غفور فتاحیان: حمایت از دو پدر رنجدیده وظیفۀ هر انسان آزاده و شریف است

0
770

حمایت از دو پدر رنجدیده وظیفۀ هر انسان آزاده و شریف است

غفور فتاحیان، یاران ایران، نوزدهم ژوئیه ۲۰۱۵:…  روز دوشنبه گذشته تعدادی از ارذل و اوباش و بی وطن به دستور مافیای وطن فروش اور سوواز یعنی مریم قجر به دو پدر درد مند و معترض حمله کردند. این اراذل بی وطن حتی به دختر اقای مصطفی محمدی هم رحم نکرده و او را به باد کتک گرفتند. حمله ناجوانمردانه به این دو پدر که هر کدام سالیان سال عمر و تمام …

لینک به منبع

حمایت از دو پدر رنجدیده وظیفۀ هر انسان آزاده و شریف است

روز دوشنبه گذشته تعدادی از ارذل و اوباش و بی وطن به دستور مافیای وطن فروش اور سوواز یعنی مریم قجر به دو پدر درد مند و معترض حمله کردند. این اراذل بی وطن حتی به دختر اقای مصطفی محمدی هم رحم نکرده و او را به باد کتک گرفتند.

حمله ناجوانمردانه به این دو پدر که هر کدام سالیان سال عمر و تمام هست و نیست و زندگی خود را برای همین فرقه تروریستی گذاشتند پدارانی که هر کدام دختری و جگر گوشه ای در کمپ لیبرتی در اسارت فرقه رجوی دارند تنفر و انزجار هر انسان شرافتمندی را برمی انگیزد. مگر استاد غلام (آقای قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین که خود رجوی او را همیشه استاد غلام صدا می زد زیرا هم مترجم و هم معلم عربی او بود) و آقای مصطفی محمدی چه می خواستند؟ مگر خواستۀ این پداران داغدیده چی بود؟ مگر آنها غیر از اینکه رهبران فرقه دختران آنها را از جهنم عراق بیرون ببرد و اجازۀ دیدار آنها با خانواده هایشان را بدهد خواستۀ دیگری دارند که مریم رجوی پدر خواندۀ بی شرفی و بی شرافتی حتی تحمل این خواسته و اعتراض را هم ندارد و چاقوکشان و اوباش خود را بر سر آنها می ریزد؟!.

مگر مصطفی پدری رنجدیده جز آزادی دخترش چیز دیگری می خواهد؟

مگر استاد غلام یک پدر پیر چه چیزی غیر از آزادی دخترش می خواهد که اینطوری توسط شعبان بی مخ های فرقه بی وطن و وطن فروش رجوی آماج دشنام و تهدید و تهمت و کتک قرار می گیرد؟

و جالبتر و مضحک تر اطلاعیۀ صادره از یک دکان بقالی یا نقالی و افسانه سرایی رجوی به نام کمیسیون «امنیت و ضد تروریسم»!! شورای دست ساز رجوی است که بطور بی سابقه ای بیسوادی و بی اطلاعی این کمیسیون و سازمان مدعی داشتن «اطلاعات دقیق»! را به نحو خنده داری برای همگان آشکار می سازد.

شما وقتی نام مدیر یک سایت معروف جدا شدگان را که در همین پاریس و بیخ گوش خود شما می باشد نمی دانید و آن را به شخص دیگری نسبت می دهید پس چگونه مدعی «داشتن سری ترین اطلاعات اتمی و غیر اتمی رژیم» می شوید؟! از همین جا معلوم می شود آنهمه دروغها و بافته های مسخره و مضحکتان تا چه حد واقعیت دارند؟!!

راستی سؤالی دیگر، این همه دروغ و دغل و شیادی را گماشتگان رجوی چطوری جور می کنند؟ البته برای کسانی که از نزدیک این فرقه تروریستی را می شناساند اینگونه جعلیات و یاوه های بهم بافته و حقه بازی و دروغ هیچ جای تعجبی ندارد چرا که اینها سنگ بنای فرقه ای جهنمی است که بنیانگذار آن شخصی شیاد و شیطانی مجسم به نام مسعود رجوی است که تجارب کلانی در این زمینه ها در عراق دارد جایی که سالیان سال با این دروغ ها و شیادی ها توانست افراد اسیر را در عراق نگه دارد.

در خاتمه تأکید می کنم که وظیفۀ همۀ انسانهای آزاده و شریف است که این حملۀ ناجوانمردانه را محکوم کنند.

ولی من اینجا باید به این باند تروریستی یادآوری کنم که جواب این اعمال تروریستی و ضد انسانی شما را در همین جا دادگاههای فرانسه خواهند داد.

غفور فتاحیان – پاریس انجمن یاران

۱۶ ژوئیۀ ۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید