علیرضا نصراللهی: خیانت بی پایان و تمام نشدنی فرقه رجوی

0
724

خیانت بی پایان و تمام نشدنی فرقه رجوی 

 Alireza_Nasrollahiعلیرضا نصراللهی، یاران ایران، پاریس، بیست و دوم می ۲۰۱۸:… خانم رجوی شاید شما بتوانید بزم های شبانه زیادی را بر پا کنید ولی آیا به این فکر کرده اید که این پولها،همان پولهایست که بابت هر دلار آن فرزند دلیری را به خون ،خودش آغشته کرده اید و آه ناله خانواده ای را تا آخر عمر عزادار کرده اید،نفرین بر شما که نه،تنها پشیمان نیستید بلکه مدام در فکر خیانت تازه میباشید. الان هم … 

لینک به منبع

خیانتی بی پایان و تمام نشدنی (فرقه رجوی )

از پیدایش جمهوری اسلامی ایران به قدرت،همواره این فرقه به دونبال براندازی این نظام بوده و هست،اگر شما در آن زمان به قانون اساسی رای داده و از راه مسالمت آمیز هدف های خودتان را دونبال کرده و دوش به دوش مردم ایران با دشمن متجاوز میجنگیدید،که خودتان بهتر هر کس دیگری میدانید که همه قدرتهای بزرگ جهان همه جوره صدام را ساپورت  کرده بود تا بتوانند به هر طریق به خاسته خودشان که رسیدن به این آب و خاک هست برسند.

ما همه ایرانی هستیم یعنی جان ما مطلق به این مرز و بوم هست حالا میخواهد هر کسی بر سر قدرت باشد وقتی دشمن متجاوز به مهین ما حمله میکنند وظیفه هر انسانی حکم میکنند برای دفاع از ناموس و خاک از سرزمینشان دست به سلاح شوند،و جان را در راه وطن فدا کنند،این به همه ملتها برمیگردد مخصوص به ایران نیست.

در همان زمان اگر از این فرقه بپرسید که چرا شما با دشمنان وطن همدست شده و برعلیه این آب و خاک میجنگیدید به شما میگویند: ما از آغاز جنگ بر علیه صدام جنگیدیم ولی چون فهمیدیم که جمهوری اسلامی نمیخواهد صلح کند مجبور به همدستی با دشمن شده البته (از قول آنها دشمن نه برادر صدام حسین)

بعد از فرار بنی صدر و مسعود رجوی با جنگنده که البته باز هم فریب دادن ریئس جمهور راس کار آن دوران، که مسعود رجوی با همکاری آون فقط میتوانست از ایران خارج شود،شما اگر مقداری بیشتر در مورد این فرقه تحقیق کنید میبینید که این فرقه در تمامی سر فصل های مهم این سر زمین با دادن اطلاعات درست یا غلط باعث شده که دشمنان این مرز و بوم فشار بیشتری رو به مردم وارد کنند.

با نگاهی کوتاه به همه کشورهای میتوان فهمید همه کسانی که در راس قدرت هستند در مقابل شورش مردمی با پلیس ضد شورش وارد صحنه میشونند.من خود مخالف خوشنت هستم ولی فقط میخواستم عرض کنم این موضوعات در هر کشوری اتفاق میافتد حتی در همین فرانسه.

متاسفانه در زمان جنگ ایران و عراق همانطور که در جریان هستید این دشمن نبود که باعث ریختن خون برادرنمان در این کشور شد بلکه این فرقه بود که با دادن اطلاعات به صدام ،باعث شکست و ریختن خون همه عزیزنمان میشد.و در مقابل این خوش خدمتی میلیونها دلار دریافت میکرد و با این پولها در کشور های اروپایی و امریکا سرمایه گذاری میکرد و حاصل این پولها همین خرج کردنهای کلان الان میباشد.

مسعود رجوی در سال ۱۳۶۱ بعد از اینکه از فرانسه به عراق میرود بعد از خوش رقصیهای مختلف برای ارباب جدیدش ( صدام )پیمان صلح را با مقام های رسمی عراق امضاء میکنند فقط اینجا معلوم نیست این آقا به چه عنوان رسمی از ایران این توافق را امضاء می کنند.

بعد از این طبق قرار استقفارات عراق و فرقه رجوی قرار بر این میشود که در مقابل اطلاعات مهمی از ایران،صدام به این فرقه امتیازاتی بدهد که همانطور که در فیلم هایی که استقفارات از این فرقه یواشکی گرفته نشان از خیانت این فرقه در مقابل این مردم و این آب و را خاک دارد.

این خیانت،میدانید چه محصولی در بر داشت به غیر از اینکه باعث شکست نقشه و طرح و برنامه های شبانه روزی یگان های مختلف ایران را داشت  باعث آه و اشک خانواده هایی شد که عزیزان خود را به خاطر یه مشت وطن فروش از دست دادنند. که خود از این مرز و بوم بودنند ولی چون قدرت و حاکمیت چشمان آنان را کور کرده،دگر برایشان هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست جز قدرت و حاکمیت.

واقعآ اگر آدم احساس میکرد که ذره ای صداقت و فدا (که به قول خودشان این شعار سر لوحه این فرقه هست)در وجودشان هست که نیست میشد در آینده در مقابل مردم ایران از این فرقه دفاع کرد ولی متاسفانه نه تنها نباید دفاع کرد بلکه باید پاسخ دهند که چرا واقعآ چرا این ننگ را به جان خریده و تاریخ کهن این سرزمین را لکه دار کردنند.

البته همانطور که در جریان هستید مسعود رجوی که مدتها هست که گور به گور شده و از گورش هم نشانی نیست از دادن این پاسخ شانه خالی کرد ولی نفرات بعد از آن باید در مقابل مردم پاسخ دهند و این مردم هستند که تصمیم گرفته نه هیچکس دیگری.

این فرقه را کسانی میشناسند که در،درون آنها بوده اند که تا کسی در ،درون این تشکیلاتش نباشد هیچگاه نخواهد فهمید که اینها به هیچکس رحم نمیکنند حتی به نیرو های خودشان چه برسد به بقیه.

این فرقه در تمامی این سالها،همه جانبه به تلاش های بی دریغ خودش ادامه داده و خواهد داد و هیچ خجالتی از رفتار خودش نمی کشد.چون آب از سر که گذشت چه یه وجب چه ده وجب دیگه گذشته،الان فقط مهم رسیدن به قدرت هست که اهمیت دارد.

اصلا مهم نیست که یک زمانی این فرقه بنیاد این سازمان را با شعار مرگ بر امریکا بنا کرده و سر مشق این سازمان،جامعه بی طبقه توحیدی بوده،قدرت را عشق است شعار که فقط حرف مفت است بس.

شما نگاه کنید که این خانم برای اینکه یک شب میخواهد حرفهای تکراری و تاریخ گذشته بزنند چقدر خرج می کند در حالی که همین الان در کشورهای مختلف بچه ها دارن از گشنگی جان می بازند،چرا راه دور بریم از ایشان بپرسید خرج آن شب ماه رمضان که افطاری به کسانی داده که نه نتها محتاج نبوده بلکه خودشان قادر به خرجهای کلان می باشند.

خانم رجوی شاید شما بتوانید بزم های شبانه زیادی را بر پا کنید ولی آیا به این فکر کرده اید که این پولها،همان پولهایست که بابت هر دلار آن فرزند دلیری را به خون ،خودش آغشته کرده اید و آه ناله خانواده ای را تا آخر عمر عزادار کرده اید،نفرین بر شما که نه،تنها پشیمان نیستید بلکه مدام در فکر خیانت تازه میباشید.

الان هم دست به دامن ترامپ شده اید که بلکه از اون برای شما آبی گرم شود ولی افسوس که یک عمر نفهمیده و باز هم نخواهید فهمید که این آقایان از شما به عنوان ابزار فشار استفاده می کنند آنهم نه برای دولت ایران بلکه برای مردم متوسط جامعه،چون این تحریم ها مستقیم قلب مردم را نشانه گرفته نه اینکه با فشار بر روی دولت میتوان به خواسته های پلید خودتان برسید،لازم به ذکر می باشد که عرض کنم تلاش بیهوده کردن است و آب در حاونگ کوبیده است.

شما راه برگشت ندارید و الان فقط دارید رول بازی میکنید و سر دولتمرداهای اروپایی رو گول میزنید این آدمها هنوز شماها را نشناخته اند تا زمانی که شما احساس کنید که بازی را کاملا باخته تازه چهره واقعی خودتان که همان چهره خون و خونخواری هست را نشان خواهید داد ولی یک چیز رو فراموش کرده اید آنهم آدمهایی هستند که شبانه روز دارن با دست خالی و بی هیچ کمک و پشتیوانه ای در تمامی اروپا و کشورهای دگر،اطلاع رسانی میکنند و چهره واقعی و کثیف شما را روشن میکنند.

شما فکر میکنید که این آقایان حامی شما هستند نه اینها هم مثل شما دارن رول بازی می کنند.تا زمانی که تاریخ مصرف شما تمام شود و نوبت به تیم بعدی برسد.ولی این آقایان به کشورشان خیانت نکرده،بلکه خدمت هم کرده و دارند می کنند.

علیرضا نصرالهی انجمن یاران ایران  پاریس ۲۲/۰۵/۲۰۱۸

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید