محمد رزاقی: سازندگان داعش از تجربه رجوی داعشی استفاده می کنند !

0
1056

اینکه ابوبکر داعشی کسانی که خواهان جدایی ازشبکه تروریستی و خونخوار وی می شوند زندانی و شکنجه می کند این مورد هم چیز جدیدی نیست ! رجوی داعشی بیش از بیست سال پیش این روش بکار برده و هنوز هم به این روش ادامه می دهد و اعضائی که خواهان جدائی از فرقه رجوی داعشی می شوند به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر زندانی و شکنجه می کنند و رجوی داعشی در پائیز سال ۷۳ شمسی بیش از ۵۰۰ عضوء ناراضی و خواهان خروج از مناسبات فرقه گرایانه رجوی داعشی بودند را زندانی و بصورت وحشیانه شکنجه کرد و خودم جزو کسانی بودم به به دستور شخص رجوی داعشی متحمل شکنجه روحی و جسمی شده ام و شاهد مرگ اعضاء نگون بختی مثل قربانعلی ترابی در داخل سلول زندانی که رجوی در اردوگاه بد نام اشرف برای اعضاء ناراضی و خواهان جدائی بودند را شاهد بودم .

سازندگان داعش از تجربه رجوی داعشی استفاده می کنند !

محمد رزاقی ـ ایران اینترلینک  18.05.2015  دیشب با شنیدن ۳ خبر از داعش من تمامآ یاد مناسبات فرقه رجوی داعشی انداخت . ساعتها روی موضوع فکر کردم تا شاید یک تاهمخوانی در عملکرد رجوی داعشی و ابوبکر بغدادی داعشی پیدا کنم ولی هر چه عمق تر به یاد اوری گذشته ها می نگرستم و عملکرد رجوی داعشی و بغدادی داعشی کنار هم می گذاشتم می دیدم محتواء عملکرد هیچ فرقی با هم ندارد .

۳ خبری که در یک در سایتها ی خبری خواندم و از تلویزیونها شنیدم :

ــ داعش در موصل جنازه یک دختر را دربین زباله ها انداخته !

ــ داعش در فلوجه از خروج افراد به خارج از شهر جلو گیری می کند !

ـ داعش یک شهروند اذربایجان شمالی را که به داعش پیوسته بود و بعد مدتی می خواسته از داعش جدا شود زندانی وبصورت وحشیانه شکنجه کرده !

این رفتار درست عملکرد رجوی داعشی که در مناسبات خود از سالیان پیش ساری و جاری کرده و عمل کرده و هنوز هم به ان ادامه می دهد .

ـــ اینکه داعش جنازه یک نفر را به زباله انداخته من یاد زندانهای سال ۷۳ در داخل اردوگاه بد نام اشرف انداخت که نادر رفیعی به همراه چند شکنجه گر ( بهرام جنت با نام مستعار مختار ــ حسن عزتی با نام مستعار نریمان که هر ۲ توسط رجوی داعشی به البانی منتقل شده اند ــ فاضل موسوی سیگار نیا ) زمانی که در سلول انفرادی اردوگاه بد نام اشرف زندانی بودم نصف شبی بیدارم کردند با دست بسته و چشم بند به چشم بیرون بردند و در مقابل چاهی چشمانم را باز کردند نادر رفیعی گفت صد تا مثل ترا در این چاه انداخته ایم و روی جسدش یک کیسه آهگ ریخته ایم استخوانهایش هم اب شده !

ــ اینکه ابوبکر داعشی از خروج افراد از شهر جلو گیری می کند و انسانها را بعنوان سپر استفاده می کند روش جدیدی نیست رجوی بیش از بیست سال که از این شیوه استفاده می کند و اعضاء نگون بخت سپر هزاران بلا ساخته تا بتواند به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه بدهد و مریم قجر حرمسرادار شخصی رجوی در اروپا و در ویلای اور سوراواز پاریس با سس مبارزه به سیاحت کشورهای مختلف اروپا برود و اسم خوش گذرانی های خود را به اسم مبارزه به خورد اعضاء نگون بختی که رجوی سالیان سال در اردوگاه بد نام اشرف و هم اکنون هم در کمپ لیبرتی بعنوان سپر استفاده می کند .

در این مورد رجوی داعشی از ابوبکر البغدادی هم پیشی گرفته و حتا اجازه نمی دهد خانواده های اعضاء نگون بختی که فقط خواهان چند دقیقه ملاقات هستند اعضاء از کمپ لیبرتی تا دم درب بیاینند چه رسد به خروج از اسارتگاهی که رجوی داعشی برای اعضاء درست کرده و فراتر از ان در اروپا به دستور مریم قجر تروریستهای اموزش دیده فدائیان صدام مستقر در اردوگاه مریم قجر در اور سوراوازبه اقای مصطفی محمدی و دخترش که خواهان ملاقات با سمیه محمدی هستند به قصد ترور و ضرب و شتم حمله می کنند .مریم رجوی داعش تروریسم

ــ اینکه ابوبکر داعشی کسانی که خواهان جدایی ازشبکه تروریستی و خونخوار وی می شوند زندانی و شکنجه می کند این مورد هم چیز جدیدی نیست ! رجوی داعشی بیش از بیست سال پیش این روش بکار برده و هنوز هم به این روش ادامه می دهد و اعضائی که خواهان جدائی از فرقه رجوی داعشی می شوند به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر زندانی و شکنجه می کنند و رجوی داعشی در پائیز سال ۷۳ شمسی بیش از ۵۰۰ عضوء ناراضی و خواهان خروج از مناسبات فرقه گرایانه رجوی داعشی بودند را زندانی و بصورت وحشیانه شکنجه کرد و خودم جزو کسانی بودم به به دستور شخص رجوی داعشی متحمل شکنجه روحی و جسمی شده ام و شاهد مرگ اعضاء نگون بختی مثل قربانعلی ترابی در داخل سلول زندانی که رجوی در اردوگاه بد نام اشرف برای اعضاء ناراضی و خواهان جدائی بودند را شاهد بودم .

همچنین شاهد دستور ترور و قتل جدا شده ها از طرف رجوی داعشی حتا در کشورهای ازاد هستیم و بارها جمله تروریستهای اعزامی رجوی داعشی به جدا شده ها به قصد ترور و ضرب و شتم در خیابانهای پاریس و اروپا بودیم و هستیم .

با توجه به رویکرد و رفتار های وحشیانه ابوبکر بعدادی چه با انسانهای معمولی و چه با اعضاء خود شخصا به این نتیجه می رسم و مطمئن می شوم بعنوان کسی که ۲۰ سال از شگرد و رفتار رجوی داعشی شناخت پیدا دارم الگوی رفتاری و جنایات داعشی های ابوبکر البغدادی در محتوا با رفتارهای وحشیانه رجوی داعشی یکی می باشد ورفتارهای داعشی های البغدادی الگو و کپی برداری شده از طرف سازنده گان ابوبکر داعشی می باشد .

پاریس : محمد رزاقی

لینک به منبع  ایران اینترلینک

http://iran-interlink.org

لینک به قسمت اول
رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه .(۱)
لینک به قسمت دوم
رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه . (۲)

رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه . (۳)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید