین خلق را در چنین شرایطی قرار داده است .

آقای رجوی با خیانت به بنیان گزاران سازمان مجاهدین رهبری سازمان را مصادره کرد و در بدون اینکه از هیچگونه صلاحیت رهبری سازمان برخوردار باشد خود را رهبر عقیدتی سازمان مجاهدین خلق نامید و بدین وسیله دیکتاتوری و سرکوب شدید و خفقان و سانسور شدید و نقض فاحش حقوق بشر را در سازمان راه اندازی کرد. در حالیکه این سازمان با هدف مبارزه با دیکتاتوری رژیم شاه ؛ برای رسیدن به آزادی بنیان گزاری شده بود .

همچنین آقای رجوی اصل انتقاد و انتقاد از خود را که جزو اولیه ترین اصول سازمان مجاهدین خلق بود را کاملا زیر پا گذاشته است و ایشان نه تنها کوچک ترین انتقادی را در مقابل اشتباهات خیانت بار خودش را از منتقدان و جداشدگان سازمان نمی پذیرد بلکه منتقدان و مخالفان خودش را به قتل تهدید می کند و فرمان قتل آنها را صادر می نماید .

همچنین عضو گیری در سازمان مجاهدین خلق بسادگی انجام نمی گرفت و بر اساس آگاهی و اختیار صورت می گرفت و افراد بایستی مراحل سختی را پشت سر می گذاشتند تا عضو سازمان شوند و در مقابل افراد با کوچکترین مشکلی که با سازمان پیدا می کردند راحت جدا می شدند. و خلاصه ورودی سازمان مجاهدین خلق همانند قیفی بود که راحت نمی شد در آن وارد شد. ولی رجوی کاملا صد و هشتاد درجه این شیوه ورود و خروج از سازمان را عکس کرد یعنی اصلا بر اساس آگاهی و اختیار افراد نبود و افراد را با انواع و اقسام دروغپردازی ها و نیرنگ و فریب وارد سازمان می کرد و بعدش هم افراد حق خروج و جدا شدن از سازمان را ندارند و می گفت بایستی افراد با انقلاب کذایی مریم تغییر کنند و بریده نداریم و نمی توانیم داشته باشیم و برای بقای تشکیلات قرون وسطایی و استالینی اش افراد ناراضی و مخالف را زندانی کرده و شکنجه و اعدام می کرد. در حالیکه بنیان گزاران سازمان مخالف اعدام و شکنجه توسط ساواک شاه بودند و علیه آن مبارزه کرده و زندانی و شکنجه و اعدام شدند.

بله خوانندگان محترم ؛ به برکت رهبری عقیدتی آقای رجوی در سازمان مجاهدین خلق سرکوب شدید و خفقان و سانسور شدید و نقض فاحش حقوق بشر بیداد می‌کند و رجوی با راه اندازی طلاقهای اجباری تحت عنوان انقلاب کذایی مریم زنان و مردان را تحت شدیدترین فشار های روحی و روانی و جسمی قرار داده و فرزندان آنها را به کشورهای اروپایی فرستاده و خلاصه بنیاد و کانون گرم خانواده را از پاشیده و گفت خانواده کانون فساد است و باید منفجر گردد و افراد بایستی فقط به مسعود و مریم عشق بورزند و همچنین به برکت رهبری عقیدتی آقای رجوی این سازمان از هیچ استقلال سیاسی برخوردار نبوده و نیست و همواره دنبال آویزان شدن به قدرتهای بیگانه می باشد و بخاطر خیانت به جنبش مبارزاتی مردم ایران نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیست بلکه به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارد و همچنین به خاطر خود خواهی مفرطی که آقای رجوی دارد از هیچ جایگاهی در بین اپوزیسیون داخل و خارج کشور برخوردار نیست .

بله خوانندگان محترم ؛ رجوی که مدعی رهبر عقیدتی است و خود را امام زمان می داند و همواره می گوید که با حضرت امام علی علیه الاسلام در ارتباط است و از او خط و خطوط می گیرد و حرکت عاشورا گونه انجام می دهد ؛ خودش همواره در سر بزنگاه ها و مواقعی که احساس خطر جانی کرده است فرار را بر قرار ترجیح داده است و الان هم که بیش یک دهه است که در مخفیگاه بسر میبرند و به نیروهای سازمان دستور می دهند که حرکت عاشورایی انجام دهند و کشته شوند تا ایشان به حیات خار و خفیف و خائنانه اش ادامه دهند .

بله خوانندگان محترم ؛ به برکت رهبری عقیدتی آقای رجوی و رییس جمهور برگزیده اش ؛ سازمان مجاهدین خلق که بخاطر پایبندی به اصول اخلاقی و انقلابی و ایمان به اسلام از حمایتهای همه جانبه مالی و تبلیغاتی و معنوی عامه مردم و علمای سرشناس برخوردار بود ؛ اکنون نه تنها از پایگاه مردمی برخوردار نیست بلکه بخاطر جنایاتیکه علیه مردم ایران مرتکب شده است به شدت مورد تنفر آحاد مردم ایران قرار دارد و لذا بجای اینکه تکیه بر مردم ایران داشته باشد به قدرتهای خارجی آویزان گشته و هم سو با سیاست های اسرائیل و جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا علیه منافع ملی مردم ایران حرکت می کند و همچنین اکنون برای برگزاری مراسم های مختلف سازمان مجبور هست با خرجهای کلان از کشورهای مختلف نیرو و سخنران استخدام کند و مسائلش را پیش ببرد.

در پایان باید عرض کنم که اکنون در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان یه برکت رهبری عقیدتی ولی فراری آقای رجوی سازمان مجاهدین در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته است و در بدترین شرایط بسر میبرد و در وضعیت بسیار اسف بار و وخیمی قرار دارد که بر گشت ناپذیر می باشد و مسبب اصلی این وضعیت بحرانی و بسیار وخیم شخص رجوی هست که هیچگاه پاسخگو نبوده و نیست و نخواهد بود و درست به همین دلیل و بخاطر فرار از پاسخگویی و حفظ جان خود به مخفیگاه رفته است و از آنجا فرمان قتل جدا شدگان را صادر کرده و نیروهای گرفتار سازمان در کشور ناامن عراق را به بهانه حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف و اصرار بر ماندن در عراق و اصرار بر ادامه استراتژی شکست خورده و به بن بست رسیده خشونت و ترور به کشتن می دهد تا بدین وسیله با گوشت دم توپ قرار دادن نیروهای گرفتار و نگون بخت به بقای تشکیلات زوار در رفته اش و زندگی خیانت بار خودش ادامه دهد. اما تجربه ثابت کرده است که هیچ دیکتاتوری به اهداف شوم خود نمی رسد. بنابراین رجوی هم نمی تواند به اهداف شوم و مقاصد سیاسی خاص خودش برسد.

ایران قلم هک توسط فرقه رجوی مجاهدین خلقکانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی: اطلاعیه در مورد هک شدن سایت ایران قلم

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید