مهرداد ساغرچی: تبریک سال جدید و نوروز

0
678

در سال گذشته، تعداد بیشتری از اسرای فرقه رجوی از زندان لیبرتی توانستند به آلبانی منتقل شوند و این خود شاید آغاز پرواز این اسیران سالیان باشد. در هر حال ما کماکان در تلاش برای خارج شدن بقیه اسرا از لیبرتی هستیم. به لحاظ خبررسانی و شیوه عمل فرقه رجوی ها باید گفت، متاسفانه در این سال بیشتر از قبل مرزهای اخلاقی و سیاسی معمول را زیر پا گذاشتند. شاید نامه آقای مصداقی یکی از بهترین نمونه های افشای ماهیت و پشت پرده های سازمان را در سال گذشته بود.

تبریک سال جدید و نوروز

مهرداد ساغرچی، 27.03.2015   من از طرف خودم و کانون ایران فانوس سال جدید و آغاز بهار را به همه ایرانیان و همه ملتهایی که این نوروز را جشن میگیرند شاد باش میگوییم. سال جدید، امیدوارم برای همه ایرانیان سالی پر برکت و شاد و با صلح و دوستی همراه باشد.

در سال گذشته، کانون ایران فانوس با همه توان خود فعالیت خودش را ادامه داد. با صدها مصاحبه و بازانتشار مقاله های خواندنی و همینطور با شرکت در برنامه های زنده تلویزیونی به اطلاع رسانی و فعالیت پرداخت. از لحاظ حقوق بشر، سال گذشته متاسفانه جهان منظره های اندوهناکی داشت. از سوی دیگر نیز تا آنجا که امکان داشت در تلاش برای قربانیان فرقه رجوی هم بخش زیادی از این فعالیت را در برگرفته بود. آیا سال جدید، پایانی بر بد کرداری و بد اندیشی و فرقه رجوی خواهد بود؟ آرزویی هست که امید است همه شاهد آن باشند.

در سال گذشته، تعداد بیشتری از اسرای فرقه رجوی از زندان لیبرتی توانستند به آلبانی منتقل شوند و این خود شاید آغاز پرواز این اسیران سالیان باشد. در هر حال ما کماکان در تلاش برای خارج شدن بقیه اسرا از لیبرتی هستیم.

به لحاظ خبررسانی و شیوه عمل فرقه رجوی ها باید گفت، متاسفانه در این سال بیشتر از قبل مرزهای اخلاقی و سیاسی معمول را زیر پا گذاشتند. شاید نامه آقای مصداقی یکی از بهترین نمونه های افشای ماهیت و پشت پرده های سازمان را در سال گذشته بود.

در آخرین روزهای سال هم اعلام انشعاب و جدایی اعضای قدیمی ضربه دیگری به یاوه های فرقه وارد کرد و باشد که منتظر اخبار بیشتر ریزش نیروهای قدیمی باشیم.

فشارهای فراوان با هزینه های کلان برای نگه داشتن افراد در تشکیلات آلبانی هم گوشه دیگری از فعالیتهای افشاگرانه ایران فانوس بود.

درسال جدید هم بازهم تلاش خواهیم کرد که هر چه بیشتر در اطلاع رسانی و انتشار اخبار، سهمی بیشتر در روشنگری داشته باشیم.

“پایان”

منبع : ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید