آکسیون اعتراضی در میدان شتله پاریس- گزارش انجمن زنان

0
826

آکسیون اعتراضی در میدان شتله پاریس- گزارش انجمن زنان

سایت زنان ایران، 14.06.2015

همزمان با برنامه تبلیغاتی مافیای رجوی در ویلپنت پاریس اعضای سابق جدا شده از این فرقه بهمراه شخصیتهای دیگر در میدان شتله پاریس حاضر شدند و با شعارهائی به مافیای رجوی بار دیگر نه گفتند بطوری که این اعتراض بسیار مورد توجه مردم فرانسه قرار گرفته بود.

تعداد زیادی از افراد حاضر شده در این آکسیون کسانی بوده اند که سالها رنج ستم فرقه ای رجوی را کشیده و خود شاهدانی بر بطلان راه و شعارهای دروغین مریم رجوی و شوهر فراری او می باشند.

در این اعتراض جمعی در میدان شتله پاریس آقای مصطفی محمدی پدر سمیه محمدی و دخترش خانم حوریه محمدی که مدتی است مجددا دست به اعتراض زده اند متأسفانه نتوانستند حضور پیدا کنند به این علت که توسط چماقداران اعزامی مریم رجوی از مقر اور سور واز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این آکسیون با استقبال گرم تعدادی خبرنگار از جمله خانم خبرنگارآمریکائی AP بنام گانلی ساکن پاریس  قرار گرفت و در تمام مدت زمان آکسیون مشغول مصاحبه با نفرات بود.

فیلم کوتاهی از آکسیون

13juni2015-mohammadnejad

در این آکسیون سی دی زندگی اسارت بار خانم سمیه محمدی توسط اعضای انجمن زنان خانم ها بتول سلطانی و زهرا معینی و  حمیرا محمد نژاد در میان هموطنان و مردم علاقمند پخش گردید

همچنین بعد از پایان برنامه در حدود 300 نسخه از برشور افشاگرانه چهره واقعی فرقه به زبان فرانسوی و انگلیس در اختیار مردم و رهگذران قرار گرفت.

سی دی زندگی اسارت بار خانم سمیه محمدی

13juni2015-mohammadnejad.2

بروشورهای توزیع شده در میان شهروندان فرانسوی در راستای افشای ماهیت خشونت بار و تروریستی مافیای رجوی

لینک به منبع:انجمن زنان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید