اندر حکایت دولت موقت فضائی سوریه +شما درانتخاب راه جهنمی باند رجوی، مختارید!

0
880

اندر حکایت دولت موقت فضائی سوریه و باند رجوی

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، ششم ژانویه ۲۰۱۶:…  این رئیس دکتر، نتوانسته پز دموکراتیک خود را حفظ کند وناچار به افشای ماهیت خود شده: ” دکتر احمد طعمه رئیس دولت موقت سوریه در مورد جان باختن فرمانده زهران علوش نیز و تبلیغات رژیم ایران در مورد ضربه به رزمندگان سوریه گفت: حرف ما بر خلاف رژیم ایران چیز دیگری است. هر کس که از ما شهید شود و به درگاه خدا و بهشت او روان شود …

لینک به منبع

اندر حکایت دولت موقت فضائی سوریه و باند رجوی

من شخصا اطلاع نداشتم که که دولت موقت سوریه هم جزو ۷۰۰ گروهی است که وجود دارد اما مصاحبه ی سیمای جهل جنون رجوی معلوم گردانید که تنی چند دیگری هم وجود داشته و هوای کسب قدرت به سرشان زده و ” دولت موقت سوریه” را بوجود آورده اند که رئیس؟؟؟ !!! آن بنام دکتر احمد طعمه بتواند با این سیمای مروج خشونت وترور، مصاحبه کند.

متن این مصاحبه بانام ” رئیس دولت موقت سوریه خطاب به مجاهدان لیبرتی: با سرنگونی رژیم آخوندی با عزت و کرامت به ایران باز می‌گردید ” طولانی است ودررسانه های مجازی رجوی منتشر شده است.

دراین مصاحبه پیاده شده میخوانیم:

” دکتر احمد طعمه رئیس دولت موقت سوریه در یک مصاحبه اختصاصی با سیمای آزادی تشکیل شورای همکاری میان عربستان و ترکیه را یک گام استراتژیکی بزرگ برای مقابله با رژیم آخوندی توصیف کرد و از آن استقبال کرد “.

همان که تیتر مصاحبه اسرای لیبرتی را هدف قرار گرفته، بروشنی نمایان میکند که انجام این مصاحبه درحداکثر ترین صورت خود، جنبه ی مصرف داخلی داشته ومابقی حرف ها کشکی است که رجوی میتواند از سر بیکاری وافسرد گی، آنرا بسابد!

درمورد قسمت اخیر میتوان گفت، که هدف تمامی این شورا سازی ها کمک به تداوم نظام سلطه وتابعیت است که اینک شکاف های سختی برداشته ومرتجعین منطقه را به وحشت انداخته واتفاقا حکایت از ضعف تشکیل دهندگان این دنباله های امپریالیزم جهانی دارد ودشمنی عمده ی این نوع ائتلاف ها، درتحلیل نهائی با مردم ایران است که مثلا نگذارند به رشد وشکوفایی وخودکفایی برسند وگرنه همه ی انها وازجمله باند رجوی میداند که ایران قدرت اشغال هیچ کشوری را ندارد ومردم ایران باداشتن اراضی پهناور، احتیاجی به دست اندازی درامور دیگران ندارند!

این رئیس – که معلوم نیست رهبر است یا رئیس جمهور منتخب تا بتوان موقعیت اش را با مسعود یا مریم رجوی مقایسه کرد- میگوید:

” به نظر من در این شورا، یعنی شورای همکاری استراتژیکی جدید میان جمهوری ترکیه و عربستان سعودی، گام استراتژیکی بزرگی برداشته شده است، گامی در جهت متحد کردن تمامی کسانی که در مواجهه با رژیمهای دیکتاتوری و جنایتکار و در صدر آنها رژیم آخوندی ایران خواهان روح آزادی‌اند “.

گفتم که همه ازسر ترس است. عربستان با ما همسایه نیست که وارد جنگ رسمی با ما شود وترکیه هم بهتراست برود مشکلاتش رابا کردها حل کند وباین بیاندیشد که چه دسته گلی به آب داد تا رئیس جمهور قسمت ترک نشین قبرس را ازخود رماند !

دراین قسمت، استیلاگران بجای جامعه ی جهانی بخورد مردم داده شده است:

” جامعه جهانی در مقابل رژیم اسد که راه‌حل نظامی را در پیش گرفته تابه‌حال هیچ کاری نکرده است. رژیم اسد فکر می‌کند با حمایت رژیم ایران و روسیه حتی اگر این جنگ ده سال هم طول بکشد قادر است کشور را از رزمندگان پس بگیرد و اپوزیسیون را نابود کند. این محتوای مشکل کنونی است. رژیم حاکم بر سوریه هیچ راه‌حلی بجز راه‌حل نظامی نمی‌خواهد در حالی‌که اپوزیسیون و جامعه جهانی بجز روسیه می‌گویند راه‌حل سیاسی “.

اگر صحبت از جهان واقعی ونه آمریکا ومتحدانش است، دراین باره گفت که این جامعه ی مورد نظر شما اکثریت مردم جهان را دربر نمیگیرد وبنابراین جامعه ی جهانی بحساب نمیآید واتفاقا جامعه ی جهانی درورای این جامعه ی شماست که دنیای سلطه گر را با پیشرفت های بزرگ خود وباداشتن جمعیتی چند برابر، دچار استرس نموده است!

این جامعه ی جهانی واقعی ، نمیتواند حکومتی را درنقطه ای ازجهان برداشته ودیگری را بجای او بگذارد ودرد این آقا ودوستان فرقوی اش هم درست درهمین است.

ما آرزو میکنیم که بحران سوریه باروش های دیپلماتیک وصلح جویانه حل شود که گذاشتن پیش شرط های غیر قابل تحقق- مانند کنار رفتن رئیس جمهور قانونی سوریه – فعلا مانع تحقق این نیت خیر ماست .

بهترین راه برای انجام این مهم ، عدم حمایت از گروه های تکفیری وتروریستی توسط سلطه گران ومتحدان منطقه ای آنها ازقبیل عربستان، ترکیه، قطر و… میباشد تادرسایه ی امنیتی که ارتش سوریه باصلاحیت ترین گزینه دراین مورد است، می آفریند ، یک انتخابات آزاد تحت رهبری ونظارت سازمان ملل متحد است والبته عیب کار دراین مورد در این است که سر این رئیس موقت و رهبر دائمی ( رجوی ) بی کلاه میماند وباور کنید که کاری ازمن که برادر صابر رقیق القلب و مهربان شما باشم ، برنمیآید!!!

درادامه میخوانیم:

” از سوی دیگر اپوزیسیون سوریه در ریاض اجلاس بزرگی برگزار کرد و در این اجلاس تمامی طیفهای اپوزیسیون سوریه شرکت داشتند و روی سندی توافق کردند که حداقل قابل‌قبول اپوزیسیون در مذاکرات آینده ژنو بود. در این سند بر تشکیل دولت انتقالی تأکید شده که سوریه از دیکتاتوری به دموکراسی منتقل شود و بر کناره‌گیری بشار اسد و دار و دسته جنایتکارش تأکید شده است. کسانی که حرث و نسل را هلاک و سوریه را ویران کرده‌اند و چیزی از آن باقی نگذاشته‌اند “.

متاسفانه بشار اسد ومتفقان نیرومندش ، باوجود استقبال گرم از مذاکرات ژنو، حاضر به قبول این پیش شرط – برکناری اسد- نبوده وبارها اذعان داشته اند که دولت های دیگر حق برکناری وبرگماری رئیس جمهور هیچ کشوری را ندارند واین پروسه تنها طی یک انتخابات آزاد وبا تجلی اراده ی مردم آن کشور عملی میشود.

این رئیس دکتر، نتوانسته پز دموکراتیک خود را حفظ کند وناچار به افشای ماهیت خود شده:

” دکتر احمد طعمه رئیس دولت موقت سوریه در مورد جان باختن فرمانده زهران علوش نیز و تبلیغات رژیم ایران در مورد ضربه به رزمندگان سوریه گفت: حرف ما بر خلاف رژیم ایران چیز دیگری است. هر کس که از ما شهید شود و به درگاه خدا و بهشت او روان شود رزمندگان دیگری را داریم که پرچم را در اهتزاز نگه دارند و مبارزه علیه این دستگاههای جنایتکار را ادامه دهند “.

پس این سر تروریست ساخته وپرداخته ی جانی ای مانند ” بندر سلطان ” جزو یاران بوده وشهید شده است که بنظر میرسد احتیاجی به تشریح مسئله وجود ندارد!

اصل قضیه وهدف اصلی این مصاحبه درسطور زیر مستتر شده است:

” … همچنین به برادرانم در کمپ لیبرتی سلام می‌کنم، به آنها می‌گویم انشاء الله وضعیت بهتر خواهد شد و بعد از زوال این رژیم جنایتکار با عزت و کرامت و در آزادی به کشورتان باز خواهید گشت اطمینان داشته باشید که نسیم آزادی وزیدن گرفته و تا ریشه‌کن شدن تمامی رژیمهای جنایتکار و دیکتاتور باز نخواهد ایستاد و خلقهایی که بیشتر از همه در انتظار آزادی هستند مردم سوریه و ایران اند. سلام و درود به مردم عظیم شما باد “.

پس این ائتلاف تشکیل شده به ایران حمله خواهد کرد، آنجارا مثل لیبی ومانند کف دست صاف و آزاد؟؟!! خواهد کرد واین فرزندان ما درپشت سر آنها با خرمی ومیمنت پا به محل دموکراتیک وبهشت معبودی خواهند گذاشت که رجوی قولش را سه دهه ایست که به آنها داده است!!

بزک نمیر بهار میآد

خربزه وخیار میآد

اینکه چگونه این ائتلاف تشکیل شده ازکشورهای مستبد ، دموکراسی بایران خواهند آورد ، برای کسی جز رجوی ودوستان سوری این چنینی اش روشن نیست والبته بیشتر ” سر کاری ” بنظر می رسد و بیشتر امیدوار نگه داشتن اسرای لیبرتی ، مدنظر است!!

صابر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شما درانتخاب راه جهنمی باند رجوی، مختارید!

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، هفتم ژانویه ۲۰۱۵:…  اکثریت مطلق این افراد فکر میکردند که بعد ازچند صباحی، با سلامتی ونشاط به میهن خود باز خواهند گشت وکشور حاضر وآماده ای را برای اجرای تئوری اتوپیایی ”جامعه ی بی طبقه ی توحیدی” تصاحب خواهند کرد! مسلما این افراد عشقی برای وطن دردل داشتند و بیخبر از پیچیدگی های سیاست وجنون قدرت طلبی رجوی، هرگز پیش بینی نمیکردند که راه شان به …

گزارش خبرنگاران از مخفی گاه رجوی در کمپ اشرف، عراق

لینک به منبع

شما درانتخاب راه جهنمی باند رجوی، مختارید!

نوشته ای بتاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۵ وبنقل از یک نویسنده؟! عراقی بنام علی احمد الساعدی در رسانه های رجوی منتشر شده که ” ما عراقی‌ها چه چیزی را باید از مجاهدین خلق بیاموزیم “؟ عنوان یافته است!

این نویسنده که واژه های بکار برده اش ، مویی با سخنان مداحان درباری نمیزند ، گفته است:

” بیش از ۳۰ سال است که به عراق آمده‌اند و خانه و خانواده خود را رها کردند …یک منطقه بی‌آب و گیاه و صحرائی را برای اقامت خودشان در اولین درس انسانی که به جهان ارائه کردند، انتخاب کردند. در این دشت زیبایی‌ها و امید و آرزو را در خاک‌های مرده کاشتند و آنجا را به منطقه سرسبزی تبدیل کردند تا مبارزه اسطوره‌یی خود را علیه خطرناک‌ترین رژیم تروریستی و جنایتکار در جهان ادامه بدهند” .

مسلما تعداد زیادی ازآنها واقعا هم فکر میکردند که باترک میهن خود ورفتن به خارج، برای آزادی هموطنان خود مایه میگذارند که متاسفانه زندگی درزیر سایه صدام که خود ابتدا جاسوس سیا بود و حکومت مردمی وقت عراق راباکودتا سرنگون کرد ومدتی بعد از حضور درقدرت خواست که ادای انقلابیون را درآورده ومثلا نفت عراق را بادلار معاوضه نکند ، بعنوان یک نوکر چموش به زیر کشیده شد، خزیده شدند!

بلی اکثریت مطلق این افراد فکر میکردند که بعد ازچند صباحی، با سلامتی ونشاط به میهن خود باز خواهند گشت وکشور حاضر وآماده ای را برای اجرای تئوری اتوپیایی “جامعه ی بی طبقه ی توحیدی” تصاحب خواهند کرد!

مسلما این افراد عشقی برای وطن دردل داشتند و بیخبر از پیچیدگی های سیاست وجنون قدرت طلبی رجوی، هرگز پیش بینی نمیکردند که راه شان به عراق و همکاری تنگاتنگ با رژیم صدام درکشتن ونابودی کشور ومردم ایران ، کج خواهد شد!

درسرنوشتی که رجوی بوالهوس برای این فریب خوردگان رقم زد، آنها تمامی موجودیت خود را دراختیار او گذاشتند وبنابراین سلطه ای برکار و طرزتفکر خود ندارند و تعریف ازآنها- وبطریق اولی تنقید- شبیه تعریف و تمجیدی است که ازموجودات جمادی بعمل میآید!

دیگر اینکه رژیم ایران خطرناک ترین رژیم جهان باشد، تنها نظر تعدادی ازکشورها و افراد است که متاسفانه این جریانات ، بامردم ایران هم دشمنی کرده و صدق ادعایشان بشدت مورد شک وشبهه قرار میگیرد!

این مداح عراقی دربار مریم قجر عضدانلو، به گفته های خود چنین ادامه میدهد:

” آنان شوق و امید به وطنشان را در چشمان مبارز بزرگ مریم رجوی می‌بینند بیش از سی سال است که فقط وطنشان در قلب‌هایشان است، سلاح آن‌ها را گرفتند، محاصره شان کردند، غذا و آب و برق تمامی نیازهای زندگی روزانه انسانی را بر آن‌ها قطع کردند، رفقای آن‌ها در مسیر آزادی، شهادت را در کمپ اشرف که چندین بار موردحمله باندهای آخوندها و جیره‌خوار ِ قاتل نوری مالکی قرار گرفت، پذیرا شدند و آن‌ها را از اشرف به یک منطقه بی‌آب‌وعلف در بغداد بنام کمپ لیبرتی منتقل کردند، آن‌ها بر اساس وعده‌های سازمان ملل مبنی بر حفاظت از آن‌ها، جابجا شدند. ولی آن‌ها بنا به عادت خودشان مانند یک کندوی زنبور از یک زمین بی‌آب و گیاه و سنگستان، بهشت سرسبزی ساختند “.

اصل مطلب دراین قسمت بهتر ادا شده و نشان داده شده که این دست بقلم مفلوک عراقی، باهدف مدح وثنا گویی برای این سرحرمسرادار مسعود رجوی وارد شده وبقیه ی مطالب اش علاوه با ابراز دشمنی با ایران، فرع برقضیه است!

ضمنا ، کمپ لیبرتی محل سکونت سربازان اشغالگر آمریکایی بوده وپذیرفته نیست که مکانی خالی اززیرساخت ها واکانات بالقوه رفاهی باشد وفقط ممکن است که براثر خالی ماندن، مدتی گردو خاک گرفته باشد واین اسرای رجوی مجبور به غبار روبی و برچیدن خس وخاشاک باشند که امری طبیعی است.

سئوال مهمتر اینکه، وقتی رجوی ادعا دارد که هیچکس قادر به ورود به لیبرتی نیست، این نویسنده ؟! عراقی چگونه توانسته وارد آنجا شده واین گزارش را تهیه کند و رجوی ها آنرا منتشر کنند؟!

آین تناقض چگونه توسط باند رجوی توجیه میشود:

اگر او وارد کمپ شده ، دراین صورت معلوم میشود که رجوی دروغ میگوید واگر وارد نشده ، این گزارش درمقابل اجرتی وبگونه ی ” راه دور” گونه تهیه شده یا گزارشی است که خود رجوی ها نوشته شده وایشان پای آنرا بازای اجرت دریافتی یا ” فی سبیل اله ” گونه امضاء کرده است!

درخاتمه نوشته ی این مداح دربار حقیر رجوی میخوانیم:

” حالا این سؤال برای ما عراقیان مطرح است، ما چه چیزی را باید از برادران و خواهران اشرفی امان که در طول سه دهه از زمان، در بین ما زندگی کردند بیاموزیم؟! دشمن مایکی است که همانا رژیم جنایتکار ایران است که عراق را به‌طور کامل ویران کرده است. زیربناهای آن را نابود کرده و اقتصاد آن را منهدم نموده و آن را ورشکسته کرده است. ..مجاهدین خلق درمان واقعی جراحت امروز مردم عراق هستند، آن‌ها درمان مؤثر تمامی مشکلات ما هستند…”.

دشمن اصلی شما سیستم های سلطه گر آمریکائی – انگلیسی است که با آن حمله وخرابکاری جنایتکارانه، شما را به خاک سیاه نشاندند واگر چیزی میخواهید ازاین لیبرتی نشینان بی اراده وجذب شده در رجوی یاد بگیرید، باید به منشا آنها – خود رجوی- مراجعه کنید که چیزی جزنوکری ازجناح افراطی این قدرت ها را نخواهید آموخت!

میخواهید چنین کنید؟!

نوید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید