محمد کرمی: مدافعین دروغین حقوق کارگران

0
758

مدافعین دروغین حقوق کارگران

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، اول می ۲۰۱۸:… این سوال پیش می اید که چگونه است کارگران و زحمت کشان پولی ندارند که شرمنده زن و بچه خود نشوند .اما در عوض این سخنگویان و مدافعین کارگران فقط همین یک دست لباس و ارایش جوانگرایانه انها بیشتر حقوق یک سال سه کارگر زحمتکش می باشد!؟؟.. چه کسانی خون و دست رنج کارگران را مانند زالو … 

عباس داوری مجاهدین خلق فرقه رجویروز جهانی کارگر و کمیسیون کار! فرقه رجوی

لینک به منبع

مدافعین دروغین حقوق کارگران

یازده اردیبهشت ( اول می ) روز جهانی کارگر رسید. طبق معمول مریم قجر عضدانلو توربه بزرگی دوخته است که بخواهد اداء یا فیگور حامی کارگران و زحمت کشان را بگیرد . دراین رابطه در نگاه اول خواسته با خرمرده رندی تمام اعتراضات و شورش های که در شهر های مختلف شده را به حساب خودشان بگذارد در صورتی که این اعتراضات و شورش های خیابانی و اعتصابات هیچ ربطی به این فرقه تروریستی نداشته و ندارد . این ها انقدر در نزد مردم ایران منفور هستند که کسی اسم نصح اینها را به زبان نمی اورد . همگان به یاد داریم زمانی که شورش های درخیلی از شهر ها داشت اوج میگرفت و این فرقه در تبلیغات خارجه به اسم خودشان می کردند . وهمین باعث و بانی ان شد که رژیم جمهوری اسلامی اتو بگیرد و اعتراضات مردمی را با انگ دخالت خارجی ، دست اورد انها را پایمال کند . همین سبب شد که هموطنان برای مدتی اعتراضات و خواسته های بر حق خودر را کنسل کنند تا بتوانند مجددا ادامه بدهند.

الان هم اول ماه می است و روز است که کارگران می توانند با تظاهرات مصالمت امیز اعتراض خود را انجام بدهند مجددا مریم قجر عضدانلو سر برداشته با یاوگوئی های میخواهد خود را به عنوان سخنگو و مدافع کارگران و زحمتکشان جا بزند.

بفرض می گیریم که این خانم مریم قجر عضدانلو درست می فرمایند . ایشان رهبر ؛ سخگو ؛ مدافع سرسخت کارگران و زحمتکشان است . اعتراضات و اعتصابات را تماما این فرقه سازماندهی و برنامه ریزی کرده و می کند . وکیل مدافع و سخنگو کولبران و کارگرانی هست که ماه ها هست که حقوق خود را نگرفته اند . *یا پدر خانواده شب ها انقدر دیر میاید خانه تا کودکان بخواب بروند بعد واردخانه شود .یا دختران دم بخت بخاطر نداشتن پول برای جهازیه و تشکیل خانواده در خانه پدری مانده اند . تمامی ان مواردی که این خانم سخنگو و مدافع حقوق کارگران و زحمتکشان میگوید درست است .

سوال اساسی از مریم قجر عضدانلو به عنوان سرکرده فرقه رجوی و مدافع حقوق کارگران و زحمتکشان که خود را با هفت قلم ارایش کرده است . فقط پول هزینه ارایش جوان گرائی که این خانم انجام داده است معادل حقوق بیش از یک سال کارگری است که در کارخانه یا کارگاه یا …. کار می کند . هزینه لباسی که این خانم بر تن کرده بیش از حقوق یک سال یک گارگر می باشد .لطفا هموطنان به این عکس و توضیحات ان توجه کنید

مزدور وطن فروش مریم رجوی و روز کارگر
عکس مربوط به خرداد ماه سال ۱۳۸۲ می باشد اندک زمانی بعد از انکه توسط پلیس فرانسه دستگیر شده بود .

مزدور وطن فروش مریم رجوی و روز کارگر

عکس مربوط به ۱۳۹۳ میباشد

مزدور وطن فروش مریم رجوی و روز کارگر
** عکس همان طور که تاریخ ان نشان میدهد مربوط به ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ یعنی یک روز قبل می باشد .

این سوال پیش می اید که چگونه است کارگران و زحمت کشان پولی ندارند که شرمنده زن و بچه خود نشوند .اما در عوض این سخنگویان و مدافعین کارگران فقط همین یک دست لباس و ارایش جوانگرایانه انها بیشتر حقوق یک سال سه کارگر زحمتکش می باشد!؟؟

مزدور وطن فروش مریم رجوی و روز کاگر

چه کسانی خون و دست رنج کارگران را مانند زالوی می مکند ؟ این رهبران دروغین زالو صفت

محمد کرمی اول می ۲۰۱۸
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

—-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید