علیرضا نصراللهی: خواب های طلایی فرقه رجوی – عمو ترامپ

0
684

خواب های طلایی فرقه رجوی – عمو ترامپ

Massoud Rajavi fightingعلیرضا نصراللهی و همایون کهزادی، یاران ایران، پاریس، هفدهم می ۲۰۱۸:… از یک طرف با اسرائیل بر سر ایران برادر ودوست وهم دین هستند وانها را برای درگیر شدن با ایران تشویق میکند وانها واز آن‌ها حمایت میکند واز طرف دوست ویار ویاور فلسطین است که کسی نمیداند قسم حضرت عباس آن‌ها را باور کند یا دم خروس را این فرقه بخاطر منافع خودش دست به هر کاری میزند و برایش … 

خواب های طلایی فرقه رجوی (عمو ترامپ )

علیرضا نصراللهی، یاران ایران، هفدهم می ۲۰۱۸:
لینک به منبع

در واقع این همیشه خصلت این فرقه بوده و خواهد بود ( مفتخوری )

Alireza_Nasrollahiبعد از مدتها،دوباره لحلبل های خیالی این فرقه آغاز بکار کرد.راستش از قدیم ها یادم هست با هر نوع خبر که باعث فشار برروی مردم خودمان بود چشن و پایکوبی برپا می شد.

چرایی این موضوع خیلی ساده هست چون این به ظاهر آقایان و خانمها سیاسی و تحصیل کرده و غشر روشنفکر چامعه فکر میکنند که با فشار از نوع تحریم میشود این دولت را سرنگون کرد.

نه این راه به جایی نخواهد برد اگر جواب داده بود تا الان سالها بود که این اتفاق افتاده بود. تجربه را تجربه کردن خطاست

همانطور که در جریان هستید پنج کشور دیگر از برجام دفاع کردنند پس زیاد پابکوبی نکنید چون امکان داره با،پادرد شدید  رو به رو شوید.

اینبار هم با خروج ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام ضمن پایکوبی و شادی و پیروزی به اصطلاح مقاومت ؛ وقیحانه خواستار تحریم‌های همه جانبه و جنگ و خونریزی و ویرانی برای مردم ایران شدند .

من واقعآ در تعجب هستم آخه مگه میشود به این راحتی کسانی که دم از دمکراسی و آبادانی جهان میزنند به تعهدات بین المللی پشت کنند. من این ریئس جمهور را قبول ندارم برای مردم بزرگ امریکا

این آدمها دونبال صلح و آبادنی نیستند این آدمها فقط به دونبال هرج و مرج و جون و خونریزی هستنند.

آقای ترامپ در مقابل بزرگترین کشور تاریخ  ایستاده ای ،کشوری که تاریخ همیشه از ایران به پاکی یاد کرده است.ولی تو اولین ریئس جمهوری هستی که همه مردم ایران تو را دیوانه میدانند البته قابل به ذکر باشد که این فرقه که عاشق توست اینها ایرانی نیستند.اینها همه مزدوران موساد و سیا هستند.

میخواستم بهشان بگم بوی کباب نمیاد پس چرا نون در دست دارید آرام ،آرام هیچ خبری نیست. راستی شما سر کی رو میخواید کلاه بگذارید همه دیگه شما را شناختن،حتی همه آون بچه های که الان در آلبانی هستند، با امید واهی بستن به خروج ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام خواستار تحریم‌های همه جانبه و جنگ علیه ایران می باشد و تا بدین وسیله به نیروهای روحیه باخته و وارفته و زوار در کشور آلبانی امیدواری بدهد که سرنگونی نزدیک است و همچنین بدین وسیله جلوی فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده و ریزش روز افزون نیرویی را بگیرد.جواب نداره

علیرضا نصراللهی پاریس

انجمن یاران ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید