اینها همان “عشایر انقلابی ” هستند که برای استتار داعش بکار رفت؟!

0
580

اینها همان “عشایر انقلابی ” هستند که برای استتار داعش بکار رفت؟!

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بیست و دوم ژوئیه ۲۰۱۵:… استان دیالی از آن دسته از استان های عراق است که فرقه ی رجوی ، التفات خاصی بدان دارد. کمپ اسرار آمیز اشرف که سرانجام به عراقی های صاحب آن عودت داده شد، دراین استان قرار دارد ومیشود گفت که این منطقه جولانگاه اصلی مجاهدین رجوی بود. ازاین استان بود که رجوی ها به شیطنت های خود …

لینک به منبع

اینها همان “عشایر انقلابی ” هستند که برای استتار داعش بکار رفت؟!

استان دیالی از آن دسته از استان های عراق است که فرقه ی رجوی ، التفات خاصی بدان دارد.

کمپ اسرار آمیز اشرف که سرانجام به عراقی های صاحب آن عودت داده شد، دراین استان قرار دارد ومیشود گفت که این منطقه جولانگاه اصلی مجاهدین رجوی بود.

ازاین استان بود که رجوی ها به شیطنت های خود در جهت دخالت درامور داخلی عراق وانواع زد وبندها، ترددها ونشستها با گروه های تکفیری وتروریستی دست میزدند و خاطره ی شیرین ازآنجا دارند دربرابر خاطرات تلخ و سرنوشت های خونبار ویا مبهمی که اعضای ساده ومعترض سازمان از آن داشته و یا دارند!

رجوی که همواره از عناوین و امضاهای این عشایر سوء استفاده میکرد ، اکنون نیز بار دیگر بیاد آنها افتاده وخبری را با تیتر ” عشایر عراق ایران را متهم به جنایت جنگی در لیبرتی کردند ” بنام آنها انتشار داده است.

متن خبر دررسانه های مجازی رجوی بشرح زیر است:

” شورای ملی عشایر عراق در دیالی رژیم ایران را متهم به افزایش فشار و محاصره ساکنان کمپ لیبرتی در خلال ایام عید (فطر- م) و جلوگیری از ورود سوخت و غذا و دارو به این کمپ طی روزهای گذشته کرد, و این اقدامات را ” جنایت جنگی غیر قابل توجیه ” خواند . این شورا در بیانیه ای که اخیرا صادر کرد, از ملل متحد و دولت آمریکا خواستار دخالت برای پایان دادن فوری به این بحران شد. در این بیانیه آمده است ” هرگونه سکوت و بی ‌ عملی نسبت به این جنایات, رژیم ایران و ایادیش در عراق را برای ادامه اینگونه فشارها و محرومیتها تشویق می ‌کند ”.

جالب اینجاست که این دوستان واقعی یا تراشیده شده ی رجوی، در حمله ی داعش به درخانه هایشان غافلگیر؟! شده و منطقه ی خودشان را با بی عملی و حتی یا همکاری ضمنی و… بدست این خون آشامان دادند ودر مورد سرنوشت سرزمین آبا واجدادی خود بی غیرتی خاص ومشکوکی نشان دادند ویا بی اطلاع ماندند؟!!

درمقابل این بی عملی به تجاوز به خانه وکاشانه ی خود، این عشایر درمورد کمپ لیبرتی که فاصله ی قابل توجهی با محل زیست آنها دارد ، چگونه توانستند این اخبار رادریافت کرده ودرمقابل آن واکنش نشان دهند؟؟!!

اگر واقعا چنین محاصره ی غذایی و … برعلیه اسرای لیبرتی وجود دارد واگر رجوی ریگی به کفش ندارد ، چرا افراد خانواده های حاضر در مقابل این کمپ که قصد ملاقات عزیزان خود را دارند، درجریان امر قرار نمیدهد تا بخاطر فرزندانشان وارد مسئله شده و به این محاصره ی ادعایی پایان دهند؟!

آیا این عشایر دست ساز خود رجوی نیست و واقعاوجود خارجی دارد؟!

مگر رجوی ادعا ندارد که این کمپ ترازیتی بگونه ای تحت محاصره ی پلیس عراق است که پرنده ای هم نمیتواند در فضای آن وحوالی اش پربزند، پس چطور شد که منابع اطلاعاتی این عشایر درآنجا حاضر شده واین خبر رادریافت کردند؟ این کار عجیب نیست؟!

وحید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید