امیر موثقی:مرده خوری های رجوی با گذشت سالیان هنوز ادامه دارد

0
614

مرده خوری های رجوی با گذشت سالیان هنوز ادامه دارد

سید امیر موثقی، کانون آوا، سی ام ژوئیه ۲۰۱۵:… واقعا باید این سوال را در آستانه سالگرد دروغ جاویدان از شما پرسید که حالا چه خواهید کرد بعد ازاینکه مذاکرات هسته ای به نفع ملت ایران پیش رفت و آیا هنوز منتظر جنگ دیگری هستید تا عدو شود سبب خیر برایتان که شاید ایران هم بشود عراق و افغانستان و شما به حکومت برسید بدست امریکا ! پس چی شد جوهر مجاهد …  

لینک به منبع

مرده خوری های رجوی با گذشت سالیان هنوز ادامه دارد

با گذشت سالیان درازازعملیات دروغ جاویدان هنوز فرقه رجوی از خونهای به ناحق ریخته شده ارتزاق میکند و همواره شعار بیمه نامه بیمه نامه سرمیدهد. آری براستی باید از رجوی پرسید چندتا بیمه نامه برای خودت از خونهای به ناحق ریخته شده خریداری کردی؟

از سال ۱۳۶۰ که اعلام مبارزه مسلحانه کردی و هزاران نفر را به کشتن دادی هزاران نفر را روانه زندانهای حکومت کردی تا در زیر شکنجه فقط اسم ننگین تورا بر زبان بیاورند و خوش خوش خوشانت باشد وبعد هم زن و بچه و اعضای مرکزیت آن زمان سازمان را رها کردی و با لباس مبتذل زنانه از کشور خارج شدی و به اروپا پناهنده شدی. بعد هم که به عراق تحت حکومت صدام رفتی و هم پیمان با حکومت بعث بر علیه ایران و ایرانی پرچم خیانت و مزدوری را برافراشتی. بعد هم باگذشت زمان که جنگ به آتش بس کشانده شد فریاد بر آوردی که به خاطر خیانتهای من علیه خاک وناموس ایرانی بوده وچون طناب داررا بر گردن خود احساس کردی فرمان حرکت به طرف مرزهای کشور را صادر کردی تا هزاران نفر را به کشتن دهی که با یک تیردونشان زده باشی اول اینکه سازمان و تشکیلات را از شر یکسری پاک سازی کنی و بعد هم فریاد برآوری که من قبل از پذیرش اتش بس قیام ملی میهنی خود را انجام دادم و هرانچه را که در چنته داشتم در طبق اخلاص نهادم .

ویا عجبا عجبا از خود خواهی ها و کوته نظری های احمق و جاه طلبی همچون تو ای رجوی خائن آیا واقعا برای بقدرت رسیدن باید این چنین انسانهای بی گناه را مسخ میکردی و به کشتن میدادی که حالا بعد از گذشت سالیان، سی خرداد را با یک حرکت مشمئز کننده با مریم به پایان ببری و دروغ جاویدان را هم با پخش کردن مشتی چرندیات از جانب خودت و نشان دادن انبوه فیلمهای ادیت شده هرساله به پایان ببری. واقعا که باید گفت ای وای بر شما سنگ دلان و پست صفتان که با نسل ما چه ها که نکردید و خود هنوزکه هنوزه فرار را بر قرار ترجیح داده و فکر میکنید که روزی به قدرت خواهید رسید. واقعا باید این سوال را در آستانه سالگرد دروغ جاویدان از شما پرسید که حالا چه خواهید کرد بعد ازاینکه مذاکرات هسته ای به نفع ملت ایران پیش رفت و آیا هنوز منتظر جنگ دیگری هستید تا عدو شود سبب خیر برایتان که شاید ایران هم بشود عراق و افغانستان و شما به حکومت برسید بدست امریکا ! پس چی شد جوهر مجاهد خلق؟ پس چی شد انقلاب بد نام مریم؟ پس چی شد میتوان و بایدهایی که سر میدادید؟ همش گاف و پوچ بود و شعار؟ پس واقعا که باید گفت از بنیان کارتان اشکال داشته و مزدور و مزدور صفتی را توشه راه کرده بودید و می خواستید مفت خورانه به قدرت برسید .

سید امیر موثقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید