حمید رضا سلمانی: لیبرتی و اسیران کماکان در بند

0
1493

 

حمید رضا سلمانی، یاران ایران، بیست و سوم اوت ۲۰۱۵:…  اما براستی چرا هنوز سازمان هنوز نفراتی را در عراق نگه دار ی میکند. که امار چه چیزی را بالا ببرد؟ امار ارتش ازادی بخش ملی ایران را می خواهد به این وسیله بالا ببرد.؟ یا امار اشخاصی را که هنوز در سازمان مانده اند و به دینوسیله سعی در این دارد که تفاوتی بین ین افراد قائل شود . گویا که این اشخاص که در لیبرتی مانده اند کماکان به همان ایدئولوژی سابق …

لینک به منبع

لیبرتی و اسیران کماکان در بند

تا کنون گروه های متعددی از نفرات در بند و اسیر از لیبرتی به آلبانی منتقل شده اند و گروه های کوچک دیگری نیز به کشورهای دیگری نیز منتقل شده اند. اما کماکان هنوز نفراتی اسیر دست سازمان در لیبرتی هستند. که امکان شانتاژ سازمان را فراهم میکنند.

اما براستی چرا هنوز سازمان هنوز نفراتی را در عراق نگه دار ی میکند. که امار چه چیزی را بالا ببرد؟ امار ارتش ازادی بخش ملی ایران را می خواهد به این وسیله بالا ببرد.؟

یا امار اشخاصی را که هنوز در سازمان مانده اند و به دینوسیله سعی در این دارد که تفاوتی بین ین افراد قائل شود . گویا که این اشخاص که در لیبرتی مانده اند کماکان به همان ایدئولوژی سابق سازمان که همان سرنگونی از طریق اعمال مسلحانه بود مقید هستند. . و این را ندیده میگیرند که تمامی نفرات باقی مانده نیز تمایلی به ماندن در لیبرتی ندارند. اما جبر تشکلیلات انها را مجبور به این می کند که جهت گیری مستمر از سازمان بگیرند.

بهرحال این نفرات باقی مانده در سازمان و لیبرتی نه ان ارتش ازادی بخش ملی ایران – به گفته سازمان مجاهدین- خواهند شد. و نه قدرتی که که در سرنگونی مثمر ثمر واقع شد.

تنها جای سوالی که باقی میماند این است که رجوی چه سودی از نگه داری این افراد در لیبرتی می برد؟؟؟؟

شاید تنها سودی که ببرد این باشد که تعداد اسیران در بند خود را بالا ببرد و بتواند از خانواده ها باج بیشتری بگیرد. نه تنها یک خط بیشتر یا یک خط کمتر.

به امید روزی که سازمان مجاهدین و در راس ان مسعود رجوی پاسخ گوی تمامی ابهامات خلق قهرمان ایران باشد.

حمید رضا سلمانی انجمن یاران ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید