سجودی: چه کسانی با توافق هسته ای مخالف هستند؟

0
984

از یک سوی، افراطی ترین جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا که عمدتا شامل ورشکستگان سیاسی و لابی های سازمان مجاهدین می باشند و سران سازمان مجاهدین در همه خیمه شب بازی هایی که به مناسبت های مختلف راه اندازی می کنند با خرجهای کلان از آنها بعنوان سخنران استفاده می کنند . از سویی دیگر، نخست وزیر اسرائیل آقای بن یامین نتانیاهو و جناح های افراطی در اسرائیل و لابی های صهیونیستی در منطقه و آمریکا که هیچ وقت پایبند به راه حل های مسالمت آمیز و صلح جویانه نبوده اند و نیستند و نخواهند بود…

چه کسانی با توافق هسته ای مخالف هستند؟

مهدی سجودی ــ 05.03.2015  همانطور که همگان مطلع هستند مسئله هسته‌ای ایران از مدتها پیش روی میز قدرتهای جهانی قرار دارد و اکنون بعد از روی کار آمدن دولت روحانی مذاکرات بسیار مهم و فشرده ای بین ایران و کشور های پنج بعلاوه یک صورت گرفته است و الان دارند به توافق نهایی نزدیک می شوند. اما در این رابطه چند گروه هستند که نه تنها موافق پیشرفت و توافق هسته ای نیستند بلکه از هیچگونه سنگ اندازی و کار شکنی دریغ و کوتاهی نمی کنند و فصل مشترک همه آنها اینست که نه تنها هیچ اعتقادی به راه حل های مسالمت آمیز و گفتگوی مسالمت آمیز ندارند بلکه تنها راه حل شان برای حل مسایل و مشکلات جنگ و خونریزی می باشد.
از یک سوی، افراطی ترین جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا که عمدتا شامل ورشکستگان سیاسی و لابی های سازمان مجاهدین می باشند و سران سازمان مجاهدین در همه خیمه شب بازی هایی که به مناسبت های مختلف راه اندازی می کنند با خرجهای کلان از آنها بعنوان سخنران استفاده می کنند .
از سویی دیگر، نخست وزیر اسرائیل آقای بن یامین نتانیاهو و جناح های افراطی در اسرائیل و لابی های صهیونیستی در منطقه و آمریکا که هیچ وقت پایبند به راه حل های مسالمت آمیز و صلح جویانه نبوده اند و نیستند و نخواهند بود و در جنایت علیه مردم فلسطین گوی سبقت را از همه جنایت کاران در طول تاریخ بشریت ربوده اند و از نظر بنده بایستی بعنوان جنایتکار جنگی در دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند .
سرانجام باید به سازمان مجاهدین خلق ایران که به صورت فرقه ای توسط مسعود و مریم رجوی اداره می شود و با اندیشه فرقه گرایانه ای که دارد و عملکرد فرقه گرا یا نه خودش در طول این سالها دارای کارنامه بسیار سیاه و تاریکی می باشد و همچنین به خاطر جنایاتیکه علیه مردم ایران مرتکب شده است به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارد. و این سازمان فرقه گرا ضمن اینکه از نظر عدم اعتقاد به راه حل های مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه با سه گروه بالا فصل مشترک دارد؛ به شدت به راه حل های خشونت آمیز و تروریستی اعتقاد دارد و بدان اصرار می ورزد و عمل می کند. و نکته بسیار جالب و عجیب در رابطه با این فرقه تروریستی اینست که علی رغم اینکه به شدت به دنبال راه حل های خشونت آمیز و تروریستی است خودش را به دروغ طرفدار و سینه چاک خلق قهرمان ایران میداند و به دروغ مدعی هست که مدافع سرسخت حقوق بشر و دموکراسی و آزادی بیان و آزادی مذهب و رهایی زنان می باشد و با ظاهر سازی و دجالیت خاص خود ش سعی می کند در کشورهای غربی ؛ مدره نمایی کرده و خودش را یک سازمان مترقی و پایبند به راه حل های مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه معرفی کند و اینطوری به آنها القا کند که دمکراتیک ترین گروه سیاسی و تنها آلترناتیو رژیم ایران می باشد. ولی در باطن و ماهیت از گروههای تروریستی نظیر داعش تحت عنوان عشایر انقلابی عراق حمایت می کند و در منطقه هم همسویی کامل با سیاست های اسرائیل دارد و با آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران هم نوایی کامل می کند و برای اثبات این هم سویی و هم نوایی با صهیونیسم جهانی به سر کردگی اسراییل پی در پی سایت های اتمی در ایران کشف می کند.
در اینجا می خواستم چند سوال از این زوج رجوی بپرسم :
سوال اول اینکه آیا شما که موافق تحریم و راه حل جنگ و ویرانی در ایران هستید و با هر گونه مذاکرات و توافق هسته ای مخالف هستید ؛ این سیاست شما تضادی با شعار های پر طمطراق شما در مورد طرفداری از حقوق کارگران و معلمان و زنان و آزادی و دموکراسی و برابری و عدالت اجتماعی ندارد؟ و بر اثر این تحریم های اقتصادی مردم ایران با کمبود داروهای اساسی مواجه هستند و یا بخاطر این تحریم ها قطعات هواپیما وارد نمی شود و سانحه های هوایی رخ داده و تعدادی از مردم ایران کشته می شوند برای شما که خود را مدافع سرسخت حقوق مردم و سینه چاک خلق قهرمان ایران می دانید اصلا مهم نیست؟
سوال دوم اینکه آیا شما که در دنیای سیاست هر را از بر تشخیص نمی دهید؛ فکر می کنید سیاسی تر از سران قدرتهای جهانی نظیر آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و چین و روسیه هستید و بهتر از آنها برای مسایل سیاسی جهان نظیر مسائل هسته‌ای ایران راه حل دارید؟
و سوال آخر اینکه بدنبال چه اهدافی هستید؟ و آیا فکر می کنید با اینگونه کارها دارید برای منافع ملی مردم ایران قدم بر می دارید؟ یا اینکه دارید برای منافع ملی اسرائیل و صهیونیسم جهانی کار می کنید تا شاید از آنها آبی برای شما گرم شود و حتما هم انتظار دارید که آنها بیایند سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران را محقق کنند و دو دستی ایران را تقدیم شما کنند؟
البته پاسخ همه این سوالات واضح و روشن است و خود رجوی ها بهتر از هر کسی می دانند که از دنبال کردن این گونه سیاست های شیادانه راه به جایی نمی برند. لذا فقط و فقط برای مصرف داخلی و اینکه وانمود کنند که هنوز در حال مبارزه و مقاومت هستند و در آستانه فروپاشی و نابودی کامل قرار نگرفته اند. بنابراین ما شاهد هستیم که مستمراً در حال صدور فراخوان های پوچ و بی محتوا و کشف دروغین سایت های اتمی ایران و کسب پیروزی های واهی می باشند. ولی باید عرض کنم که همانطور که تا کنون از این گونه فیل هوا کردن ها راه بجایی نبرده اند از این به بعد هم این کار ها نه تنها هیچ فایده ای نخواهد داشت بلکه به ضرر شان تمام خواهد شد و روند نابودی و فروپاشی کامل فرقه تروریستی شان راتسریع می کند و موجبات رهایی نیروهای گرفتار در کمپ لیبرتی در کشور ناامن عراق را فراهم می سازد .

rajawi-netanyahu

محمد حسین سبحانی: آیا این همزمانی ، اتفاقی است؟ باور کنید مجاهدین خلق ” جاسوس ” نیستند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید