صرافپور:سخنرانی مهدی ابریشمچی، نشانگر اراده برای کشتار بازماندگان لیبرتی …

0
1098

سخنرانی مهدی ابریشمچی، نشانگر اراده برای کشتار بازماندگان لیبرتی بعد از پیام زوج رجوی است

حامد صرافپور، اول نوامبر ۲۰۱۵:… کاملاً واضح است که علت اینهمه پافشاری بر ماندن در لیبرتی چیزی جز به کشتن دادن بقیه افراد نیست. اما تا به این حد ضدبشری بودن و پاگذاشتن بر خون و رنج هزاران انسان و نادیده گرفتن حقوق انسانی آنان شگفت انگیز و تنها ناشی از دنائت و خوی خونخواری سران این فرقه خطرناک و تروریستی است. دولت فرانسه و اتحادیه اروپا باید این جانیان خطرناک را هرچه زودتر دستگیر و روانه …

 

لینک به منبع (صفحه فیسبوک)

“سخنرانی مهدی ابریشمچی، نشانگر اراده برای کشتار بازماندگان لیبرتی بعد از پیام زوج رجوی است”

 مهدی ابریشمچی مزدور صدام حسین

بعد از کشتار لیبرتی شاهد موضعگیری های مفتضح و ضدانسانی یکی بعد از دیگری سران تبهکار مجاهدین هستیم. ابتدا مریم قجرعضدانلو پیامی بشدت آبکی ارسال نمود که در آن هیچ غم و اندوهی از کشته شدن نیروهایش دیده نمی شد و صرفاً تلاش کرده بود از این آب گلالود ماهیگیری کند و مسئله موشکی ایران را مطرح کرده و در عین حال یک کلام از سرعت گرفتن انتقال افراد نگفته بود و تنها روی حفاظت لیبرتی تاکید داشت و انتقاد کردن از سازمان ملل و دولت عراق….

آنگاه مسعود رجوی را از مخفیگاه بیرون کشیده و یک پیام به اسم او منتشر کردند. در این پیام که تنها بوی مرگ و جنایت هرچه بیشتر میداد، او به طرز بسیار ضدانسانی و ضدبشری و جنگ طلبانه از نیروهایش خواسته بود ضمن حفظ آرامش! اگر سنگرهایشان آبگیر نیست همانجا بمانند و “منتظر کارزار بعدی” باشند!. به نظر می رسد که مسعود رجوی طرح دیگری هم برای کشتار بازماندگان داشته باشد که به افراد خود که در میان آتش و خون هستند نوید کارزار! بعدی می دهد.

و امروز هم شاهد به میدان آمدن یکی دیگر از آمران اصلی سی و شش سال ترور و سرکوب که از بانیان اصلی فساد و انحراف بزرگ مسعود رجوی تحت عنوان “انقلاب ایدئولوژیک” است هستیم که او نیز به شکلی ناموجه و ضدانسانی به تنها چیزی که اهمیت نداده است انتقال افراد بازمانده در جهنم عراق به کشوری امن است.

مهدی ابریشمچی که بعد از کشته شدن موسی خیابانی و کنارگذاشته شدن علی زرکش به عنوان سومین فرد کلیدی فرقه رجوی شناخته شده و هم اکنون نیز نقش مهمی در تصمیم گیری ها دارد، ضمن تعریف و تمجید از برادرش حسین ابریشمچی که از کشته شدگان حادثه اخیر است، بر این نکته تأکید دارد که ساکنان لیبرتی باید حفاظت! شده و این کمپ به عنوان کمپ پناهندگی شناخته شود!

کاملاً واضح است که علت اینهمه پافشاری بر ماندن در لیبرتی چیزی جز به کشتن دادن بقیه افراد نیست. اما تا به این حد ضدبشری بودن و پاگذاشتن بر خون و رنج هزاران انسان و نادیده گرفتن حقوق انسانی آنان شگفت انگیز و تنها ناشی از دنائت و خوی خونخواری سران این فرقه خطرناک و تروریستی است. دولت فرانسه و اتحادیه اروپا باید این جانیان خطرناک را هرچه زودتر دستگیر و روانه دادگاهی بین المللی کنند تا به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند. در غیر اینصورت شاهد هجوم خیل دیگری از سران تروریست ها به مقر فرماندهی مریم قجر در فرانسه خواهیم بود.

مسعود رجوی، مهدی ابریشمچی، ژنرال حبوش و کشتار اکراد عراقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید