علی جهانی:اعلام جدایی سیاوش رستار در آلبانی، بر خانواده های قهرمان مبارک باد

0
1332

بله در شرایطی که مریم رجوی  سرگماشته های تشکیلات یعنی مهدی ابریشم چی و زهرا مریخی را برای کنترل اوضاع کمپ تیرانا به آنجا  اعزام کرده بود ، و در شرایطی که برای جایگزینی کمپ تیرانا به جای کمپ اشرف سران سازمان در آلبانی با مقامات این کشور دیدار کرده اند و رییس جمهور آلبانی را برای شرکت در مراسم ویلپنت پاریس دعوت کرده اند ، جدایی شما  آقای سیاوش رستار ضربه بزرگی به تشکیلات در حال فروپاشی کامل سازمان در آلبانی وارد کرده است …

اعلام جدایی سیاوش رستار  از فرقه مجاهدین در آلبانی ، بر خانواده های قهرمان  مبارک باد

علی جهانی ـ 11.06.2015  هفته گذشته خوشبختانه یکی دیگر از قربانیان اسیر در فرقه مجاهدین عزم خود را جزم کرد و  در آلبانی بطور علنی از فرقه مجاهدین جدایی خود را اعلام نمود . دوست عزیزم  سیاوش رستار را که در سازمان با اسم مستعار نادر افشار صدایش می کردیم امروز جدایی خود را به طور علنی در کمپ تیرانا اعلام کرد و باید منتظر بود و عکس العمل فرق مجاهدین را در این ارتباط نظاره کرد. سیاوش عزیز در اطلاعیه جدایی خود بدرستی اعلام کرده بود:

” اینجانب  سیاوش رستار با اسم تشکیلاتی  نادر افشار که از سال 1380 تا 1394 به مدت 14 سال در مناسبات سازمان مجاهدین خلق در عراق ، قرارگاه اشرف ، کمپ لیبرتی و همچنین کشور آلبانی در حال فعالیت بوده ام به علت اعتراض به رفتار این سازمان با خانواده های قهرمان مجاهدین که مسعود رجوی آنها را ” الدنگ ” نام گذاری کرده ، جدایی خود را از مجاهدین خلق اعلام می دارم … “ سایت نجات یافتگان در آلبانیali Jahani

تاکید آقای سیاوش  رستار بر نقش خانواده های قهرمان مجاهدین از یک سو نشان از تاثیر عمیق حرکت خانواده ها بر پیکره لرزان تشکیلات مجاهدین دارد و از سوی دیگر قدرشناسی اعضای مجاهدین ، بر خلاف رهبری آن ،  از خانواده های زجر کشیده دارد.

بله در شرایطی که مریم رجوی  سرگماشته های تشکیلات یعنی مهدی ابریشم چی و زهرا مریخی را برای کنترل اوضاع کمپ تیرانا به آنجا  اعزام کرده بود ، و در شرایطی که برای جایگزینی کمپ تیرانا به جای کمپ اشرف سران سازمان در آلبانی با مقامات این کشور دیدار کرده اند و رییس جمهور آلبانی را برای شرکت در مراسم ویلپنت پاریس دعوت کرده اند ، جدایی شما  آقای سیاوش رستار ضربه بزرگی به تشکیلات در حال فروپاشی کامل سازمان در آلبانی وارد کرده است .
همچنین قرار است  گروه دیگری  بزودی از کمپ لیبرتی عراق به ا آلبانی بیایند که این هم خبر خوب و خوشحال کننده ای بود برای همه ما و خانواده های مان که رهبری سازمان آنها را الدنگ خطاب می کند .
سیاوش جان اگر خاطرت باشد چند وقت پیش بعد از آغاز بکار سایت نجات یافتگان آلبانی که برای کمک و نجات اعضای ناراضی از تشکیلات سازمان دایر شده است ؛ سران سازمان واکنش نشان داده بودند. و امروز فهمیدم که این واکنش خشمگین آنها بی دلیل نبوده است چون از تاثیرات فعالیت های این سایت می ترسند و الان شما از تاثیرات فعالیت های این سایت جسارت و شهامت پیدا کرده و اعلام جدایی نمودید .
من بار دیگر به شما به خاطر این عمل تحسین بر انگیز تبریک می گویم و برای شما بهترین ها را آرزو میکنم و مطمئن باشید که این کار شایسته شما الگویی خواهید شد ؛ برای همه کسانی می گردد که هنوز در جدا شدن از سازمان دو دل هستند و یا از عواقب این کار می ترسند.

siyavosh rastar2

اعلام جدایی سیاوش رستار ، عضو با سابقه مجاهدین در آلبانی ، از  فرقه رجوی


https://youtu.be/2cexIQcI9UQ

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید