پیامهای تبریک به خانم فرشته هدایتی از بغداد، آلمان، پاریس، سوئیس …

0
1197

پیامهای تبریک به خانم فرشته هدایتی از بغداد، آلمان، پاریس، سوئیس …

بنیاد خانواده سحر، زنان ایران، پیوند رهایی، ستارگان: …  درود به خانم فرشته هدایتی که مهر سکوت را شکست و آنچه که وظیفه و رسالت هر جداشده از یک فرقه مخرب کنترل ذهن است را به انجام رساند. تبریک به خانم هدایتی، تبریک به خانواده ها، تبریک به قربانیان فرقه و ترور، تبریک به انسانیت و حقوق بشر. افشای مناسبات درونی یک فرقه مخرب که اولیه ترین حقوق اعضای خود را نقض میکند و در عین حال خود …

فرشته خلج هدایتیفرشته هدایتی: سکوت نکنیم

تبریک بنیاد خانواده سحر به خانم فرشته هدایتی

بنیاد خانواده سحر، بغداد، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

فرشته خلج هدایتیدرود به خانم فرشته هدایتی که مهر سکوت را شکست و آنچه که وظیفه و رسالت هر جداشده از یک فرقه مخرب کنترل ذهن است را به انجام رساند. تبریک به خانم هدایتی، تبریک به خانواده ها، تبریک به قربانیان فرقه و ترور، تبریک به انسانیت و حقوق بشر.

افشای مناسبات درونی یک فرقه مخرب که اولیه ترین حقوق اعضای خود را نقض میکند و در عین حال خود را قهرمان حقوق بشر جلوه میدهد تا همچنان به فریب و نیرنگ خود ادامه دهد قطعا یک وظیفه انسانی در جهت فعالیت های حقوق بشری است.

مطالعات فرقه ای نشان می دهند که جدا شدن یک فرد از یک فرقه بسا ساده تر و راحت تر از جدا شدن فرقه از فرد است و این مهم تنها زمانی اتفاق می افتد که رهاشده مربوطه سکوت را بشکند و به افشای زشتی های درون فرقه بپردازد.

فردی که از یک فرقه جدا شده اما همچنان در سکوت بسر می برد به این معنی است که هنوز رها نشده و هنوز بندهای نامرئی فرقه ای ذهن و فکر او را محصور کرده است. رهائی از کنترل ذهن فرقه ای در سکوت ممکن نیست.

قطعا خانم هدایتی ناگفته های بسیاری دارند و حتما با شجاعت در جهت برملا کردن شگردهای فرقه ای برای مصون نگاه داشتن جوانانی که ممکن است فریب ترفندهای یک رهبر فرقه ای را بخورند اقدام خواهند نمود.

بنیاد خانواده سحر

بغداد – ۱۲ دسامبر ۲۰۱۵

تبریک انجمن زنان به خانم فرشته هدایتی برای شکستن سکوت

زنان ایران، آلمان، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

خانم هدایتی عزیز،

تبریک تبریک و هزاران تبریک مطلع شدیم که شما کاندیدای شورای مرکزی بعد از سی سال موفق شدید حصارهای ذهنی را بشکنید و خود را از ذهنیات رجوی ساخته آزاد و رها سازید و غم و دردهای سالیان را از وجودتان پاک کنید.

ما زهرا و حمیرا و بتول به تو تبریک می گوئیم و بسیار از این بابت خوشحال شدیم. ضمن تبریک و به خاطر رهایی و آزادی ات از فرقه ضد زن رجوی ،جسارت و شجاعت شما برای افشا گری باند فاسد و مافیایی رجوی از اعماق قلبمان مورد ستایش قرار می دهیم.

شما با وجود اینکه از یک طرف تهدیدهای رجوی و از طرف دیگر تشویقهای رجوی برای کمک مالی و … و درست در زمانی که رجوی جنگش را با اعضای منتقد و جدا شده بصورتی هیستریک افزایش داده است سکوت خود را شکستید و این ارزش بالائی داره و قابل تحسین است.

رجوی سکوت را می خرد با پول، با تهدید و ترساندن برای اینکه نگوید دو نسل با اعتماد اعضایش چه کرده است.

بله نیاید سکوت کرد و چه به جا و زیبا در صفحه فیس بوکتان نوشته‌اید سکوت نکنیم

آزادی و رهایی خانم فرشته خلج هدایتی از اسارت فرقۀ رجوی را تبریک می گوییم

پیوند رهایی، پاریس، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

«پیوند رهایی» آزادی و رهایی خانم فرشته هدایتی از اعضای قدیمی و کاندید شورای مرکزی در تشکیلات فرقۀ رجوی بعد از سی سال از بند و اسارت و هفت حصار این فرقه را به ایشان و خانواده شان تبریک می گوییم و برای ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون در زندگی و در افشای ماهیت فرقۀ رجوی آرزومندیم. اطلاعیۀ اعلام جدایی ایشان را که در صفحۀ فیس بوکشان به لینگ زیر درج شده بازنشر می کنیم:

https://www.facebook.com/fereshteh.khaladjehedayati?ref=ts&fref=ts

درود به شرف و شجاعت شما

انجمن ستارگان، سوئیس، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

خانم هدایتی عزیز ،

اعضای انجمن ایران ستارگان ضمن تبریک و تهنیت به خاطر رهایی و آزادی شما از فرقه ضد زن رجوی ، جسارت و شجاعت شما برای افشا گری باند فاسد و مافیایی رجوی را به واقع از اعماق قلبمان مورد تحسین قرار می دهیم ، شما همان شیر زن شجاعی هستید که با وجود از یک طرف تهدیدهای رجوی و از طرف دیگر تشویقهای رجوی برای کمک مالی و … به خاطر ترس از افشاگری شیرزنانی مثل شما تسلیم نشدید و چه به زیبایی در صفحه فیس بوکتان نوشته اید سکوت نکنیم ! بله به خاطر خیانت رجوی به آرمانهایمان سکوت نکنیم ! به خاطر عمرهای بر باد رفته انسانهای بیگناه سکوت نکنیم! و …

درود بر شرف و شجاعت شما

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سکوت نکنیم (+ تبریک انجمن ستارگان به خانم هدایتی)

سکوت نکنیم (+ تبریک انجمن ستارگان به خانم هدایتی)

سکوت نکنیم (+ تبریک انجمن ستارگان به خانم هدایتی) فرشته خلج هدایتی، صفحه فیسبوک، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵:…  سکوت علامت رضایت نیست… و حالا باید به خاطر تمام آنهایی که زندگی شان را در تحقق یک آرمان ازدست داده اند، حرف زد. من یک شاهد عینی هستم، شاهدی که از درون یک غار، رهایی یافته ام. رهایی …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید