حمیرا محمد نژاد: آخرین خبرها از فرقه رجوی

0
415

آخرین خبرها از فرقه رجوی

حمیرا محمد نژاد، زنان ایران، بیست و یکم فوریه ۲۰۱۹:… پروژه ۱۰۶ …‌کنفرانس ورشو…… تظاهرات پاریس…. نشست مریم عضدانلو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی… اخیرا خبری در فضای مجازی مطرح شده اینکه سازمان مجاهدین با پرداخت هزینه کلان به شرکت گوگل درخواست دستکاری در تاریخچه این سازمان را کرده است. صرفنظر از اینکه این خبر چه میزان صحت داشته باشد بد نیست مطلب مختصری از دستکاری یا حذف تاریخچه را بعد از سقوط صدام در سال ۲۰۰۳ و بدست گرفتن کنترل اشرف توسط ارتش آمریکا را یادآور شویم. 

Ketab-Zakhm_Bi_eltiyam_1

لینک به منبع

آخرین خبرها از فرقه رجوی

خانم حمیرا محمد نژاد، زنان ایران، آلمان ۲۱٫۰۲٫۲۰۱۹

پروژه ۱۰۶ …‌کنفرانس ورشو…… تظاهرات پاریس…. نشست مریم عضدانلو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی… 

اخیرا خبری در فضای مجازی مطرح شده اینکه سازمان مجاهدین با پرداخت هزینه کلان به شرکت گوگل درخواست دستکاری در تاریخچه این سازمان را کرده است. صرفنظر از اینکه این خبر چه میزان صحت داشته باشد بد نیست مطلب مختصری از دستکاری یا حذف تاریخچه را بعد از سقوط صدام در سال ۲۰۰۳ و بدست گرفتن کنترل اشرف توسط ارتش آمریکا را یادآور شویم.

از بدو استقرار سازمان در اشرف و حتی قبل از آن هر قسمت یک کتابخانه داشت که انتشارات و کتب سازمانی و همچنین دیگر آثار نویسندگان انقلابی و روشنفکری گردآوری شده و افراد هم تشویق به خواندن میشدند.

 تا اواسط دهه ۱۳۷۰ که خط سیاسی و ایدئولوژیک رجوی به بن بست خورد بسیاری از کتابهای غیر سازمانی جمع آوری شد. اما با استقرار ارتش آمریکا بحثی مطرح شد به نام پروژه ۱۰۶. و آن جمع آوری تمامی انتشاراتی که مضمون یا شعار ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی داشت.

زیرا هر مبحث سیاسی یا اقتصادی و…. با عبارت” مرگ بر امپریالیسم ” بسته میشد. چون رجوی بشدت در تلاش بود به هر قیمت دل دولت آمریکا یا بقول خودش صاحبخانه جدید را بدست آورد. تنها چند روز بعد از سقوط صدام یا یک بیان دلاورانه از صدام اینکه بدون اکوچکترین خبری گذاشت و رفت یک دستور العمل داد که هرگونه همکاری اعم از اطلاعاتی و سیاسی و نظامی را در دستور کار قرار میداد و خط موازی با آمریکا را در پیش گرفت.

 بعد از آن اقلام مورد نظر پاکسازی در فرم شماره ۱۰۶ لیست و اقدام میشد و این پروژه نام شماره فرم یعنی ۱۰۶ را بخود گرفت.
پس پروژه ۱۰۶ چیزی نیست جز یک غلط کردم گویی و پاک کردن گذشته باصطلاح پرافتخار و دیگر هیچ یادی هم از شهدای دهه ۵۰ د و بطور خاص رضا رضایی نشد.
نشست مریم عضدانلو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی که همزمان به صورت ویدئویی در آلبانی و آلمان و فرانسه برگزار شد عضدانلو ضمن برشماری شکست ها و انزوای رژیم و موضعگیری کشورهای مختلف و اعتلای مقاومت در پایان هیچ نگفت که چگونه میخواهد این رژیم را که به قول خودش سالیان سال است !!!!!نفس های آخرش را میکشد را تعیین تکلیف کند.

تظاهرات ۸ فوریه پاریس که با صرف هزینه های کلان جمع آوری هواداران از پنج قاره و تبلیغات فراوان تعداد کمتر ار ۲۰۰ نفر که در واقع همانهایی که ویترین گردهم آیی سالیانه پاریس را تشکیل می دادند را بیشتر شامل نمی شد.
کنفرانس ورشو که هدف از آن آغاز تشکیل یک ائتلاف جهانی علیه رژیم بود وقتی آمریکا با بی اعتنایی کشورهایی مهم اروپایی روبرو شد هر چه لحن ضد ایرانی آن را رقیق تر کرد هیچ مفید فایده نکرد بطوری که ترامپ معاون خودش را فرستاد و خودش شرکت نکرد.
پس اینکه سازمان در ازای پرداخت پول به کمپانی گوگل درخواست پاک کردن گذشته بقول خودش پرافتخارش شده صرفنظر از اینکه شرکت بزرگی با سرمایه چند ده میلیاردی حاضر به برآوردن خواست مریم عضدانلو باشد یا نباشد چندان غیر واقعی به نظر نمی آید چرا که در  سال  ۱۳۷۳ که تا اوایل ماههای سال  بعد به طول انجامید در نشستهای موسوم به حوض به صراحت به بن بست سازمان اعتراف کرد و گفت انقلاب ایدئولوژیک برای وی معادل حمایت ابرقدرت است.

اما وی هرکاری کرد و میکند برای جلب حمایت ابرقدرت از جمله ۱۰۶ کردن کتابخانه و گوگل و لباس رنگارنگ و بزک های فهیمه اروانی و زهره اخیانی و مژگان پارسایی که البته بعد از استقرار در آلبانی دیگر از رونق افتادند مقامات درجه یک آمریکایی حتی با افرادی که هیچ ادعایی سیاسی ندارند مثل مسیح علی نژاد حاضر به دیدار هستند ولی با مریم نه!! چرا؟؟؟ علت ایدئولوژی یا سیاست سازمان است.

اگر قدرتی یا پایگاهی در مردم داشت چنانکه حتی با طالبان افغانستان سر یک میز نشست. پس علت هیچکدام نیست جز اینکه آمریکا روی اسب مرده شرط بندی نمیکند.

مریم عضدانلو حتی نتوانست از این همه بقول خودش شکست های رژیم و پیروزی های مقاومت روی افراد باقی مانده در باصطلاح اشرف۳ تاثیر گذاشته و روحیه بدهد تنها چند روز بعد از این قضایا سه نفر علی رغم فشارهای زیاد توانستند از تشکیلات جدا شوند.

حمیرا محمد نژاد، آلمان، ۱۹٫۰۲٫۲۰۱۹

————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید