محمد رضا روحانی: آقای رجوی! جان بولتن خواهان بمباران میهن‌مان شده است

0
1148

آقای مسعود رجوی افراد تحت امر شما که سایت «همبستگی ملی» را اداره می‌کنند، متأسفانه با سانسور بخش اصلی مقاله‌ی جان بولتون آن را با عنوان «تاکید جان بولتون بر لزوم حمایت قوی آمریکا از اپوزسیون ایران» انتشار داده‌اند. در حالی که تیتر مقاله جان بولتون در نیویورک تایمز To Stop Iran’s Bomb, Bomb Iran « برای توقف بمب ایران، ایران را بمباران کنید» است. آقای رجوی در استعفا‌نامه‌ی ما از شورا به تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ نوشته بودیم که «نمی‌توانیم با این کارها و رویکردها …

آقای رجوی! جان بولتن خواهان بمباران میهن‌مان شده است

محمدرضا روحانی

آقای مسعود رجوی رهبر عقیدتی مجاهدین

«بدون تردید دموکراسی سکولار و مخالفت جدی با هر نوع بنیاد گرایی ، اعم از شیعه یا سنی راه حل ملت های خاورمیانه و خواسته ای به حق است ، که از طریق مبارزات دموکراتیک به دست می آید.»

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-68544.html

این اولین جمله بیانیه‌ی جمعی از زندانیان سیاسی رجایی‌شهر است. سندی است انسانی که میهن‌دوستی و آرمانخواهی از تک تک واژه‌های آن می‌درخشد. این شمع روشن که از ظلمات وحشت‌انگیز دیوارهای بلند شکنجه‌گاه‌های ولی مطلقه فقیه گذشته، نور امید و همبستگی می‌پراکند. برای همه‌ی ما به ویژه برای شما درس‌آموز است. امضا‌ءکنندگان این سند از خانواده‌های مختلف سیاسی هستند و تاریخ آن روز جمعه است.

در عین حال روز پنج‌شنبه یکی از پشتیبانان و ستارگان اجتماعات «شکوهمند بین‌المللی» شما آقای جان بولتون عقاب سرشناس آمریکایی و معرفی کننده‌ی جنگ‌طلبان درخواست بمباران ایران را مطرح کرده است.

http://khordadnews.ir/news/128465

آقای مسعود رجوی افراد تحت امر شما که سایت «همبستگی ملی» را اداره می‌کنند، متأسفانه با سانسور بخش اصلی مقاله‌ی جان بولتون آن را با عنوان «تاکید جان بولتون بر لزوم حمایت قوی آمریکا از اپوزسیون ایران» انتشار داده‌اند.

https://www.hambastegimeli.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/56032

در حالی که تیتر مقاله جان بولتون در نیویورک تایمز To Stop Iran’s Bomb, Bomb Iran « برای توقف بمب ایران، ایران را بمباران کنید» است.

http://www.nytimes.com/2015/03/26/opinion/to-stop-irans-bomb-bomb-iran.html?_r=0

آقای رجوی در استعفا‌نامه‌ی ما از شورا به تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ نوشته بودیم که «نمی‌توانیم با این کارها و رویکردها موافق باشیم. می‌رویم چون دیگر نارضایتی و ندای وجدان‌مان بر سکوت و صبرمان چیره شد. نمی‌توانیم در پیشگاه ملت ایران و افکار عمومی تاریخ به عبارتی دیگر نزد وجدان خویش پاسخگوی سیاست‌ها و رویکردها و کنش و واکنش‌هایی باشیم که در بحث، تصمیم و اجرای آن مشارکتی نداشته‌‌ایم….»

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-52475.html

اینک میهن ما در معرض خطرات جدی است. از شما و همه‌ی اشخاصی که به امر شما ما را «خائن» خوانده‌اند می‌خواهم که در برابر درخواست بمباران میهن‌مان توسط آقای جان بولتون و همچنین بیانیه‌ی زندانیان سیاسی که تصریح می‌‌کند «در تجاوز و جنگ‌افروزی و خشونت بر علیه کودکان، زنان، غیرنظامی‌ها و در واقع حقوق بشر و دمکراسی است که قربانی می‌شود….» موضع‌گیری کنید. پاسخگو باشید در کجا ایستاده‌اید؟

آقای رجوی خود شکن آینه شکستن خطاست.

محمدرضا روحانی ۸ فروردین ۱۳۹۴

شکرالله پاکنژاد مزدور صدام رجوی خیانتکریم قصیم: قدر شناسی مسعود رجوی یا…؟ (۱) -(جرم من اعلام دستمزد پاتریک کندی با ذکر منبع بود؟)

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید