محمد رزاقی:روز سیاه رجوی داعشی واربابش نتانیاهو رقم خورد.

0
1010

روز سیاه رجوی داعشی واربابش نتانیاهو رقم خورد.

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۵:… در این میان ۲ نفرکه سر دسته جنایتکاران و ضد ایران و ایرانی هستند روز سیاه را در روز روشن به چشم خود دیدند یکی رجوی داعشی و دیگری نتانیاهو جنایتکار.  یکی ارباب و دیگری قارا کنیزی که هر وقت اسم مذاکرات می امد رجوی داعشی به دستور اربابانش یک جلسه به اصطلاح افشاگرانه برپا می کرد …

لینک به منبع

روز سیاه رجوی داعشی واربابش نتانیاهو رقم خورد .

امروز همه خبرگزاریهای دنیا از توافق ایران با کشورهای ۵+۱ خبر پخش کردند و از داخل ایران هم خوشحالی رقص و پایکوبی مردم در خیابانها از اینکه بعد سالیان تحریمها و فشارها تا حدودی برداشته می شود .

خبر توافق هسته ای ایران با کشورهای ۵+۱ از طرف سران کشورهای درگیر نیز مورد تائید قرار گرفت و انها نیز از اینکه توتانسته اند بعد این همه مدت مذاکره طولانی به یک توافق دست یابند ابراز رضایت می کردند .

اما در این میان ۲ نفرکه سر دسته جنایتکاران و ضد ایران و ایرانی هستند روز سیاه را در روز روشن به چشم خود دیدند یکی رجوی داعشی و دیگری نتانیاهو جنایتکار.

یکی ارباب و دیگری قارا کنیزی که هر وقت اسم مذاکرات می امد رجوی داعشی به دستور اربابانش یک جلسه به اصطلاح افشاگرانه برپا می کرد چوب اشاره دست مهدی ابریشمچی شوهرسابق مریم قجر می داد تا روی نقشه وطن فروشی ؛ بی شرفی خودشان را به نمایش بگذارند و مریم قجر هم در هر نشست و بر خواستی از امریکا ؛ اروپا و … می خواست که هم تحریمها بر علیه ایران بیشتر شود و هم تبلیغ و درخواست به جنگ با ایران می کرد .

همکاری تنگاتنگ در دروغپردازی رجوی داعشی واسرائیل علیه ایران ؛ همکاری رجوی داعشی و موساد در ترور دانشمندان ایرانی؛ دادن اطلاعات دروغ به کشورهای و سازمانهای اطلاعاتی از طرف رجوی داعشی ؛ وطن فروشی ؛ مزدوری رجوی هم نتوانست مانع تحقق یک توافق شود و کوچکترین خللی بوجود بیاورد .

در حالی که در چند هفته گذشته مریم قجر داعشی در جلسه میان دوره ای مزدبگیران خود مدعی شده بود که افشاگری لویزان ۳ از طرف فرقه رجوی در واشنگتن تاثیر بسیاری روی روند مذاکرات و مسئله هسته ای داشته !

البته ما که نفهمیدیم کارخانه گاو صندوق سازی که فرقه رجوی داعشی بعنوان مرکز هسته ای می خواست قالب کند چه تاثیری داشته از ان حرفهایی هست که فقط رجوی تاثیرات ان را می فهمد و می بیند چون قرار نیست کسی بجای رهبر مفقود الاثر تاثیرات ببیند .

اما با اعلام توافق هسته ای ایران و کشورهای ۵+۱ مریم قجر یک ادعایی کرده که همین نشان می دهد روز اعلام توافق روز سیاه فرقه رجوی داعشی و نتانیاهو رقم خورده !

مریم قجر داعشی در اطلاعیه صادر شده از شورای دست ساز رجوی مدعی شده اولا این توافق امضا ندارد و معتبر نیست !

من فکرمی کنم دلیل اینکه این توافق امضاء نداشته به خاطر اینکه مذاکرده کننده ها منتظر هستند که مریم قجر رئیس جمهور حسرت به دل هر وقت بر روی تخت ریاست جمهور نشستند دستور بدهند که مذاکره کننده ها انگشت بزنند ؛ مهر بزنند ؛ امضا کنند ؛ یا …

پس دلیل امضاء نکردن توافق معلوم شد .

بعد هم مریم قجر ادعا کرده این توافق یعنی دور زدن ۶ قطعنامه شورای امنیت !

خوب این مذاکره کننده ها ۵+۱ کلآ کارشان خلاف کردن اصلا تو این مدت مذاکره سازمان ملل و شورای امنیت و … خبر نداشتند این پدر سوخته ها دور از چشم همه می خواستند ۶ قطعنامه را دور بزنند حال که مریم قجر این افشاء کرده امیدواریم این هم تاثیر خود را داشته باشد دیگر این اقای کری و لاوروف و دیگر وزای خارجه شورای امنیت دور نزنند همین که رسیدند جلو در شورای امنیت همانجا پیاده شوند آخه این چه کار زشتی که این وزاری خارجه ۶ کشور قدرتمند دنیا می کنند . خخ

اما چند نکته ای که باید به جد در روزهای اینده شاهدش باشیم اقدامات تروریستی فرقه رجوی داعشی علیه جدا شده ها و خانواده های اعضاء اسیر در چنگال رجوی داعشی تشدید خواهد شد .

چون تجربه سالیان نشان داده رجوی برای خالی کردن کینه حیوانی خود و برای سر پوش گذاشتن به شکستهایش همیشه در ۲ جا فعال بوده یکی در داخل مناسبات یعنی سرکوب و تشدید خفقان در درون تشکیلات برای جلو گیری از جدا شدن اعضاء و منحرف کردن اذهان اعضاء نگون بخت از تحلیلهای ابدوغ غیاری رجوی در هر سر فصل و سر پوش گذاشتن به شکستهایش .

دوم فعال شدن علیه جدا شده ها و خانواده ها در نوشتن مطالب دروغ و ترور شخصیت که همه اینها زمینه ترور فیزیکی می باشد و اعزام تیمهای اموزش دیده فدائیان صدام از اردوگاه اور سوراواز که مقرمریم قجر داعشی برای ترور جدا شده ها و منتقدان در خیابانها و …

اما در اخر به رجوی داعشی و دارو دسته جنایتکارش می گویم دیدید سیلی خدا صدا ندارد سالیان سال مزدوری ؛ وطن فروشی کردید ؛ دروغ گفتید تا با شیادی به نیات کثیف خود برسید ؛ ملیونها دلار به جنگ طلبان و مزدبگیرانتان پرداخت کردید تا به اهداف کثیفتان برسید ؛ روز ها و شبها نقشه کشیدید در ترور و قتل دانشمندان ایرانی با کثیف ترینها همکاری کردید ؛ برای فشار به ملت ایران به هر دریوزگی دست زدید ؛ قارا کنیزی سرویسهای بد نام مثل موساد و سرویسهای شیوخ مرتجع عرب را تمام قد انجام دادید ؛ حرفهای نتانیاهو جنایتکار را به فارسی نشخوار کردید تا حلقه بگوشیتان را اثبات کنید ؛ در ماه رمضان به دروغ و با شیادی ازمسلمان بودن انهم از نوع دموکرات اش دم زدید در حالی که در پشت به ترور و ضرب شتم افراد بی دفاع که عمرشان را شما به فنا دادید پرداختید ؛ و …

اما شب قدر برای شما روز سیاه را رقم زد !

پاریس : محمد رزاقی

sobhani-TV

 

بازندگان بزرگ؟ مسعود رجوی چه خواهد کرد؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید