میرباقر صداقی : ممنوع ملاقاتیها در کمپ لیبرتی و تیرانا

0
705

باید از رهبر فراری ( مسعود رجوی ) و مریم رجوی پرسید چرا باید اعضای این فرقه در عراق ( کمپ لیبرتی ) و آلبانی ( تیرانا ) ممنوع ملاقاتی باشند و ترس تشکیلات شما از تماس خانواده گی چیست چرا بخاطر یک ملاقات ساده دبیر خانه غیر ملی شما در پاریس حنجره پاره میکند و اطلاعیه صادر میکند واقعا یال و کوپال تشکیلات فرقه شما با یک ملاقات خانواده گی فرو می ریزد .بله من بعنوان یک عضو جدا شد و منتقد اعلام میکنم تشکیلات فرقه رجوی یک زندان ممنوع ملاقاتی برای اعضا است , زندانی که زندانیان آن بدلیل شستشوی مغزی نقش زندان بانهای خود را نیز بازی میکند بدلیل محرومیتهای زیاد در تشکیلات فرقه رجوی …

ممنوع ملاقاتیها در کمپ لیبرتی و تیرانا

میر باقر صداقی ــ 27.04.2015     بقرار اطلاع در یک اقدام حقوق بشری در ۲۵ فروردین و اول اردیبهشت , دولت عراق الزامات لازم برای ملاقات چند خانواده از اعضای ساکن در لیبرتی را فراهم کرده است از اینرو تعدادی از خانواده ها که عزیزانشان در کمپ لیبرتی هستند با وجود جنگ فرقه ای در عراق ریسک و خطرات این سفر را بجان خریده اند تا شاید بعد از ۱۵ یا ۲۰ سال بتوانند هر چند کوتاه هم شده با فرزندانشان دیدار کوتاهی داشته باشند . علی الرغم درخواست کمیساریای عالی پناهنده گی و یونامی و وزارت حقوق بشر عراق .

فرقه رجوی با هوچی گری این اقدام بی نهایت انسانی را شکنجه روانی اعضای به گروگان گرفته و ممنوع ملاقاتی معرفی کرده است متاسفانه هوچی گری و کلاشی این فرقه در مقابل یونامی و کمیساریای پناهنده گی و صلیب سرخ بقدری شدید بوده که این ارگانهای بین المللی نیز بخاطر فرار از تهمت و افترا مزدوری وزارت اطلاعات سکوت کرده و از اجرای مسئولیت خود سر باز زده اند .

ترکیب خانواده ها شامل مادر سالخورده ۷۰ ساله چند کودک وخواهر خانم زینب حسین نژاد و تنی چند از اقوام و خانواده ها ی دیگر که با پاسپورت و کارتهای شناسائی معتبربا مراجعه به یونامی و کمیساریای عالی پناهنده گی و صلیب سرخ تنها از فرقه رجوی خواستار دیدار چند دقیقه ای با فرزندانشان بوده اند .

باید از رهبر فراری ( مسعود رجوی ) و مریم رجوی پرسید چرا باید اعضای این فرقه در عراق ( کمپ لیبرتی ) و آلبانی ( تیرانا ) ممنوع ملاقاتی باشند و ترس تشکیلات شما از تماس خانواده گی چیست چرا بخاطر یک ملاقات ساده دبیر خانه غیر ملی شما در پاریس حنجره پاره میکند و اطلاعیه صادر میکند واقعا یال و کوپال تشکیلات فرقه شما با یک ملاقات خانواده گی فرو می ریزد .

بله من بعنوان یک عضو جدا شد و منتقد اعلام میکنم تشکیلات فرقه رجوی یک زندان ممنوع ملاقاتی برای اعضا است , زندانی که زندانیان آن بدلیل شستشوی مغزی نقش زندان بانهای خود را نیز بازی میکند بدلیل محرومیتهای زیاد در تشکیلات فرقه رجوی از جمله نبود تلفن نبود نبوداینترنت نبود وسایل ارتباط جمعی نبود روزنامه و وجود نشستهای انتقادی روزانه . باعث شده تا اعضا اراده خود را ازدست داده وبه موشهای آزمایشگاهی تشکیلات فرقه رجوی تبدیل شوند . نشستهای انتقادی روزانه که با فشار پرخاشگرانه جمع روی فرد اعمال میشود روزانه جمع بندی میشود و به بالا انتقال داده میشود تا مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و تجربه برخورد تشکیلاتی به تمامی یکانها و ستادها روزانه منتقل میشود تا مسئولین نشستهای عملیات جاری و انتقادی بتوانند نیروهای تحت امر خود را هر چه بیشتر افسار ببندند . و من حاضر هستم در هر دادگاه بین المللی جنایتهای درون تشکیلاتی این فرقه در حق اعضایشان را شهادت بدهم .

بدلیل موضع مسئولیتهای که در فرقه رجوی داشتم خوب میدانم که فرقه رجوی در ایران هیچ نیروی فعالی ندارد و تمامی چیزهای که این فرقه در باره ستاد داخله میگوید دروغ است , این فرقه هیچ ملأ اجتماعی در ایران ندارد و تمامی ادعاهای که این فرقه در مورد گزارشات دریافتی از درون رژیم مبنی بر نقش ماموران اطلاعاتی و نیروی قدس برای اعزام خانواده ها برای دیدار فرزندانشان در کمپ لیبرتی دروغ است . بنا به ادعای این فرقه اعضا و نیروهای این فرقه در کمپ لیبرتی در محاصره غیر انسانی نیروهای مالکی نخست وزیر سابق عراق هستند اگر واقعا اینها در کمپ لیبرتی محاصره هستند پس چگونه توانسته اند اطلاعاتی چنین ذیقیمتی را بدست بیاورند یا ما باید محاصره غیر انسانی را باور کنیم یا این چرندیاتی که در اطلاعیه شورای غیر ملی در پاریس ارائه شده است .

تجربه نوزده و نیم ساله من در عراق این است که مسعود رجوی هیچ روده راست توی شکمش ندارد و هر چه میگوید دروغ میگوید از اینرو برخورد غیر انسانی این فرقه در مقابل خانواده ها را محکوم میکنم و از ته دل به تمامی زندانیان ممنوع ملاقاتی تشکیلات فرقه رجوی دعا میکنم تا از این فرقه نجات پیدا بکنند .

لینک به منبع : ایران ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید