سجودی : آقای قدرخواه! بگو چند میگیری، فحش میدهی

0
993

جالب است که محمد اقبال به نمایندگی از رهبری فرقه خطاب به دکتر قصیم نوشته است که سی سال گوش بری!؟ ببینید چقدر باید آدم بدصفت و بد طینت باشد که فردی که سی سال غلط یا درست برای این فرقه تلاش کرده است تا روز قبل مسئول محترم کمیسیون محیط زیست ” شورای ملی مقاومت ” بوده است و امروز می شود” گوش بر” از همه این چاپلوسان بدتر ، یک عقب مانده دیگری هست به نام منصور قدرخواه که معلوم نیست اصلا کی هست و  اسمش در کجای این مبارزه  بوده است. این یکی نوشته است:

آقای منصور قدرخواه! بگو چند میگیری، فحش میدهی

مهدی سجودی ــ 22 فوریه 2015   خبر دارید یا نه؟ اوضاع آشفته ای شده است، بویژه از زمانیکه آقایان قصیم و روحانی و یغمایی روشنگری های خود را عریان تر و دقیق تر هدف گیری کرده اند، از آن موقع حسابی موش توی تنبان رهبری فرقه افتاده است تا جاییکه مجبور شده است چند گام به عقب بردارد.

در گام اول برای ترساندن بقیه اعضای حقوق بگیر ” شورای ملی مقاومت ” کمک های مالی انجام شده به اعضای سابق ” شورای ملی مقاومت ” را راست و دروغ قاطی کرده تا از بازماندگان در این فرقه و شورایش! نسق بکشد، اما خبر ندارد که همین هم باعث باز شدن پرونده جدید سواستفاده مالی علیه مریم رجوی و … شده است.

در گام دوم به دستور مسعود رجوی همه چاپلوسان دربار فرقه ردیف شده اند تا علیه جداشدگان و افراد نامبرده دشنام و دروغ و فحش شلیک کنند که البته خوب مزایای کار این چاپلوسان این شده است که دیگر فرقه به زبان خودش اعتراف کرده است که به پاتریک کندی ماهانه 25000 دلار حقوق می داده است ، هر چند قبلا این موضوع را آقا دکتر قصیم افشا کرده بود و اشاره کرده بود که یکی از جرم هایش نزد مسعود رجوی این است که :

جرم من این بوده که خبر مربوط به دستمزد پاتریک کندی را عیناً، باذکرمنبع جهت اطلاع خوانندگان به صفحه فیسبوکم منتقل کرده بودم. 

بعد از اعتراف فرقه در این مورد توسط یکی از  همین چاپلوسان ( با عذرخواهی ار خانم عاطفه اقبال ) به نام محمد اقبال شما می توانید حدس بزنید آقای کازاکا و کوادراس و بقیه ماهیانه چقدر حقوق می گیرند. بنابراین بدون تردید یکی از جرم های آقای قصیم همین بوده است که به مبلغ پرداختی به پاتریک کندی و سایرین اشاره و اعتراض کرده است.  محمد اقبال نوشته است که:

” از جمله قصیم یکباره طلبکار شد که چرا و چطور مقاومت به پاتریک کندی 25 تا 50 هزار دلار پول داده و از کجا این پول را آورده است…. آیا این انتظار بی جایی نیست که از یک شخصیت سیاسی غیر ایرانی که کار و زندگی خود را می گذارد و به حمایت از مقاومت برمی خیزد، و سختی سفر و دوری از خانه و خانواده را به جان می خرد، انتظار داشته باشیم هزینه هتل و اقامت و هواپیمای خود را خود بپردازد؟”

در جای دیگری آورده است:

” کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت بخشهایی از اسناد دریافتهای مالی آقایان را به اطلاع همگان رساند تا کسانی که از ماهیت و سرچشمه عملکردها و مواضع آنها مطلع نیستند ببینند و بدانند که چه کسانی بعد از سی سال «گوش بری»،… “

اما محمد اقبال توضیح نمی دهد که حساب های مالی افراد باید قاعدتا بر عهده بخش حسابداری و مالی ” شورای ملی مقاومت ” باشد نه دست کمسیون امنیت و تروریستی این ” شورا” که البته مشخص است چرا مسئول و پاسخگوی آن مخفی است. حتما مطلع هستید که چه کسی بعد از سرنگونی اربابش صدام حسین همچنان مخفی است.

جالب است که محمد اقبال به نمایندگی از رهبری فرقه خطاب به دکتر قصیم نوشته است که سی سال گوش بری!؟ ببینید چقدر باید آدم بدصفت و بد طینت باشد که فردی که سی سال غلط یا درست برای این فرقه تلاش کرده است تا روز قبل مسئول محترم کمیسیون محیط زیست ” شورای ملی مقاومت ” بوده است و امروز می شود” گوش بر”

از همه این چاپلوسان بدتر ، یک عقب مانده دیگری هست به نام منصور قدرخواه که معلوم نیست اصلا کی هست و  اسمش در کجای این مبارزه  بوده است. این یکی نوشته است:

” من هم مثل سایرین مطلع شدم و فهمیدم که پولی که مجاهدین به قصیم بطور ماهانه می داده اند (3500 یورو) دست کم 15 برابر بیشتر از هزینه زندگی شخصی رزم آوران آزادی در اشرف بوده است. علاوه بر این، تمام هزینه های سفر و هر کار ریز و درشتی را که مستقیم یا غیر مستقیم در رابطه با شورا انجام می داده حتی خرید کاغذ را هم جداگانه دریافت می کرده است”

به زبان خیلی ساده براساس حرف این آقا یعنی اگر 3500 یورو را تقسیم بر 15 کنیم می شود، 300 یورو که خرج هر رزمنده فرقه بوده است. خب تا اینجا را داشته باشید. چون ایشان بلافاصله نرخ خودش را مشخص می کند. از روی نوشته اش بخوانید:

من به جرأت می توانم بگویم در 20 سالی که از نزدیک مجاهدین را می شناسم، هزینه شخصی یک عضو مجاهدین 10 بار کمتر از هزینه زندگی شخصی من غیر مجاهد است که البته در کمال صرفه جویی زندگی می کنم.”

خوب حالا می شود نرخ منصور قدرخواه را مشخص کرد، او می گوید که نرخ و هزینه من 10 برابر یک ” رزمنده آزادی ” بوده است البته با صرفه جویی!!

این آقا در بالا تر مشخص کرده بود که اگر 3500 یورو به آقای قصیم داده می شده است، 15 برابر یک رزمنده ( 300 ) یورو است. خودش هم می گوید نرخ من 10 برابر هزینه یک رزمنده آزادی است . پس می شود نتیجه گرفت که خود این منصور خان اعتراف می کند که 3000 یورو ماهیانه می گیرد تا دشنام بدهد و چاقوی مسعود رجوی علیه منتقدینش را تیز کند. قدرخواه و بی قدرهای دیگر بدانند که این پول دریافتی ، پول خون و نفس قربانیان اسیر در لیبرتی می باشد. بار دیگر همه اعضای باقی مانده در باصطلاح ” شورای ملی مقاومت ” را به مقاله هیئت تحریریه ایران قلم جلب می کنم که در تیتر آن آمده بود:

اعضای ” شورای ملی مقاومت بدانند” چه نانی می خورند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید