میرباقر صداقی: بیوگرافی مسعود رجوی

0
743

جدا شدن آقای بنی صدر از شورا و اعتراف او به قدرت طلبی و هژمونی خواهی مسعود رجوی گوشه ای آشکار از قدرت طلبی مسعود رجوی است جدا شدن آقای متین دفتری نیز بخاطر زیاده خواهی و قدرت طلبی مسعود رجوی در شورا بوده ا ست . مسعود رجوی با دیکتاتوری در شورا خط پیش میبرد بخاطر این هم تعدادی زیادی از انسانهای شریف از شورا جدا شدن چرا آقای قاسملو از شورا جدا شد طبق سند ویدیوئی آقای قاسملو میگفت مسعود رجوی به دروغ میگوید به خود مختاری کردستان اعتقاد دارد کسی که به خودمتختاری سایر ملیت ها اعتقاد ندارد چگونه میتواند خودمختاری کردستان را قبول کند

بیو گرافی مسعود رجوی

میرباقر صداقی ـ 23.06.2015   مسعود رجوی متولد سال ۱۳۲۷ از شهر طبس دراستان خراسان است . گرچه از دوران نوجوانی مسعود رجوی هیچ سند معتبری دردسترس نیست اما بی تردید اولین خیانت مسعود رجوی در زندان برای حفظ جانش , همکاری با ساواک و قربانی کردن بینانگذاران سازمان بوده است . خیانت بخاطر فرار از حکم اعدام شخصیت و هویت مسعود رجوی را تا به امروز شکل و نضج داده است . این هویت دارای ویژه گیهای منحصر بفردی است از جمله این ویژه گیها میتوان به بزدل بود ن , , مستبد, خائن , زن باره گی و فساد اخلاقی , دروغگو , متوهم , حراف , وطن فروش , قدرت طلب , آدم کش و جانی , شکنجه گر , دزد , رذل , اپورتونیست , شقی , بیمار روانی و کیش شخصیت نام برد .

فی الواقع مسعود رجوی لطمه بزرگی به تاریخ مبارزاتی مردم ایران بوده است مسعود رجوی بیش از ۴۰ سال است که با خیانت و وطن فروشی ارتزاق میکند و در مقابل سکوت و بی عملی احزاب سیاسی خارج کشور با بی شرمی به خیانت خود افتخار میکند آخر در دینای امروز نوکری اجنبی قبح خود را ریخته است .

برای یکایک ویژه گیهای هویتی مسعود رجوی میتوان هزاران فاکت ردیف نمود . ذیلا به مواردی از آن که در این مجال میگنجد اشاره میکنم .

هیچوقت در تقویم سازمانی فرقه رجوی دیده نشده است که مسعود رجوی در شرایط خطیر و پر خطر در صحنه جنگ حضور داشته باشد از جمله فرار مسعود رجوی در سال ۶۰ از ایران و قربانی کردن موسی خیابانی و اشرف ربیعی . فرار مسعود و مریم رجوی در جنگ اول خلیج ( جنگ اول آمریکا با عراق ) به اردن و قرار دادن نیروهای در شرایط جنگی و وادار کردن نیروها برای قتل عام کردها ی عراقی که علیه دیکتاتور عراق صدام حسین قیام کرده بودند و حفظ حکومت صدام حسین . فرار مسعود و مریم رجوی در جنگ دوم آمریکا با عراق و قرار دادن نیروها زیر بمباران شدید نیروهای آمریکائی و انگلیسی . این فرار و غیبت کبری مسعود رجوی تا به امروز ادامه دارد مسعود رجوی خوب میداند بدلیل رهبری عملیاتهای تروریستی که در نقاط مختلف جهان مرتکب شده است دیر یا زود توسط پلیس اینترپل مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و هیچ دولت اجنبی در مقابل قوانین بین المللی آشکارا توان نگهداری از مسعود رجوی را نخواهد داشت .

انقلاب ایدئولوژیک درون تشکیلاتی و مالیخولیای که زائیده توهمات ذهنی مسعود رجوی برای سوء استفاده های جنسی از زنان عضو فرقه در تشکیلات. طبق گزارشات موثق اعضای سابق شورای رهبری مسعود رجوی در زمستات ۷۶ در جمع بزرگی از شورای رهبری در قرارگاه بدیع زادگان بعد از ابلاغ رده شورای رهبری به زنان قربانی برای ا ینکه به امیال کثیف خود برسد با وساطت مریم رجوی تعدادی زیادی از زنان شورای رهبری را در سالنی به نام ایگس جمع میکند مسعود رجوی با هدیه گردنبند های طلا و خواندن صیغه عقد میان همه زنان شورای رهیری از زنان قربانی میخواهد که زن دائم او شده و با او رابطه محرمیت داشته باشند و بعد مریم رجوی تمامی این زنان را مجبور میکنند که لخت شده در مقابل مسعود رجوی رقص رهائی داشته باشند و اینگونه مسعود رجوی این زنان را به خوابگاه خود میبرد و به آنها تجاوز مبکرد. بخاطر فساد رهبری و سر تشکیلات فساد سرتا پاپی مناسبات و تشکیلات فرقه رجوی را فرا گرفته است , فساد اخلاقی در تمامی سطوح تشکیلاتی دیده میشود من تنها اینجا به مواردی از فساد های اخلاقی لو رفته که شاهد بودم اشاره میکنم

آقای حسن خانی با مسئول خواهر آشپزخانه / آقای پرویز ل با خانم ه / آقای پویا با خانم زهره ش / آقای مهدی با خانم زهره ش / آقای علیرضا با خانم فاطمه غ نقطه شروع این همه فساد اخلاقی تحلیل نیروها از سر تشکیلات بود بطور مشخص تعدادی از این اعضا میگفتند وقتی آن بالا بکن بکن است چرا ما نه و این در محفلهای درون تشکیلاتی دهان به دهان میچرخید .

محسن… که از نفرات لایه اول اسکورت بغداد و حفاظت مقرهای فرقه رجوی در بغداد بود بود . بعد از فرار مسعود رجوی و فروپاشی صدام حسین چون تمامی مقرهای فرقه رجوی در بغداد بدست دولت جدید افتاده بود دیگر حفاظت بغداد معنی نداشد لذا تشکیلات مجبور شده بود این نفرات لایه اول اسکورت و حفاظت بغداد را در مقر های قرارگاه اشرف سازماندهی کنند یکی از ویژه گیهای شاید خوب محسن این بود که زیاد حرف میزد . او بدفعات در محفلهای که با من داشت میگفت میر باقر حفاظت بغداد بودن کار ساده ای نبود باید خیلی ایدئولوژیک باشی تا بتوانی آنجا کارت را ادامه بدهی مخصوصا او به مقر استقرار مسعود رجوی و مریم رجوی در بغداد اشاره میکرد که در محل مسیحی نشین و اعیان نشین بغداد بود طبق گفته محسن بدلیل گرمای زیاد عراق اهالی این منطقه تماما دوست داشتن در فصول گرم سال کاملا لخت شده در کنار استخر خانه هایشان که عموما دیوار و حصاری نداشتند دراز کشیده و استراحت کنند .

حتی دوستی از حفاظت بغداد مگیفت این برادر شریف( مهدی ابریشمجچی) دیگر شورش را در آورده است زنی به آن خوشگلی ( خواهر موسی خیابانی) را دارد ولی سیر نمیشود ودر کار روابط با زنان عراقی ارتباط دارد .

جدا شدن آقای بنی صدر از شورا و اعتراف او به قدرت طلبی و هژمونی خواهی مسعود رجوی گوشه ای آشکار از قدرت طلبی مسعود رجوی است جدا شدن آقای متین دفتری نیز بخاطر زیاده خواهی و قدرت طلبی مسعود رجوی در شورا بوده ا ست . مسعود رجوی با دیکتاتوری در شورا خط پیش میبرد بخاطر این هم تعدادی زیادی از انسانهای شریف از شورا جدا شدن چرا آقای قاسملو از شورا جدا شد طبق سند ویدیوئی آقای قاسملو میگفت مسعود رجوی به دروغ میگوید به خود مختاری کردستان اعتقاد دارد کسی که به خودمتختاری سایر ملیت ها اعتقاد ندارد چگونه میتواند خودمختاری کردستان را قبول کند . اما مسعود رجوی در داخل مناسبات به دروغ میگفت یک روز آقای قاسملو پیش من آمد و گفت کاک مسعود اگر قول میدهی تا ۶ ما رژیم را سرنگون کنی من هستم اگر توان سرنگون کردن نداری من میروم مذاکره و اینطور وانمود میکرد که آقای قاسملو از مبارزه بریده است .

طبق تحلیل تمامی شخصیتهای که روزگاری از نزدیک با مسعود رجوی کار کرده اند از جمله آقایان بنی صدر , قاسملو , متین دفتری و…… مسعود رجوی از بیماری روانی و کیش شخصیت رنج میبرد و او چشم دیدن هیچ کس را ندارد او خودش را از همه بالاتر میبیند و در مناسبات هم در بحث امام زمان خودش را امام زمان معرفی کرد فی الواقع او یک دیوانه واقعی است که به هیچ دین و آئینی اعتقاد ندارد.

میر باقر صداقی

۲۳٫۰۶٫۲۰۱۵

لینک به منبع : ایرن ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید