گفت‌‌ وشنود همنشین بهار با وفا یغمائی ـ 16 ـ واقعیّاتِ دردناک را نمی‌توان با خونریزیِ رژیم پوشاند

0
874

. باید به ساخت و بافت مشخص سازمانی مثل سازمان مجاهدین بخصوص پس از سال ۶۴ و جریان موسوم به انقلاب ایدئولوژیک توجه کنیم. ما با حزب توده، چریکهای فدائی، و سازمان اقلیت و اکثریت و پیکار روبرو نیستیم. با سازمانی روبرو هستیم که بر اساس ساخت و بافت ایدئولوژیک خودش؛ کاملاً به یک فرقه تبدیل شده و ما توان درک این مسئله (تبدیل شدن به فرقه) را نداشتیم به دلیل اعتماد، و به همین دلیل  سالیان دراز همکار و پیش برنده خطوط رهبر شدیم.   

گفت‌‌ وشنود با اسماعیل وفا یغمائی 16
واقعیّاتِ دردناک را نمی‌توان با خونریزیِ رژیم پوشاند 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Qi4gxRzlmxs


در این ویدئو شاید دقیقه پایانی گفتگو شنیده نشود.
بعد از صحبت من (تنها مسعود رجوی مقصر نیست. همه؛ همه ما که کف زدیم و دف زدیم و هورا کشیدیم، هم مسئولیم… اگر آب در سرچشمه گل‌آلود بوده؛ خود ما پایین‌تر در لجنزار بودیم و به خاطر اینکه آن را گلاب پنداشتیم، بغایت مسئولیم.)
آقای یغمایی می‌گویند:
همین طور است؛ منتها من یک نکته را هم اشاره کنم. باید به ساخت و بافت مشخص سازمانی مثل سازمان مجاهدین بخصوص پس از سال ۶۴ و جریان موسوم به انقلاب ایدئولوژیک توجه کنیم. ما با حزب توده، چریکهای فدائی، و سازمان اقلیت و اکثریت و پیکار روبرو نیستیم. با سازمانی روبرو هستیم که بر اساس ساخت و بافت ایدئولوژیک خودش؛ کاملاً به یک فرقه تبدیل شده و ما توان درک این مسئله (تبدیل شدن به فرقه) را نداشتیم به دلیل اعتماد، و به همین دلیل  سالیان دراز همکار و پیش برنده خطوط رهبر شدیم.

گفت و شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱) گفت و شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۲) گفت و شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۳) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وقا یغمائی(۴) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی(۵) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی(۶) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی(۷) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۸)  گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۹) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۰) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۱) گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۲)  گفتو‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۳)  گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۴)  گفت و شنود با اسماعیل وفا یغمائی (۱۵) گفت‌‌ وشنود با اسماعیل وفا یغمائی 16 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید