سایت نجات یافتگان آلبانی:درگیری بین اعضای ناراضی مجاهدین در آلبانی با جواد خراسان

0
1337

اعضای ناراضی به جواد خراسان می‌گویند که برای دیدن اعضای خانواده‌ و دوستان و آشنایان خود به اینجا آمده‌ایم که با عکس‌العمل تند و خشن جواد خراسان مواجه می‌شوند. جواد خراسان که به دستور سازمان باید افراد جدید الورود به البانی را قرنطینه می‌کرده تا آن‌ها از اخبار جدید مطلع نشوند ، اعضای ناراضی سازمان را تهدید و خطاب به آن‌ها می گوید که به چه حقی اینجا آمده‌اید و اینجا قرنطینه می‌باشد و این افراد مایل نیستند شما را ملاقات کنند که همین موضوع منجر به درگیری و دعوا میان اعضای ناراضی و جواد خراسان و چند گماشته دیگر فرقه مجاهدین در البانی می شود . جواد خراسان اعضای ناراضی سازمان را تهدید میکند که به پلیس میگوید که بیاید و آنها را دستگیر کند که …

درگیری بین اعضای ناراضی مجاهدین در آلبانی با جواد خراسان

مجاهدین افراد جدیدالورد از لیبرتی به آلبانی را قرنطینه می کند

مجاهدین مستمری کمیساریای عالی پناهندگان  برای اعضا را به ۳۵۰ دلار کاهش داده است

تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ ۰۵٫۰۹٫۲۰۱۵

لینک به منبع

براساس اخبار دریافت شده از میان اعضای جداشده و غیر جداشده سازمان مجاهدین در آلبانی شرایط تشکیلات سازمان و دوگانگی برخورد با نیروها و قصد رهبری سازمان بر ادامه روند مغزشوی و کنترل ذهنی آن‌ها کار را به جای باریکی برای رهبری سازمان مجاهدین رسانده است که مداوم باعث وقت گذاری مریم رجوی و مهدی ابریشمچی از فرانسه ـ اوورسورواز در این ارتباط شده است. در همین ارتباط در تاریخ ششم یا هفتم اوت تعدادی از اعضای ناراضی سازمان متوجه می‌شوند که تعدادی از اعضای جدیدالورود از لیبرتی به البانی و همچنین تعدادی از خانواده‌هایشان و همچنین دوستان آن‌ها به آلبانی آمده‌اند و به همین دلیل به کمپ می‌روند تا آن‌ها را ببینند که در آنجا با مرتضی اسماعیلیان معروف به جواد خراسان که سرکردگی چماقداران مجاهدین در آلبانی را برعهده دارد ، برخورد می کنند. اعضای ناراضی به جواد خراسان می‌گویند که برای دیدن اعضای خانواده‌ و دوستان و آشنایان خود به اینجا آمده‌ایم که با عکس‌العمل تند و خشن جواد خراسان مواجه می‌شوند. جواد خراسان که به دستور سازمان باید افراد جدید الورود به البانی را قرنطینه می‌کرده تا آن‌ها از اخبار جدید مطلع نشوند ، اعضای ناراضی سازمان را تهدید و خطاب به آن‌ها می گوید که به چه حقی اینجا آمده‌اید و اینجا قرنطینه می‌باشد و این افراد مایل نیستند شما را ملاقات کنند که همین موضوع منجر به درگیری و دعوا میان اعضای ناراضی و جواد خراسان و چند گماشته دیگر فرقه مجاهدین در البانی می شود . جواد خراسان اعضای ناراضی سازمان را تهدید میکند که به پلیس میگوید که بیاید و آنها را دستگیر کند که افراد ناراضی می‌گویند ورود و خروج از این کمپ آزاد می‌باشد و شما دارید اینجا زندئان درست می‌کنید و حق و حقوقی که کمیساریا باید به ما بدهد را هم که هر روز کم می‌کنید و الان می‌گویید می‌خواهید فقط ۳۵۰ دلار بدهید که برابر با ۴۵ هزار لک آلبانی می شود. چرا دست از زندان و این بازی‌ها بر نمی دارید که حرف‌های اعضای ناراضی سازمان و همچنین بکاربردن واژه زندان باعث خشم مضاعف جواد خراسان می‌شود و براساس گزارش شاهدین عینی موجب درگیری فیزیکی هم شده است و کار به پلیس می‌رسد و پلیس هم همه را متفرق می کند.

نکته مهم و قابل تأمل اینجاست که سازمان تمامی کمپ هایی که اصلاحا باز هستند را با نفوذ خودش قرنطینه کرده و بعدازمدت کوتاهی نفرات را در دسته های کوچک میبرد به مناطق از قبل تعیین شده که خودش خریده و در آنجا نگهداری میکند تا روند مغزشویی و جلسه‌های تفتیش عقیده و اعتراف به گناه را تحت عنوان نشست غسل و عملیات جاری را ادامه دهد.

Albania-Awamel sarkoub


– See more at: http://www.iran-azadi-albania.com/?p=366#sthash.sJmwPF2c.WYPuTeng.dpuf

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید