میرباقر صداقی: توافق اتمی و شانس وجه المصالحه شدن فرقه رجوی

0
1291

توافق اتمی و شانس وجه المصالحه شدن فرقه رجوی

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، پاریس، شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۵:… سئوال اینجاست بعد از توافق اتمی نقش فرقه رجوی در افشای سایتهای اتمی ایران چه خواهد شد ؟ تاریخ مصرف فرقه رجوی برای ایجاد اهرمهای فشاری ادامه دارد یا خیر ؟ بی شک وقتی دولت آمریکا حضور مستقیم در بازرسیهای سایتهای هسته ای دارد تاریخ مصرف وطن فروشان چون فرقه رجوی بسر آمده …

لینک به منبع

توافق اتمی و شانس وجه المصالحه شدن فرقه رجوی

توافق با ایران سر برنامه اتمی‌اش در صبح روز سه شنبه در وین باعث بی آبرویی بیش از حد مریم و مسعود رجوی در سطح بین الملی وبخصوص بی آبرویی درون تشکیلاتی فرقه رجوی شد چرا که این فرقه هم در تاکتیک و هم در استراتژی تمامی سرمایه هایش را برای بر هم زدن توافق هسته ای سرمایه گذاری کرده بود .

بعد از اعلان توافق هسته ای رئیس جمهور خانم مریم رجوی باز با غلط گویی مدعی شد که توافق اتمی میان ایران و ۱+۵ عقب نشینی تحمیلی و نقض خط قرمز آقای خامنه ای و جام زهر نظام حاکم بر ایران است . حامیان سیاسی این فرقه تروریستی در آمریکا که نئو محافظه کاران جنگ طلب و لابیهای اسرائیلی بودند در بازی مذاکره و توافق اتمی به آقای اوباما باختند و آقای اوباما با تمامی مشکلاتی که کنگره برای جلوگیری از توافق اتمی با ایران در مقابل او گذاشته بود نهایتا در سیاست راهبردی پیروز شد و صبح امروز توافق اتمی با ایران را در رسانه های رسمی اعلان نمودن و آشکارا به کنگره گوشزد کردند که در مقابل سنگ اندازیهای آنها حتی اگر لازم باشد از حق وتوی خود استفاده خواهد کرد .

بعد از این توافق مسعود و مریم رجوی بیش از هر کس و بیش از هر زمان دیگر احساس میکنند حامیان سیاسی خود در امریکا و اروپا را از دست داده است در دنیائی که تعادل قوا حرف اول وآخر را میزند داشتن احرمهای قدرتمند شرط لازم بقا است و خوشبختانه توافق اصولی ۱+۵ با ایران و پرهیز از جنگ و ویرانی امکان بقای لاشخورانی چون مسعود و مریم رجوی را گرفت و دیگر تکرار کلیشه ای حرفهای مریم رجوی دردی از این فرقه حل نخواهد کرد بگذار این فرقه در برنامه پرونده چه چه بزند که ما بردیم و ویلپنت پاریس را با تمامی هزینه های سرسآم آورش اجرا کردیم اما حقایق گرانتر از این حرفها است که فرقه رجوی فکر میکند . به نظر من کنگره و جمهوری خواهان مخالف توافق هسته ای بعد از این هر اقدامی را علیه توافق هسته ای انجام دهند باعث شقه بیشتر نظام تحریمها و عدم مشروعیت خواهند شد و پیروز این توافق مردم ا یران خواهند بود که شایسته نیست بیشتر از این در زیر فشار تحریمهای ظالمانه کمرشان خم شود .

سئوال اینجاست بعد از توافق اتمی نقش فرقه رجوی در افشای سایتهای اتمی ایران چه خواهد شد ؟ تاریخ مصرف فرقه رجوی برای ایجاد اهرمهای فشاری ادامه دارد یا خیر ؟

بی شک وقتی دولت آمریکا حضور مستقیم در بازرسیهای سایتهای هسته ای دارد تاریخ مصرف وطن فروشان چون فرقه رجوی بسر آمده است توافق اتمی هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت دشمنی های طرفین مذاکره را کمتر خواهد کرد و برای رفع کدورتها طرفین حاضر خواهند شد به وجه المصالحه بپردازند و این شانس برای فرقه رجوی ضریب خواهد خورد بخصوص برای رهبر غایب آن حتی احتمال انحلال فرقه رجوی واقعیت خارج از تصور نیست . گذشته سرنوشت بدی را برای آقای عبدالله اوجالان و عبدالمالک ریگی رقم زد سربازان امام زمان علم غیب نداشتند اما دیدیم که در مورد آقای عبدالمالک ریگی صاحب علم غیب شدن . شاید تا دیروز آمریکا نمیدانست در مورد فرقه رجوی چکار باید بکند اما امروز بر اساس مصلحت تصمیمهای تاریخی دیگری روی میز باشد یادمان نرفته است گر چه آقای جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا حاضر نشد با ایران مذاکره کند اما دولت پس از او با متحدین اروپائیش خط نوینی را در قبال ایران در پیش گرفتند برقراری روابط همیشه قربانی لازم دارد در این میان فرقه رجوی بهترین قربانی خواهد بود چون همه طرفهای درگیر بهانه های لازم را دارند از جمله بهانه تروریست و همکاری با صدام حسین دیکتاتور سابق عراق .

به هر حال توافق هسته ای امروز نفوذ دولت ایران را در سطح منطقه ای و بین المللی را افزایش داده است و این به خودی خود خبر بدی برای فرقه رجوی است شاید در توان چانه زنی , دولت ایران پشیزی برای این فرقه قائل نشود اما قانون احتمالات را هم نباید نادیده گرفت باید به ختم غائله توجه کرد بنظر من آینده نزدیک چشم اندازهای چالش برانگیزی را برای فرقه رجوی رقم خواهد داشت زمان برای فرقه رجوی در حال به سر رسیدن است .

میر باقر صداقی

سوئیس ۱۵٫۰۷٫۲۰۱۵

sobhani-TV

بازندگان بزرگ؟ مسعود رجوی چه خواهد کرد؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید